Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara jul 15 '10
frownvanochtend wakker geworden met koorts... dat wordt nog een extra dagje thuis... wel jammer voor de kids... hoop dat ze zich niet al te veel zullen vervelen smile
Emuca
Emuca jul 15 '10
Luna thuis is weer heerlijk.. al zijn de katten samen weer super druk. Ach ja. Nooit stil in huis.
Islandlady
Islandlady jul 15 '10
Hehe en dat is dus het leuke ervan! Blij dat jij ervan geniet meisje!
Lin
Lin jul 16 '10
Morgen (of nou ja vanochtend) de huisarts even bellen
Marijke (3) voor haar oog, die staat te ver 1 kant uit,
en voor Rosanne ( 1 1/2) die haar beide voetjes naar binnen staan
(waar ik voor vrees dat zij beugels nodig heeft, het zit in de familie) Het was me laatst al opgevallen en ik dacht dat ik het me verbeeld had, totdat anderen het ook tegen me zeiden. Oh ik hoop toch echt geen beugeltjes voor dat meiske. Ze is zo gek om klimmen en klauteren.
frown

Mja eerst maar even bellen...
Houd jullie op de hoogte.

Liefs lin
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 16 '10
Hey smile,

Als het iets voor je geeft... voor mijzelf zijn 1 van de grootste krachtbronnen voor mij zijn altijd mensen die letterlijk/lichaamplijk iets zichtbaar hebben...dat zijn vaak(nee niet altijd) personen die meer persona hebben... (*ok...ja ikzelf heb ook heel veel met lichaamlijkebeauty..maar die missen voor mij dan heel vaak het 'persona'/gedachte/uitstraling/diepte -gevoel/gewaarwoording...).

Liefs & Groeten 1stMoonofmars
Islandlady
Islandlady jul 17 '10
En wat heeft de huisarts gezegd Lin?

Hier gaat het wel. Kreeg boos telefoontje van mijn lief. Die is niet blij maar hij is denk ik vooral boos op zichzelf.
Als klap op de vuurpijl kreeg ik te horen dat mijn vriend van bijna 20 jaar geleden samen met zijn vrouw is omgekomen bij een vliegtuig ongeluk. Ach hoeveel kan een mens hebben.
Slecht geslapen maar vandaag gaan we voor de kinderen hun kamer op pad. Even gedachten verzetten.....
gast
gast jul 17 '10
Jeetje Bea, hoeveel kan iemand hebben?? Heb nog geen journaal gezien maar is er weer een vliegtuig neergestort? Wat erg zeg, moet er niet aan denken dat ik dat te horen krijg frown
Er was van de week wel weer storm op de zon, heb zo'n idee dat dit meestal niet veel goeds voorspelt.....
Hier heeft het aardig geregend en ge-onweert afgelopen avond/nacht. En het is vandaag benauwd vochtig weinig wind.
Met mij gaat het wel goed, geniet van het jonge leven hier in huis. Chico begint aardig z'n draai te vinden en komt steeds meer los.
Islandlady
Islandlady jul 17 '10
Kennelijk kan ik genoeg hebben frown
Het was een ongeluk met hun eigen vliegtuig vlakbij Kansas in de USA.
Hier regent het ook steeds en is de lucht grauw.
Leuk hoor dat jonge spul maar moet er even niet aan denken eerlijk gezegd. Eerst maar eens zelf weer terug op de rails.
admin
admin jul 17 '10
Hier dan even een kort krabbel van mij wink
Het gaat hier best goed. Kinderen hebben lekker vakantie, en de meiden werken en chillen en Hielke heeft veel te doen. Vorige week op voetbalkamp van FC Groningen ( http://www.rtvnoord.nl/sport/sport.asp?pid=93263 ) >> heeft het mega naar zijn zin gehad. Morgenavond gaat ie dan voor een week naar Papenvoort ( http://www.another-world.nl/vakanties.htm ). Allemaal geweldige dingen doen, volgende week zondag is ie terug.
Ik ben druk bezig met mezelf en mijn acceptatie/rouwproces, met mezelf terugvinden. En gelukkig weten mensen me altijd te vinden, als ze het even niet zien zitten.
Ga ook weer eens kijken op het fotoleesforum, misschien komt er weer wat door. Maar ik merk dat ik daar minder voor open sta, omdat je jezelf toch meer terugtrekt omdat ik de tijd en mijn energie voor mezelf in deze periode nodig heb.

@ allemaal die het hard nodig hebben: een dikke knuffel en een hart onder de riem.
Vergeet niet dat de Bron weet wat ons doel is ... en we daar hoe dan ook altijd komen!!

Liefs Mar
Islandlady
Islandlady jul 17 '10
Thanks lieverd. Kan het zeker gebruiken nu.......
Liefs XX
admin
admin jul 18 '10
Sterkte Bea....xxxx
Ik heb je toegevoegd op msn zoals je vroeg, ik klikte gisteravond te snel weg maar vanmorgen heb ik het hersteld smile
Islandlady
Islandlady jul 18 '10
Dank je lieve Kaat! Ik zag het dat je me toegevoegd hebt! winkik ben ook zo'n tiep die niet weet hoe het allemaal werkt.
admin
admin jul 18 '10
Hallootjes,

Zo, koffer is ingepakt voor Hielke, hij kan een week gaan genieten op Papenvoort.
Jorinda is op dit moment haar photoshoot aan het maken in Meeden. (www.jorindabijlenga.nl)
Verder heb ik niets bijzonders te melden.

Liefs en geniet van het mooie weer...
of laat je genieten doordat een ander een woord voor je klaar heeft en je wil helpen waar je mee zit!!! Blijf er niet alleen mee zitten, want we zijn er allemaal voor elkaar.

Mar
Lin
Lin jul 19 '10
Sorry dat ik niet eerder heb terug geschreven, onze trouwdag kwam er tussen.

Heb gebeld en ben heen geweest,Rosanne haar voetjes, de stand was normaal dat trok weer recht na mate ze ouder word.
Een hele opluchting.

17 juli, zaterdag naar de Dierentuin geweest samen met de kids, opa's en oma's en het was reuze gezellig.

Liefs Lin
admin
admin jul 19 '10
Heee, leuk Lin, je trouwdag... is ook trouwens vele belangrijker dan forummen!!
wink..
Lin
Lin jul 19 '10
Origineel bericht van: Tinne
Heee, leuk Lin, je trouwdag... is ook trouwens vele belangrijker dan forummen!!
wink..

Heb heerlijk genoten van alles en de kids ook.En die pretoogjes...
Knuf en liefs Lin
admin
admin jul 21 '10
Het nummer is af.
Op 31 juli wordt het op de camping ten gehore gebracht.
En ik voel me heeeel dubbel hierover,mooi en moeilijk tegelijkertijd.
Als de 400 pubers ook op de camping komen,die stonden te klappen aan beide kanten van de weg toen de rouwstoet langskwam,wordt het in ieder geval een avond om nooit meer te vergeten.

http://www.youtube.com/watch?v=WSuvPA7dMC0
Anke
Anke jul 22 '10
Ik ben blij, want mijn vriend heeft net een weekendje weg voor ons geboekt laugh
Helma
Helma jul 25 '10
Lieve, lieve forumgangers, lieve allemaal,

Al geruime tijd lees ik nog maar heel af en toe op Merudi, over wat een ieder bezighoudt.

Sinds enige tijd heb ik een nieuwe vriend. Het is meer serieus dan dat in het verleden ooit het geval was: mijn leven neemt momenteel een iets andere wending. Daarmee wil ik niet aangeven dat Merudi een gepasseerd station is, maar het is even om aan te geven dat ik niet ben opgegaan in rook, maar heel anders met mijn leven bezig ben.

(N.B.: op hyves houd ik stil dat ik een vriend heb, we houden het voorlopig voor onszelf en onze gezinnen)

Af en toe zal ik hier langsfladderen maar zelden schrijven. Daarom wil ik Nims en Merudi enorm bedanken voor het vele, vele goeds wat ik hier geleerd heb. De liefde, de warmte, de ondersteuning met name in 2008, het was in één woord bijzonder!

Dank jullie wel allemaal. Vanuit de bodem van mijn hart, want daar zal Merudi altijd een plekje blijven houden.

Liefs met een warme knuffel, van Helma.
Beschermengel
Beschermengel jul 25 '10

Ik wens je heel veel geluk lieve Helma, en ik ben erg blij voor je...ik miste je al... smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki