Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jul 28 '10
Ja, zelf gemaakt. smileHeb er nu al eentje meer... Maar het kost wel veel tijd.. helaas. smile
Maryssa
Maryssa jul 28 '10
Ze zijn inderdaad lief die visjes. Wat voor kostuum ga je maken AOD?
Lin
Lin jul 28 '10
Leuke visjes !
Ben benieuwd naar de rest

Liefs Linda
Emuca
Emuca aug 3 '10
Ben nog steeds bezig... zucht. Heb nog een paar dagen.. dus dat wordt flink doornaaien. Lol. Tas zit bijna in elkaar.. dan nog details... en heb 5 visjes af. Maar moeten er nog meer worden. Maar die maak ik lekker simpel. LUIII
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 4 '10
Nou kvoel mij een beetje karig confusedfrownnet berooft ... argh + dat mun bankrekening ook meteen leeggehaald is frownwtf ... zette nog wel de achtervolging in maarja...te laat... opeens wastie weer uit zicht confused(too bad... hij kende de buurt duidelijk beter... )

nuja, eens zien of dur nog iets te redden valt...

anyway
admin
admin aug 4 '10

NOU JA zeg wat verdomde lullig zeg DIT

jeetje pffffff
UUUH mazzeltof vanaf nu dan maar.....
Maryssa
Maryssa aug 4 '10
Jeetje 1stMoon, wat een rot ervaring! Dapper ding ben je hoor dat je er achter aan bent gerend. Heel veel sterkte!

Ik ben vandaag migrainerig. Heeeel rustig aan gedaan vandaag en zo naar mn bedje to sleep it off. Morgen een nieuwe dag lunchen en naar het museum met mn lief.
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 4 '10
Ja idd tis een wat karige hap... het enige goeie eraan was, dat een jongen op een scooter ook meteen de achtervolging in zette toen die zag wat er aan de hand was... maarja...toen wastie opeens weg... kwam toen bij zo'n marokaans cafeetje... die jongens hebben ook nog een rondje gereden... wel een pasje gevonden...maar die was niet van mij ( tonguehehe, het komt nogal vaak voor hier blijkbaar).

Nuja, thx smile

hmmm, migraine is idd minder leuk... slaapse wink
Maryssa
Maryssa aug 4 '10
Dat is wel aardig dat ie de achtervolging voor je inzette. Grrr madmensen die de spullen van anderen jatten...

Migraine is minder inderdaad maar gaat weer een keer over. Hormonen zijn gewoon stom tongue

Jij ook welterusten voor straks.
gast
gast aug 5 '10
Zo te horen heeft de storm op de zon weer z'n effect gehad op aarde confused
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 5 '10
vanwaar de " confused" de storm hoort erbij... en is grensverleggend.....

(hmmm, thx... maar ik ben alweer hersteld...en ga verder...)

smile
gast
gast aug 5 '10
Dat " confused" was voor de pech van jullie. Gelukkig ervaar jij de storm als welkom.
Ik zelf heb er ook geen moeite mee maar vind het wel interessant te zien wat er dan allemaal bij mensen en bij mijzelf gebeurd.
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 5 '10
uhm, extra post...

ik heb er er wel af en toe heel veel moeite mee...(en dat gaat dan ook heel diep......)

maar kan en wil het dan weer herstellen... of anders gezegd; ga dan (of probeer dan) vanuit de nieuwe situatie weer verder te gaan(en de de emoties/dingen/zaken mee te nemen) ...

het is dan weer een ander uitgangspunt; die ook weer vele andere wegen opent

*edit; heel vaak verwelkom ik de storm smileomdat ik dan herleef en opleef...maar soms is het het heel hard

***extra edit; ik heb nu ook echt niet meer dan die paar losse centjes.... oftewel niet meer dan 5 euro... ... ... maar dan zet ik uiteraard mijn eigen skills in en roep ik mijn broeders en zusters op... en zij komen smilesmilesmilealtijd
Beschermengel
Beschermengel aug 5 '10

Net terug van de tandarts, tandsteen weggehaald en alles mooi gepolijst smile...wat ben ik weer blij!!! smile
Emuca
Emuca aug 5 '10
Ik ga lekker meedoen met de 101 doelen in 1001 dagen uitdaging. Leuk!

Maar eerst visjes afmaken. Zucht.
Lin
Lin aug 5 '10
@1stMoonofMars ; Ik hoop dat ze hem alsnog oppakken

Vandaag van 9 tot 9 gewerk en nu achter m'n pctje fotoreadingen en voorwerpen lezen en oja m'n eigen forumpie bijwerken, ist een beetje blijven liggen , mja..

Morgen heerlijk zwemmen met de kids en vriendin en kids

Liefs Lin
New Moon
New Moon aug 6 '10
goh angel of death, ze zijn erg leuk geworden! smile

@ 1stmoonofmars: jeetje wat een pech.. sterkte! Vind dat je het goed oppakt smile(klinkt ook erg herkenbaar, blut zijn als je er niks aan kon doen en dan toch nog "geholpen" worden)
Emuca
Emuca aug 6 '10
Straks ook een foto van mijn complete kostuum denk ik! smile
admin
admin aug 7 '10
Balen Moon, dat zijn geen leuke dingen, knap dat je dat zo kan oppakken.
Dat zegt veel over je als mens smile
En ja vertrouwen dat het goed komt, en dan komt het ook goed.. wink
admin
admin aug 10 '10
Hier gaat het goed
Nieuwe baan op komst binnen enkele weken wat meer rust zal gaan bieden!
School gaat weer starten het laatste jaar dus even doorbijten, maar heb er veel vertrouwen in!
En weer proberen een beetje het spirituele op te gaan pakken en mezelf verder te onwikkelen, de verhalen hier te lezen en te gaan posten smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki