Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jul 11 '10
Is Luna al eerder weg geweest? Zou ze de weg terug kunnen vinden?
Ik hoop dat ze er gauw is!!!
Mijn Luna zat vannacht ook buiten en ik kreeg haar met geen mogelijkheid binnen, maar vanmorgen kwam ze gelukkig toch aanwapperen.
admin
admin jul 11 '10
toepasselijk dat ze Luna heten. En hopelijk komt je kat snel weer terug, Emmy.
Hier is het leven in de natuur voor Poepoe een feest, je komt en gaat wanneer je wenst, drinkt en eet wanneer je wat honger hebt, slaapt en jaagt als je zin hebt.. en voor de rest wat kopjes aaien met de hond, en poezen wegjagen die er niet hoeven te zijn!!
Islandlady
Islandlady jul 11 '10
Emmy,

Luna was bang denk ik en komt hopenlijk snel weer terug.
toch veel plezier bij je feestje vanmiddag (nu?)

Liefs B
Islandlady
Islandlady jul 11 '10
@ Tinne: Gezellig zo'n feestje smile. En lekker zo'n lui dagje

Gisteren had ik zo'n lui dagje. Vanmorgen eerst even een dagtrip of sunset aansmeren aan toeristen en dan op naar de voetbalgekte.
Heb zelfs maar een oranje top gekocht smileDit is toch wel spannend allemaal. Ga vroeg heen anders moet ik staan en dat vindt mijn onderrug niet fijn hihi.
Verder gaat het wel. Allemaal afwachten maar er lopen een aantal dingen. Via via allemaal en dat werkt meestal het beste hier.
Allemaal een fijne zondagmiddag en avond smile
admin
admin jul 11 '10
Ik heb mijn bavaria jurkje al aan!!!
Teterete.. whistle
Ik houd helemaaaal niet van voetbal maar word volledig meegesleept en ik vind het leuk laugh
admin
admin jul 11 '10
Oh by the way....
Let op je poezels en woefkes, de vuvuzela's zullen flink tekeer gaan en hier zijn ze er doodsbang van!
Ook de mensen van de dierenbescherming hebben al waarschuwingen uit laten gaan, een hond of kat is zo weg..
Arach en de poezen zijn er écht doodsbang van hier.
gast
gast jul 11 '10
Blij dat die gekte hier iets minder is.
admin
admin jul 11 '10
Hup holland hup! laugh
nuja Belgzijnde ben ik toch wel fan van Nederland als er geen belgen in meedoen! laugh
Cialara
Cialara jul 11 '10
Yeahhhhh!!!! Hup Holland laughnog een uurtje ..... eek

Ik hoor de fufuzela's al in de straat, zag vanmiddag al heel veel oranje bont-uitgedoste mensen op het station richting Amsterdam vertrekken, het Katwijkse strand liep al om 17:00 uur leeg!!!! Spannend.................
admin
admin jul 11 '10
Ik vind dat samenhorigheidsgevoel kicken, al is het dan maar voor voetbal smile
Maareh...ik hoor het volkslied dus ik ga kijken...!!!
admin
admin jul 11 '10
ik heb internet Eurovisionsport.tv opstaan, daar kan ik het zo af en toe op volgen.
Emuca
Emuca jul 12 '10
Luna is nog steeds weg. Ze is hier nog nooit eerder buiten geweest.. En het onweert hier nu weer!
Beschermengel
Beschermengel jul 12 '10

Misschien is ze aan het schuilen en komt ze als ze over de grootste schrik heen is ...weer gewoon terug.

Ik hoop het zo! voor je Emmy!
Islandlady
Islandlady jul 12 '10
@ Emmy: Meisje ze is denk ik inderdaad wat beschermengel zegt aan het schuilen en komt al het slechte weer over is terug bij je.

@ Kaat: ja dat saamhorigheidsgevoel is vooral hier heel sterk. Was een geweldig gezellige middag gisteren ondanks dat ze verloren hebben. Gewoon een Nederlands feestje met Nederlandse muziek en al smile

YEAH en ikke. Ze willen me dolgraag terug natuurlijk als tourguide. Morgen een trip. Nu is het laagseizoen maar zolang er geen andere baan is is het toch centen verdienen smile. Super mijn best doen zodat er ook nog wat tip binnenkomt hihihi.... kan ik ook weer een nieuwe phone kopen. Die is nl ook maar weer eens kapot. Pff gedoe. Waar is de goede oude tijd zonder mobiele telefoon hahahahaha..... scheelt bergen geld. Hier tenminste wel...
Emuca
Emuca jul 14 '10
Luna is wel veilig thuis. Ze trilde helemaal toen ze thuiskwam. Maar nu is ze vooral heel erg aan het knuffelen.
Cialara
Cialara jul 14 '10
Oh gelukkig maar Emmy smile

Heb zelf even een mindere dag, een oud kwaaltje dat opspeelt frowndus even beetje rust voor mij creeëren vandaag.
admin
admin jul 14 '10
ohh jaaa, heerlijk Emmy ..
en je kent het lied? " .....
Maar die kat kwam weer, die kon nie langer wach
Die kat kwam weer de volgende dag
Die kat kwam weer, geloof me het is waar:
De volgende dag was die kat weer daar!!!!! whistle
Islandlady
Islandlady jul 14 '10
Emmy wat fijn dat Luna weer terug is!
admin
admin jul 14 '10
Yay! Fijn Emmy!
admin
admin jul 14 '10
Lieve Emmy,

Las op je hyves indd dat Luna terug is !!! toppie!!!

Lieverds, ik kom morgen eens wat langer schrijven hoor ... maar heb ook nog huiswerk. Vandaag ook geen tijd gehad.

Liefs en ik denk aan jullie!!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420