Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady jun 29 '10
Ja inderdaad Syl je hebt helemaal gelijk! Maar volgens mij is er meer aan de hand. Enfin ik ben inderdaad blij dat ik er niet meer aan mee hoef te doen. En nu kunnen zelf met dat tuig dealen.
En het legaal maken van die heren hoef ik me ook niet meer druk om te maken smile
Er komt vast iets moois op mijn pad.
admin
admin jun 29 '10
Oei wat jammer Bea, het zag er zo mooi uit.
Ja de lanterfanters houden en de werkers ontslaan, lijkt me geen slimme actie.
Wie weet wat er inderdaad nu wellicht op je pad komt, fijn dat je toch positief blijft!
Islandlady
Islandlady jun 29 '10
Ja misschien wel te mooi om waar te zijn. Maar er zijn andere dingen aan de hand hier daar ben ik wel achter. En ik positief blijven dat kan ik redelijk goed omdat ik er anders aan onderdoor ga en dat wil ik niet smile
Cialara
Cialara jun 30 '10
Soms is de buitenkant totaal niet representatief voor wat zich van binnen afspeelt wink

Hoop dat je snel weer een nieuwe job vind Bea, eentje die wel helemaal goed is en bij je past smile

Ik voel me vandaag heel bijzonder, na een beleving van gisteren. Soms zijn de dingen zo bizar en krijg je zoveel vanuit de cosmos dat je even tijd nodig hebt om het te verwerken. Meer en meer komt er vertrouwen en blijdschap want het is toch zo mooi hoe alles in elkaar steekt...

Liefs Jorine.
admin
admin jun 30 '10
Representatief? nee, das niet evident laugh(grapje tussen mij en Jorine ivm woordspeling)
Cialara
Cialara jun 30 '10
Ha ha ha, nee dat is evident winkWha ha ha grapje terug laugh
Islandlady
Islandlady jun 30 '10
Jorine ik weet wel zeker dat er iets anders is wat bij me past. Dit paste zeker bij me maar ik weet en zie te veel. Tja jammer voor hun niet eens voor mij. Ik laat me er niet onder krijgen. Heb het een aantal heren ook nog uitgelegd gisteravond smiledat ze door hun gedrag ook nooit meer legaal zullen worden hier. Geen dreigement maar gewoon een feit. En vele mannen op de eilanden denken nog steeds dat ze vrouwen kunnen koeieneren en de baas zijn. Zullen ze ietsje vroeger op moeten staan
gast
gast jun 30 '10
Tja, cultuur hè.......de mens zelf komt daar wel een keer achter wink
New Moon
New Moon jun 30 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Jorine ik weet wel zeker dat er iets anders is wat bij me past. Dit paste zeker bij me maar ik weet en zie te veel. Tja jammer voor hun niet eens voor mij. Ik laat me er niet onder krijgen. Heb het een aantal heren ook nog uitgelegd gisteravond smiledat ze door hun gedrag ook nooit meer legaal zullen worden hier. Geen dreigement maar gewoon een feit. En vele mannen op de eilanden denken nog steeds dat ze vrouwen kunnen koeieneren en de baas zijn. Zullen ze ietsje vroeger op moeten staan

Ahh Bea, laat je idd niet kisten! Als het goed gaat met iemand krijgt die persoon (zoals jij, heb ik het idee) vroeg of laat met "autoriteiten" (bewakers/werkgever, politie etc)of andere vervelende mensen ( bepaalde mannen idd maar ook vrouwen) te maken, maar dat heb je goed door. winkEr komt vast wel een werkgever die wél goed doorheeft wat jij in je mars hebt laughSucces de komende tijd, zoek de leuke dingen op die je fijn vind dan is zo'n periode ook makkelijker smile

Liefs themoon
Islandlady
Islandlady jun 30 '10
Origineel bericht van: gast
Tja, cultuur hè.......de mens zelf komt daar wel een keer achter wink

exactly!!! wink
Islandlady
Islandlady jun 30 '10
@themoon: Dank je wel voor je lieve woorden!!
En weet je wat het mooie is. Diezelfde die me hier gezegd heeft dat het niet meer kan vanwege de bewaking gaat zorgen dat ik op een ander complex waar ze apartementen heeft een baan krijgt. Het ligt dus zeker niet aan mij.

Liefs
Cialara
Cialara jul 1 '10
Goh dat is dan snel zeg smileLekker Bea, als het zo kan lopen...

Mijn hubbie is ook bezig met een andere baan, kreeg er eentje aangeboden, dichter bij huis, beter salaris, en veel meer wat ie echt wil qua soort werk, en vooral dat laatste vond ik dus heel belangrijk smiledus het is een beetje spannend voor hem nu smile

De kinderen bijna vakantie... dus die tollen op hun benen van de laatste "zware" loodjes op school. NOg 2 dagen en dan hebben ze 6 weken vrij...

En ik? Och bij mij is er zoveel gebeurt het afgelopen schooljaar winkte veel om op te noemen, en als ik het probeer, dan vergeet ik nog de helft. Gisteren heb ik er met mijn zoon nog over gesproken, over wat er allemaal op ons pad is gekomen op spiritueel gebied, vorig jaar rond deze tijd had hij zijn eerste bewuste visioen... en kwam hij er achter dat lang niet iedereen aura's ziet bij mensen, planten en dieren...

Ik heb natuurlijk ook vakantie, wij gaan lekker weg met een camper, hopelijk richting engeland, Stonehenge en een graancirkel bekijken, lekker in een baai een beetje zwemmen en BBQ-en... beetje aanrommelen met de kids, we zien wel wink
Emuca
Emuca jul 1 '10
Tegen de grote hitte een onderwatersetekening van mij!

L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 1 '10
Hey Angel of Death!

Mooie tekening hoor! maak je vaak illustraties voor kinderboeken?
Cialara
Cialara jul 1 '10
Leuk Emmy laugh
Emuca
Emuca jul 2 '10
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Hey Angel of Death!

Nog niet. smileWil ik wel met mijn studie gaan doen.
Cialara
Cialara jul 2 '10
Oh dat is wel leuk Emmy winkha haha, ik weet nog wel een leuk project wink

Ik moet nu van alles en nog wat gaan inpakken, de kinderen gaan op kamp en uit logeren en alles moet vanavond ingepakt zijn smile

Dan strakjes even naar het WK kijken, toch wel spannend.

En morgen een dagje voor mezelf. Ik ga naar de open dag van Janosh ergens in de buurt van Alkmaar. Ben benieuwd wat daar te beleven valt wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 2 '10
@Angel of Death

Origineel bericht van: Angel of Death
Hey Angel of Death!

Jaaa, daar moet je echt voor gaan! Je hebt er feeling voor;-)
L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 2 '10
Enerlaatste werkdag! Bijna vakantie:-)
Islandlady
Islandlady jul 2 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Hey Angel of Death!

En schrijven smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420