Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca aug 11 '10
Ik heb eindelijk een D tin whistle waar ik veeeeel beter op kan spelen. Nu kan ik al bijna een heel liedje *blij*. The Morrigan van Omnia!
admin
admin aug 11 '10
haha, schitterend Emmy!!
Emuca
Emuca aug 11 '10

Het fluitgedeelte kan ik nu voor een deel. smile
admin
admin aug 11 '10
Hallo lieve allemaal,

Na een zeer lange tijd van afwezigheid hier op het forum, heb ik vanavond mijn rentree gemaakt wink
Het gaat nog niet zoals ik zou willen, maar het gaat steeds beter. Niet lichamelijk ofzo hoor, maar juist het leren accepteren. Mijn hart volgen en dat laten spreken.
Volgens de bedrijfsarts zou ik hooguit 2 uur per dag werk kunnen verrichten ... dat doe ik thuis op dit moment en volg verder het 2e spoortraject en heb met mezelf afgesproken dat ik die tijd ook neem.
Ik heb daarom vandaag een sollicitatie voorbij laten gaan, want dat was voor 24-32 uur per week, en dat gaat me nu nog niet lukken. In de toekomst zien we wel verder.
Zaterdag gaan we met het gezin even ertussenuit naar een chalet in Lochem. Door omstandigheden kon het in de Ardennen niet doorgaan, maar we hebben nu erg veel zin erin om even weg te zijn uit de "normale" omgeving. De honden gaan mee en de poezen en konijnen krijgen een superverzorging van de buren, dus alles is geregeld.
Ik wil ook iedereen bedanken voor de felicitaties voor mijn verjaardag ...

Liefs en we hebben internet in Lochem, dus je weet maar nooit smile
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 11 '10
Ah,Lochem... das hier niet heel ver vandaan (waar ik nu ben in iederreval wink).

Grts en ff lekker luchten dan smile

~------~

Anyway... supervage/grappige avond/nacht hiero... er kon bij alle banken zomaar gepint worden...(en grote bedragen gewoon...) terwijl er zelfs passen geblokkerd waren of er zelfs geen geld opstond ... zal v/d week of morgen wel in het nieuws komen (tenminste als het niet verdoezeld wordt...)...

(*beetje jmmr dat ik zelf geen pasje heb maargoed)...

oftewel gigantische blow voor de banken...(als iedereen daar minstens 250 uit de muur heeft lopen halen van de banken af... terwijl ze helemaal geen geld op de rekening hebben staan...) want het ging hier en via belverkeer naar allerlei steden rond als een lopend vuurtje... er stonden zelfs rijtjes voor de automaten wink

(ondertussen zijn alle automaten uit btw... *dus *tip; ik weet niet of ze deze morgen al weer gefixed hebben... maar houd er rekening mee dat je een beetje kleingeld op zak hebt...)
------------

Nuja, veel blije arme sloebers hier dus smile(was heel gezellig hier op straat en in de buurt )... ikzelf heb niets kunnen pinnen geen (lees voorgaande berichten...geen pas etc enz...)... maar wel cadeautjes gehad van hun... wijntje... etc ... dus mijn avond is ook top smile... nuja het was bruisend hiero smile

Grtsz,

1stMoonofMars

(en misschien zijn de automaten morgen weer goed... maar zouden dus nog steeds allemaal uit kunnen zijn....)

*edit; btw... dat gaat echt een knauw worden voor de banken...(volgens mij wast eerst bij ING als ik het goed heb meegekregen... en daarna ook bij de rest...)

**edit2; idd, ik draag niet zo'n groot hart naar het bankstelsel toe wink(als je je mocht afvragen...waarom ik het enigzins enerverend vondt wink)
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 11 '10
Ow, btw update, van de overval op mij; portomene zelf is weer trug... wel zonder geld en pinpas dus... een dame had hem gevonden in een steegje en zelf ff flink wat detective werk gedaan... en uiteindelijk berijkte dat nieuws mij... dus ik hoef tenminste geen nieuwe ID enz smile..... de rest is nog maar ff afwachten (khad zowat een volledig rapport voor de politie gemaakt(met waar ze videobeelden kunnen halen...de precieze tijden van alles, mensen die de daders al vaker hadden zien rondlopen etc...)...maar volgens mij beland je dan als nog op die grote stapel...)

Groeten,

~1stMoonofMars~
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 12 '10
*ah de pers, de media en andere kanalen zijn het nu ook aan het oppikken (dat van het pinnen...)

elsevier zit er dicht bij... behalve het stuk van "illigale passen" dit waren allemaal normale pasjes(ook vele 'nederlandse jongens meisjes/dames en heren' die aan het pinnen waren... hun( ING en ook ABN&amro) het electronische systeem werkt gewoon niet... is kappot... is nep...

andere bladen spreken alleen van "een storing"

( www.laatstenieuws.info )

Grtsz & Love,

live reporting en meemakend,

~1stMoonofMars~
( = helemaal blij...ook al heb ik er zelfs vrij weinig aan over gehouden wink... behalve dan wat cadeautjes en blije mensen om mij heen )
admin
admin aug 18 '10
Helemaal happy smile
ik wilde met de kids naar de film maar zat te dubben over de prijs, krijg ik zomaar drie bioscoopkaartjes zonder dat ik daar om heb gevraagd.
Gisteren zag ik dat er circus in de stad komt en ik was alle familieaanbiedingen al aan het uitpluizen.
Kom ik bij de winkel geeft de meneer achter de kassa me 4 vrijkaarten!

Tralalalallaa, mam is happy laugh
admin
admin aug 18 '10
Drie dubbel zo happy...
Ik heb vanmiddag een echte ingewijde heks bereid gevonden mij in te wijden en mij een jaar lang te begeleiden in het hekserij wereldje.
Ik werk al langere tijd alleen maar mis nog net effe die kennis die mij het gevoel geeft me een echte heks te noemen.
Ik vind dit zo gaaf! En was al jaren op zoek en nu heb ik dus een *juf* heks gevonden.
Dit is een rare dag, van alle kanten komen ineens zulke goede dingen op me af..
Ik heb gisteren mijn nood geklaagd bij een tweetal leden hier op het forum en het lijkt wel of het hele universum ineens een lichtje heeft laten schijnen op mij en mijn gezinnetje smiledeze dag.
Cialara
Cialara aug 18 '10
You make my day Karin laugh
gast
gast aug 18 '10
Karin geniet ervan zolang het duurt en vergeet niet dat het doorgegeven wordt vanuit het universum en niet van iemand persoonlijk is wat je nu krijgt.
admin
admin aug 18 '10
I know!
Cialara
Cialara aug 18 '10
Origineel bericht van: gast
Karin geniet ervan zolang het duurt en vergeet niet dat het doorgegeven wordt vanuit het universum en niet van iemand persoonlijk is wat je nu krijgt.

Gast het is inderdaad prachtig hoe de cosmos soms die mooie dingen regelt laughdaar kan ik zo van genieten... mag voor mij wel altijd gebeuren, en bij iedereen!
gast
gast aug 18 '10
Het gebeurd ook altijd bij iedereen alleen niet iedereen is zich er van bewust wink
gast
gast aug 18 '10
Zodra je iemand anders iets gunt, maakt niet uit wat, zal het universum ervoor zorgen dat het ook komt op de plek waar het wezen moet....
admin
admin aug 18 '10
Nou dan heb ik vandaag de hoofdprijs denk ik....
Zojuist wordt er aangebeld, is het een buurvrouw van 8 huizen verderop.
Ik heb me netjes voorgesteld, ze vroeg om zaden van plantjes die ik in de tuin heb staan dus ik ging gelijk verzamelen.
Vertelde ze me dat ze mot had met de buren...LOL, ik vertelde dat ik hetzelfde probleem had.
Ze vond deze buurt toch niet zo leuk, ach, zei ik, het zijn vooral mensen op leeftijd en die worden soms toch wat minder flexibel.
Weet je wat dan gaan wij gauw een keer afspreken en koffie leuten...
Nou vraag ik je, ik woon hier al twee jaar, heb alleen die *schatten* van buren ontmoet en verder helemaal niemand (lag ook wel een beetje aan mezelf natuurlijk).

Ik was eigenlijk op zoek naar een verborgen camera laugh
gast
gast aug 18 '10
Haha, mooi toch! Beter laat dan nooit. Gaat het misschien toch nog een leuke buurt worden laugh
admin
admin aug 18 '10
@ Karin
Oeps nu ben ik, denk ik, nogal lullig.
Jij hebt gelachen,jij had de macht weer terug.
En wat is er gebeurt vanaf die tijd Karin................
Omdat je daardoor weer in jouw kracht kwam te staan (denk ik)
Sorry nogal off topic,toch kon ik dit even niet laten......
Beschermengel
Beschermengel aug 18 '10

Ik ook even oftopic ...het kwam denk ik dat je en groot geluk voelde met het scheppen smile
Spitten en scheppen smile

(Nou ik heb een week *geschept* (gespit)
En ik voel groot geluk nu mijn tuin langzaam weer zichtbaar word!
Mooie tekst.) uit Dagtekst
admin
admin aug 18 '10
Wie weet Nougnag, maar het voelt toch anders.
Ik heb gemerkt in de loop der jaren (ja ben al een bijna ouwe muts) dat als ik uitspreek of schrijf wat me dwars zit dat er daarna vaak wonderlijke dingen gebeuren.
Ik kan die wondertjes in de kleinste dingetjes terug zien en daar word ik enorm blij van!
Ik voel me vandaag een echte winnaar, ik voel me gezien en gehoord.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki