Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady jul 2 '10
Goedenmiddag, Morgen hier he Syl?

Gaan we daar toch om 10 uur in de morgen de wereldwedstrijd kijken.
Is de eerste die ik ga zien. Het heeft zo zijn voordelen om niet te werken smileElk nadeel hep zn voordeel zegt Cruijf toch altijd smile.
Enfin dat ga ik dus doen. Gisteren aan 2 bedrijven mijn resume gestuurd en als mijn karma goed is begin ik maandag of dinsdag gewoon weer met werken.

HUP Holland! Allemaal liefs van een warm St. Maarten maar niet zo warm als het nu in NL is smile
Emuca
Emuca jul 2 '10
Ik kook hier over.. haha.

Schrijven en tekenen.. ja, dat doe ik het liefst. smile

Straks lekker voetbal kijken en lekker niksen. En tekenen.. veel tekenen.
gast
gast jul 2 '10
Ja Bea voor ons is het nog lekker ochtend.
Niet dat ik naar de voetbal kijk want dat is niet mijn ding.
Moest wel lachen trouwens; ik was vanmorgen met de honden naar Jan Tiel (hondenstrandje) en bij Zanzibar (aan de overkant) was het al druk met mensen die daar de voetbal gingen kijken. Om 10.10uur toen ik weer naar de auto liep was er een doelpunt gevallen. Aan het gejuig te horen (en het feit dat er vaak meer Nederlanders dan andere nationaliteiten daar zijn) kreeg ik het idee dat er een punt voor Nederland gescoord was. In de auto kwam ik er achter dat het niet Nederland was maar Brazilie die gescoord had.

Nou ik hoor de uitslag wel een keer. Kan me er niet toe zetten om me in die gekte te storten.

Fijn weekend overigens. Die is hier al begonnen omdat het Dia di Bandera is of te wel de dag van de vlag.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 2 '10
GOOOOOOAAAAAAAALLLLLLL! (Goal)
L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 3 '10
Eindelijk vakantie! Overmorgen lekker nr de Zon in Greece :-)
Islandlady
Islandlady jul 4 '10
Origineel bericht van: gast
Ja Bea voor ons is het nog lekker ochtend.
Niet dat ik naar de voetbal kijk want dat is niet mijn ding.
Moest wel lachen trouwens; ik was vanmorgen met de honden naar Jan Tiel (hondenstrandje) en bij Zanzibar (aan de overkant) was het al druk met mensen die daar de voetbal gingen kijken. Om 10.10uur toen ik weer naar de auto liep was er een doelpunt gevallen. Aan het gejuig te horen (en het feit dat er vaak meer Nederlanders dan andere nationaliteiten daar zijn) kreeg ik het idee dat er een punt voor Nederland gescoord was. In de auto kwam ik er achter dat het niet Nederland was maar Brazilie die gescoord had.

Nou ik hoor de uitslag wel een keer. Kan me er niet toe zetten om me in die gekte te storten.

Fijn weekend overigens. Die is hier al begonnen omdat het Dia di Bandera is of te wel de dag van de vlag.

Haha dat is nog eens grappig. Uiteindelijk ben ik met vrienden naar een restaurant gegaan. Te warm om buiten over hoofden van anderen de wedstrijd te zien. Niks voor mij die gekte in ieder geval. Wel fijn om bij te praten met mensen die je al lang niet gezien hebt. Ook dat kan op dit ienieminie eiland.
Heb je leuke Dia di Bandera gehad?
Moeten ze hier ook maar eens invoeren. Zal wel na 10-10-10 komen hahaha als dat er al ooit komt.
Lin
Lin jul 5 '10
Hoi allemaal
Ben ook weer van de partij..
heb veel gemist zie ik al wel..

@bea ; veel succes gewenst in met een veel betere en leukere baan
@Jorine; wat bijzonder ondernement tijdens jullie reis
@Emmy; wow wat een mooie tekening heb je gemaakt, ben benieuwd naar meer

We hebben mooi weer gehad, en heerlijk genoten
maar ben ook weer enorm blij thuis te zijn op m'n eigen vakantieplekje.

Liefs Lin
Cialara
Cialara jul 6 '10
Oh die is leuk! En lekker 's zomers... ik ga morgen ook maar naar het strand denk ik grin
admin
admin jul 6 '10
Mijn lichaam wil een lange vakantie onder de palmbomen met een pina Colada in de hand, zachte beach muziek en mijn man in zijn hawaiaans hemd naast mij, een flesje geurige massage-olie .. grin
Mijn mind wil dat ook, maar weet dat die palmbomen niet kunnen,
m'n gevoel ligt al in de hangmat..
en m'n spirit is bij de engelen, de gidsen en God!

gringrinlaugh
Cialara
Cialara jul 6 '10
Hey Tinne, als ik in de buurt kom zorg ik wel dat ik een lekker flesje meeneem wink

ha ha ha de rest moet je zelf voor zorgen gringaat je vast wel lukken.
Islandlady
Islandlady jul 10 '10
Dat zijn de mooie dingen van het leven. Heerlijk in de hangmat of onder een palmboom op het strand.
Ik ga mijn gedachten even weg laten blazen op het strand en lekker zwemmen.
gast
gast jul 10 '10
Sinds gisteren hebben we er een huisgenootje bij. Chico is een westpointer pup van een maand of 4- 4 1/2. Helemaal zeker weet ik het niet maar hij is ergens in maart onder een (stilstaande geparkeerde)bus geboren. Een buurvrouw en buurman van ons heeft zich ontfermt over deze puppy's. In eerste instantie voerde ze ze bij toen ze nog onder de bus zaten maar toen ze wat groter werden en ook de weg op gingen hebben ze ze gevangen en in huis genomen. Zijn twee zusjes zijn al geadopteerd maar hij nog niet. Aangezien ik er al een tijdje aan dacht om er een pup bij te nemen, maar het hier in het resort eigenlijk niet toegestaan is om meer dan twee honden te hebben, heb ik nu toch de knoop doorgehakt en de laatste maandjes hier de regel te overtreden. We gaan nl verhuizen naar de andere kant van het eiland. Als alles doorgaat......ons eigen huis! Zonder beperkende regel dus.
Kon het niet laten en aangezien het een schatje van een pup is kon ik het niet laten. Het gaat tot nu toe super met die andere honden samen. Ookal is Donna wel een beetje bezitterig en jaloers. Gaat wel over.....

admin
admin jul 10 '10
Ik zag hem al op je hyves cool
Hij is super!
Donna draait wel bij, effe wennen smile
gast
gast jul 10 '10
Hij lijkt echt heel wat op deze foto maar is maar 10 kilo. Heb hem net even gewogen.
Islandlady
Islandlady jul 10 '10
Wat een schattig hondje zeg!
Lin
Lin jul 10 '10
Wat een stoere hond, een echt maatje..
Heel speels en a lot of energy !!hihi

Liefs Lin
gast
gast jul 11 '10
Hahaha, Lin, alles wat jij nu zegt moet er nog uit komen. Hij speelt nog niet hier, vind het nog een beetje eng. en stoer is hij ook nog niet, is juist heel onderdanig. Maar wat niet is kan nog komen. Energie of liever gezegt uithoudingsvermogen heeft hij al wel. Maar het is een schatje en kan een echt maatje worden dat zeer zeker.
admin
admin jul 11 '10
Leuk Gast!! Ik zou hem ook in huis gehaald hebben. Schitterende hond.

Heerlijk feestje gehad gisteren, in Vlaanderen, bij m'n broer.

Strakjes nog iemand gaan helpen met bep. voorbereidingen, maar voor de rest wordt dit een lui dagje! grin
Emuca
Emuca jul 11 '10
Lieve iedereen,

Met die vreselijke storm van vannacht is mijn lieve poes Luna weggelopen frownOmdat de deur open is gewaaid. En vanmiddag vier ik mijn verjaardag, maar dat voelt nu helemaal niet fijn zonder Luna. frown

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki