Ah,Lochem... das hier niet heel ver vandaan (waar ik nu ben in iederreval
).
Grts en ff lekker luchten dan
~------~
Anyway... supervage/grappige avond/nacht hiero... er kon bij alle banken zomaar gepint worden...(en grote bedragen gewoon...) terwijl er zelfs passen geblokkerd waren of er zelfs geen geld opstond ... zal v/d week of morgen wel in het nieuws komen (tenminste als het niet verdoezeld wordt...)...
(*beetje jmmr dat ik zelf geen pasje heb maargoed)...
oftewel gigantische blow voor de banken...(als iedereen daar minstens 250 uit de muur heeft lopen halen van de banken af... terwijl ze helemaal geen geld op de rekening hebben staan...) want het ging hier en via belverkeer naar allerlei steden rond als een lopend vuurtje... er stonden zelfs rijtjes voor de automaten
(was heel gezellig hier op straat en in de buurt )... ikzelf heb niets kunnen pinnen geen (lees voorgaande berichten...geen pas etc enz...)... maar wel cadeautjes gehad van hun... wijntje... etc ... dus mijn avond is ook top
... nuja het was bruisend hiero
Grtsz,
1stMoonofMars
(en misschien zijn de automaten morgen weer goed... maar zouden dus nog steeds allemaal uit kunnen zijn....)
*edit; btw... dat gaat echt een knauw worden voor de banken...(volgens mij wast eerst bij ING als ik het goed heb meegekregen... en daarna ook bij de rest...)
**edit2; idd, ik draag niet zo'n groot hart naar het bankstelsel toe
(als je je mocht afvragen...waarom ik het enigzins enerverend vondt
)