Hallo allemaal,
Zo, we zijn weer in Winschoten. We zouden eigenlijk morgen pas teruggaan, maar of je nou de middag ervoor al naar huis gaat, maakt niet zoveel uit.
We hebben een heerlijke week achter de rug. Het was gezellig, ontspannen, relaxing ... toppie!!
Ben alleen weer eens door mijn rug gegaan en dat was de enige smet op deze zalige week. Daarna ben ik super verwend door alle vier mijn kanjers! Geen klagen dus.
Goed, heb alles gelezen, alle mailtjes ontvangen, maar kon daarvandaan niet versturen, dus vandaar dat ik daar niet heb gemaild
Degene die me op hyves hebben, hebben al foto's kunnen zien. Als je wat hebt gemist, of je wil nog een foto zien, dan hoor ik het graag!!
Maar we gaan zéker terug, we gaan er zéker te weten weer heen, wat een heerlijke omgeving, wat een luxe huisje, wat een ontvangst met een roseetje en twee glazen die klaar stonden en dat allemaal in hoogseizoen voor nog geen 500 euro. Onvoorstelbaar.
Hondjes waren mee, en zijn nu uitgeput, katten zijn blij dat we weer thuis zijn, alleen is mijn Snowy nog niet thuis, maar die zal wel thuiskomen hoop ik.
Liefs en kus van mij
xx Marjan