Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin aug 18 '10
@ Karin

Mooi antwoord....
Ik ben wel erg blij voor je overigens.

@ Hemelwandelaar

De tekst was weer mooi.
Cialara
Cialara aug 19 '10
Ik ga vandaag verwend worden laughwant we zijn uitgenodigd voor Sail bij een bedrijf dat langs het water zijn terrein heeft. Inclusief lunch en vermaak voor de kleinsten... dus we gaan er nu naar toe. Lekker bootjes kijken laugh
Beschermengel
Beschermengel aug 19 '10

Leuk Jorine!...veel plezier smile
admin
admin aug 19 '10
Veel plezier en neem appeltjes mee wink
admin
admin aug 19 '10
gezellig!!
Hier kwetteren de eksters erop los.. ze kunnen een kabaal maken, in de tuin.
Beukenootjes vallen uit de beukeboom, en er woont een eekhoorn daar,
zonnetje is er, het is braambessen tijd, dus ga ik dit weekend volop plukken!
Islandlady
Islandlady aug 19 '10
Origineel bericht van: Karin
Drie dubbel zo happy...
Ik heb vanmiddag een echte ingewijde heks bereid gevonden mij in te wijden en mij een jaar lang te begeleiden in het hekserij wereldje.
Ik werk al langere tijd alleen maar mis nog net effe die kennis die mij het gevoel geeft me een echte heks te noemen.
Ik vind dit zo gaaf! En was al jaren op zoek en nu heb ik dus een *juf* heks gevonden.
Dit is een rare dag, van alle kanten komen ineens zulke goede dingen op me af..
Ik heb gisteren mijn nood geklaagd bij een tweetal leden hier op het forum en het lijkt wel of het hele universum ineens een lichtje heeft laten schijnen op mij en mijn gezinnetje smiledeze dag.

Dat is allemaal heerlijk nieuws Kaat! Wie goed doet goed ontmoet weet je nog! Je verdiend het dus!

Knuffel!~
Islandlady
Islandlady aug 19 '10
Origineel bericht van: Jorine
Ik ga vandaag verwend worden laughwant we zijn uitgenodigd voor Sail bij een bedrijf dat langs het water zijn terrein heeft. Inclusief lunch en vermaak voor de kleinsten... dus we gaan er nu naar toe. Lekker bootjes kijken laugh

Ohh wat heerlijk. Ben jaloers.....boten genoeg hier alleen is het toch niet echt zoals Sail Amsterdam.
Geniet er van, dubbel want je moet voor mij ook genieten.

Liefs
Islandlady
Islandlady aug 19 '10
En Jorine..... hoe was het? Zit nu net naar een uitzending van NOS te kijken over de Sail smilemisschien zie ik je wel hahaha
L'arbre de vie
L'arbre de vie aug 20 '10
Eindelijk zon, en dan moet ik werken:S Gelukkig maakt Bargrooves heel wat goed :-)
Cialara
Cialara aug 20 '10

Dank jullie allemaal, ik heb er echt van genoten laughen het weer was natuurlijk ook helemaal goed. Was zelfs nog verbrand na de hele dag in de wind en de zon naar de bootjes te hebben gekeken.

Voor de kleinste was er ook van alles te doen, met paardrijden, sminken, springkussen enz. dus ook dat was helemaal top.

Oh ja, en ik was bij een afvalverwerkingsbedrijf daar, en zo mooi, alles wordt er zo duurzaam mogelijk gedaan, zelfs het pand waar ze in zitten is helemaal duurzaam gebouwd, echt super grin
Islandlady
Islandlady aug 20 '10
Wat een geweldig plaatje Jorine. Ben stront jaloers hahaha... maar ik heb mijzelf en mijn lief beloofd dat ik er in 2015 bij ben! Heerlijk dat je zo genoten hebt
X
admin
admin aug 20 '10
Nederlandse vrienden van me, gingen er ook naartoe, en vertelden dat ze kennissen hadden die een klein bootje hadden, en daar waren ze op uitgenodigd, en dat vonden ze schitterend want dan konden ze alles eerste klas zien, vanaf het water zelf..zeiden ze.
Ik luisterde naar hun verhaal, maar snapte toen niet zo veel van wat ze zeiden, maar nu ik die foto zie, begrijp ik hun enthousiasme beter!
Cialara
Cialara aug 20 '10
hahaha, ja die kleine bootjes... ik heb er wel honderden gezien !!! het was gewoon helemaal vol met bootjes in het kanaal, het was een vrolijke boel smile
gast
gast aug 20 '10
Toch zie je denk ik meer bootjes voorbij komen als je op de wal blijft staan wink
admin
admin aug 20 '10
Die grote is super Jorine!

Quote:
Oh ja, en ik was bij een afvalverwerkingsbedrijf daar, en zo mooi, alles wordt er zo duurzaam mogelijk gedaan, zelfs het pand waar ze in zitten is helemaal duurzaam gebouwd, echt super grin

Krijgen wij volgend jaar mei ook :), word een supergebouw!

Vandaag naar Shrek 3d geweest, toen de kids op Grieks eten getrakteerd op een terrasje, toen nog even kort rondje kermis en ben net binnen.
Ze hebben zo hard meegewerkt aan de tuin dat ze dat hadden verdiend!
En de tuin is klaar voor de nieuwe planten jeej!!
admin
admin aug 20 '10
Ow en ik ben in mijn oor geprikt door een bezige bij vandaag, auwie!
admin
admin aug 21 '10
Hallo allemaal,

Zo, we zijn weer in Winschoten. We zouden eigenlijk morgen pas teruggaan, maar of je nou de middag ervoor al naar huis gaat, maakt niet zoveel uit.
We hebben een heerlijke week achter de rug. Het was gezellig, ontspannen, relaxing ... toppie!!
Ben alleen weer eens door mijn rug gegaan en dat was de enige smet op deze zalige week. Daarna ben ik super verwend door alle vier mijn kanjers! Geen klagen dus.
Goed, heb alles gelezen, alle mailtjes ontvangen, maar kon daarvandaan niet versturen, dus vandaar dat ik daar niet heb gemaild smile
Degene die me op hyves hebben, hebben al foto's kunnen zien. Als je wat hebt gemist, of je wil nog een foto zien, dan hoor ik het graag!!

Maar we gaan zéker terug, we gaan er zéker te weten weer heen, wat een heerlijke omgeving, wat een luxe huisje, wat een ontvangst met een roseetje en twee glazen die klaar stonden en dat allemaal in hoogseizoen voor nog geen 500 euro. Onvoorstelbaar.
Hondjes waren mee, en zijn nu uitgeput, katten zijn blij dat we weer thuis zijn, alleen is mijn Snowy nog niet thuis, maar die zal wel thuiskomen hoop ik.

Liefs en kus van mij
xx Marjan
admin
admin aug 21 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Wat een geweldig plaatje Jorine. Ben stront jaloers hahaha... maar ik heb mijzelf en mijn lief beloofd dat ik er in 2015 bij ben! Heerlijk dat je zo genoten hebt
X

Goed dat ik het weet lekker ding laughhahaha We houden je eraan !!!

Kussssss
admin
admin aug 24 '10

Wereldwijde regenboogmeditatie weer vandaag hatsikideehee........
Cialara
Cialara aug 25 '10
Oh leuk, heb ik dat gemist...? Regenbogen zijn prachtig, echt favoriet bij mij. Ik heb ze in alle soorten en maten gezien. Sommigen alleen in zielsverband, ook veel bijzondere hier op aard laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki