Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady jun 21 '10
Origineel bericht van: Larapinta
Hallo allemaal,

Even een algemeen berichtje ...
Ik heb een keus gemaakt en ik heb vanmorgen gebeld naar de werkgever waar ik telefonische verkoop voor deed, geholpen door heel veel lieve mensen, en doorgegeven dat ik gebruik maak van mijn proeftijd. Ik ben gestopt. Ik kon het werk geestelijk niet aan, de enorme druk was niet vol te houden. Ik werd depressief, kon het niet opbrengen om "passie" in mijn gesprekken te leggen en deed niet veel anders meer dan buikpijn hebben en huilen thuis. De sfeer was hier dan ook enkele dagen om te snijden. Nu ik de keus heb gemaakt, is er een enorme opluchting.
Ik hoop dat ik via mijn oude werkgever het traject daar weer kan oppakken, dat hadden ze me wel beloofd,,, dus ik hoop dat het dan ook doorgezet kan worden, maar daar hoor ik morgen meer over. Kan morgenmiddag wel al weer naar de psychologe, er was er eentje uitgevallen, dus ik was er superblij mee.
Dit schreef P&O van mijn oude werkgever:

Zoals afgesproken kun je nu de maand opzegtermijn, de proeftijd van je nieuwe werkgever benutten om te kijken of het gaat. Mocht het niet gaan, twijfel niet en trek dan aan de bel, dan zullen we met elkaar moeten kijken hoe we verder gaan. In het ergste geval stellen we het beëindigen van de arbeidsovereenkomst uit.

Dus volgens mij kan ik daar nu gebruik van maken. Aan de bel getrokken heb ik al ... dus nu is het afwachten.

Had het je al gezegd! Maar ik ben trots op je dat je deze beslissing gemaakt hebt. Goed zo meis!

Liefs en een extra knuffel
Maryssa
Maryssa jun 21 '10
Lieve Larapinta,

Als je er zo onder gaat lijden is het gewoon niet de juiste werkplek voor je. Je hebt voor jezelf gekozen en dat is het beste wat je kunt doen. Heel veel sterkte meissie, even rustig aan bijkomen en dan kijken wat je oude werkgever voor je kan doen.

Mega knuf en veel liefs,

Maryssa
admin
admin jun 21 '10
Je bent een kanjer, maar dat had ik al gezegd gisteren.
Je mag echt trots op jezelf zijn! Goeie beslissing smile
Niet gelijk weer gaan rennen, effe rust en goed overdenken voordat je verdere stappen zet oké?
xxx
admin
admin jun 21 '10
Quote:
Niet gelijk weer gaan rennen, effe rust en goed overdenken voordat je verdere stappen zet oké?

Dat is bij deze beloofd, kost me niet eens moeite, want ik móet nu de pas op de plaats maken! En dat doe ik dan ook.

@Maryssa ... ik hoor morgen waarschijnlijk wel weer verder hoop ik. En anders wacht ik het rustig af. De psychologe is morgen het belangrijkste, dat andere kan ook nog wel een dagje wachten ...
@Bea ... dank je lieverd,,, had je indd al gesproken op msn. Was even van msn weg, dus vandaar geen reactie mijnerzijds, maar we spreken elkaar weer snel smile

Kus voor jullie allemaal xXx
Lin
Lin jun 23 '10
@ Larapinta : Toppie gedaan ! Khoop mede door je besluit je heerlijk hebt mogen genieten van het zonnetje! Kon je hard gebruiken .

2 dagen nouwelijks iets kunnen zien met mijn linker oog.
M'n jongste stak perongeluk haar vingertje in mijn oog, wss een kleine beschadiging op mijn netvlies. Het hersteld zich per dag wat beter. Hihi kan nu al weer met 2 ogen lezen en das al heel wat.

Liefs Lin
Emuca
Emuca jun 25 '10
Mijn vriendinnetje is dit weekend in Engeland, dus ik ben met deze hitte alleen thuis. Geeeen idee nog wat ik ga doen. Misschien wat schilderen.. Maarja, ik zie wel. Iemand een leuk idee om te doen?
New Moon
New Moon jun 25 '10
Hee Angel, welkom terug! laugh

Ik raad je aan óf een koude douche te pakken, of ergens in een koude plas/zwembad te springen, misschien plus tekenblok ergens zitten? Dit weekend start de hittegolf zegt men.... Morgen ga ik naar een festival van 1 dag, gratis, met allemaal leuke vrolijke muziek en mensen smile

Ben vandaag mijn zolderkamertje grondig aan het schoonmaken, mijn kaarsen smelten serieus van de hitte (dat is géén grapje), het zweet droop echt over mijn rug (sorry voor het vieze detail), dus ben heerlijk onder de koude douche gesprongen net!

Liefs, the moon
Emuca
Emuca jun 25 '10
Ik ga straks ook maar eens koud douchen denk ik... Veel te warm hier.

Ga je naar Parkpop? Of is dat pas later? Ja toch? Want Parkpop is geloof ik altijd op zondag.
New Moon
New Moon jun 25 '10
Koud douchen is echt heerlijk, ik kan het iedereen aanraden nu, ik voel me in ieder geval als herboren smile

Ik ga niet naar Parkpop, maar naar een plaatselijk mini festival van 1 dag hier, ook openlucht smileParkpop is volgens mij idd op zondag, maar dan ben ik denk ik moe van mijn eigen festival smile

Liefs themoon
admin
admin jun 26 '10
Brrrr...geef mij maar een lauwe douche laugh
Maryssa
Maryssa jun 26 '10
Quote:
Lin:2 dagen nouwelijks iets kunnen zien met mijn linker oog.
M'n jongste stak perongeluk haar vingertje in mijn oog, wss een kleine beschadiging op mijn netvlies. Het hersteld zich per dag wat beter. Hihi kan nu al weer met 2 ogen lezen en das al heel wat.

Hey Lin,

Jemig dat doet behoorlijk zeer een vinger in je oog! Hoe is het nu met je?

Lin
Lin jun 26 '10
@Maryssa : Heb er niet zoveel last meer van, het hersteld zichzelf. Alleen met autorijden heb ik een zonnebril nodig.

Alleen vanavond nog even achter de pc en dan..lekker weekje weg !
Ben al 5 jaar niet weer op vakantie geweest , sinds de kids en de verbouwingen. Maar hebben nu echt de tijd genomen om even lekker te ontspannen, en quality-time met het gezin.
Druk bezig alles in te pakken, heb altijd de neiging om in te pakken voor veel langer. Ook nu lijkt het net of we een hele maand weg gaan hihi.Mja goed voorbereid is het halve werk toch ?!

Voor wie ik niet meer spreek ; tot over 1 week !Mama gaat genieten coolgrin

Liefs Lin
Cialara
Cialara jun 26 '10
Oh heerlijk, fijne vakantie Lin gringeniet er maar van!
admin
admin jun 27 '10
Fijne vakantie Lin en beterschap met je oog!

Het is buiten heet en ik heb koorts, wazige ervaring...
Jes was verkouden van de week (flink) en heeft iedereen lekker aangestoken.
Och met die hitte zweet je de ellende er wel gauw uit..haha smile
Zo en nu koffie en de pendel pakken..
admin
admin jun 29 '10
Naar de dokter geweest met m'n hand.. artritis, vermoed hij.
Foto's laten nemen, en dan weten we het zeker.
Persoonlijk heb ik zo'n vermoeden, dat ik er binnen het half jaar geen last meer van ga hebben. Ik ben m'n zelfvermogende healingscapasiteiten aan het uittesten.. ben m'n eigen proefkonijn !! grinlaugh
admin
admin jun 29 '10
Dan moeten ze toch ook je bloed nakijken?
Je eigen proefkonijntje...lol!
admin
admin jun 29 '10
Ja ook dat zal waarschijnlijk wel nodig zijn, bloed nakijken..
Maar eerst een foto want hij wilde een aantal dingen uitsluiten.
Achja, het was weer 4 jaar gelden dat ik nog een huisdokter had gezien.
Onze dokter is een jonge kerel, met afgewassen jeans en een T-shirt, best hip! grin
En dan vind ik het niet erg om een paar keer meer te gaan laugh
Islandlady
Islandlady jun 29 '10
@ Lin: Fijne vakantie! Geniet ervan.
@ Karin: Ough nog niet een klein beetje beter meisje? Beterschap.
@ Tinne: Artritis doet ook wel zeer maar je kunt het smileProefkonijn hihi...
Islandlady
Islandlady jun 29 '10
Hoe ik me voel op dit moment? Zwaar beroerd. Mijn contract wordt niet doorgezet en ben dus in proeftijd 'ontslagen'. Heb de beveiliging niet onder controle die doen wat ze zelf willen en de beveiliging is hun alles. Dus dank u wel heren!
Heb 30 dagen de tijd om te verhuizen. Daar zal ik niet op wachten zeer zeker niet. Ga opslag regelen en kan weer in bij mijn ex voor de time being. dan maar weer op zoek naar een baan maar diep in mijn hart weet ik dat er iets goeds en beters komt. Het moet zo zijn maar leuk is anders. Alle mensen waar ik mee werk (behalve dan beveiliging) vinden het te zot voor woorden. Maar enfin het is hun ding dus ze zoeken het ook verder maar uit.
Wilde dat ik leuker nieuws had maar ja......

Liefs B
gast
gast jun 29 '10
Jeetje balen zeg! Belachelijk trouwens dat je daar voor ontslagen wordt. Kunnen ze die beveiliging niet beter ontslaan als die gaan lanterfanten als ze niet door iemand in het gareel getrapt worden.
Maar goed, wees uiteindelijk blij dat je daar niet meer aan mee hoeft te doen. Wie weet wat er nu op je pad komt. Houd moed iig.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki