Origineel bericht van: gast
Waarom hoort dat niet zo Mar? Vind jij echt zelf ook dat het niet zo hoort, eerst voor jezelf zorgen, of zijn dit ideeen van anderen, van een systeem waarin wij nu leven? Als je in een nood situatie bevind is het belangrijk dat je eerst zorgt dat je zelf in veiligheid bent, dan pas ben je werkelijk in staat om anderen te helpen.
Onbewust zijn we de spelers op het toneel die niet anders kunnen dan het script te volgen, bewust worden we degene die het script schrijft en regiseerd.
Je bent opgebrand als toneelspeler, het wordt tijd dat je je met het script gaat bezig houden.......
Ik denk dat het belangrijker voor je is om het verleden los te laten, niet terug te krabbelen van waar je vandaan komt maar nu de kans juist grijpen een nieuwe draai te geven aan je leven. Wat anderen er ook van mogen denken......
Onbewust zijn we de spelers op het toneel die niet anders kunnen dan het script te volgen, bewust worden we degene die het script schrijft en regiseerd.
Je bent opgebrand als toneelspeler, het wordt tijd dat je je met het script gaat bezig houden.......
Ik denk dat het belangrijker voor je is om het verleden los te laten, niet terug te krabbelen van waar je vandaan komt maar nu de kans juist grijpen een nieuwe draai te geven aan je leven. Wat anderen er ook van mogen denken......
Ik ben blij dat je dit schrijft, het geeft wel een eye opener, alsof ik die zelf niet had gevonden. Maar ik durf de stappen niet altijd te nemen om mijn eigen script te schrijven. Het is nu denk ik wel tijd om samen met de psychologe en USG Restart een nieuwe start te maken in mijn leven. Hopen dus dat ik daar nog tot volgend jaar april de kans voor ga krijgen. Meannn, maak ik het me nu moeilijk of mag het ook gewoon moeilijk zijn???