Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jun 11 '10
Origineel bericht van: Lena
dag allemaal
hier zelf weinig aanwezig..lees wel mee maar reageer weinig..
in het persoonlijke...veel indrukken en gevoel te verwerken...
de stilte en/of de leegte ....
ik weet het eigenlijk zelf niet goed wat er nu precies aan de hand is...maar laat het maar gebeuren...begrijpen komt later wel weer....

Ik heb het gevoel dat het ook de Tijd is tot bezinning en even pas op de plaats. Ik laat het ook over me heen komen en laat het Zijn zoals het Is. Kom dichter bij mezelf en de Bron

Liefs Mar
admin
admin jun 11 '10
@Jorine
Toch een fijn weekend!! Zal vast goed komen, en alvast de felicitaties voor beide zoons!!!
Lin
Lin jun 12 '10
@ Jorine; alvast van harte met de verjaardag van je boys.

M'n kids en ik zijn al 2 dagen ziek, vooral last van het weer van de klamme warmte.

Verder laat ik me nu even heel erg weinig zien,
ben met enige ontwikkelingen bezig die hun prioriteiten vraagt en tijd.

Jullie zien me vanzelf weer

Liefs Lin
admin
admin jun 12 '10
@ Lin als eerste beterschap voor jou en je twee kids!

Verder heb ik het gevoel dat inderdaad Moeder Aarde in beweging is en we allemaal tijd nodig hebben op eigen tijd voor ons coconnetje. Jij nu ook, neem de tijd!

Liefs Mar
Cialara
Cialara jun 14 '10
Nou.... hoe voel ik mij vandaag smile

Kalm, rustig en relaxed.

Het oranje feest is rondom mij totaal losgebarsten, de scholen zijn oranje gekleurd, de kinderen nog meer, uitgedost met vlaggen, oranje t-shirts, fufuzela's, beestjes, bandjes, kronen, leeuwen, noem het allemaal maar op...

Ik vind het leuk en grappig om te zien hoeveel mensen nu opeens dat "wij" gevoel hebben... hadden we dat maar het hele jaar denk ik dan oprecht, hadden we dat maar met de hele wereld, dat "wij" gevoel, wat zou de wereld dan vrolijk en prachtig zijn om op en in te leven wink

Maar goed, vandaag is het oranje en ik geniet ervan wink

Prettige wedstrijd laugh
Cialara
Cialara jun 14 '10
PS, het gaat vast wel goed, zolang er geen Gnoe's op het veld springen ha ha ha...... laugh
gast
gast jun 14 '10
Helaas is dat "wij" gevoel wel heel erg nationalistisch en absoluut niet het "wij" gevoel dat ik hoop dat er ooit zal komen. (sorrie Jorine dat ik dit gevoel niet deel met je)
Brood en spelen voor het volk, zodat ze niet aan andere dingen denken, daar lijkt het stees meer op naar mijn idee.
New Moon
New Moon jun 14 '10
Ik deel volledig je mening Jorine. Ik denk eerlijk gezegd dat dat "wij" gevoel niet zoveel meer met nationalisme te maken gaat hebben binnenkort. Het lijkt nu chaos (in de regering) maar dat komt allemaal goed denk ik. *wederom sorry voor het vage verhaal*

Voor iedereen: een fijne wedstrijd! Ik zet mijn tvtje ook even aan laugh

ps: lieve gast, ik ben het, vanuit een ander perspectief en op een ander niveau dan Jorine (denk ik) bedoelt, eigenlijk wel met je eens *vooral over wat je schreef over brood en spelen* , sorry Jorine als je je hierin gepasseerd voelt!
New Moon
New Moon jun 14 '10
*oeh leeuwtjes en kroontjes winkwinkwink*
New Moon
New Moon jun 14 '10
op het moment dat ik over leeuwtjes en kroontjes schreef werd het 1-0 voor nederland (eigen doelpunt denemarken) wooooohooo .

Ik voel me nu blij, oranje, en vrolijk.
Cialara
Cialara jun 14 '10
ha ha ha, ik voel me absoluut niet gepasseerd hoor laughmaar het leven telt vele lagen en vele niveaus. Waarom niet ook dat brood en spelen niveau dan? Ook dat hoort erbij wink

En ja, zo kan ik de mening van Gast ook heel goed begrijpen, heb ik totaal geen probleem mee smile
Emuca
Emuca jun 14 '10
Ik heb van een lieve conducteur gehoord hoe het stond met de wedstrijd. smileEn op Utrecht centraal hing een mega scherm. smile

Ik was op school bezig met mijn boekje.. Dat nu echt wel mega mooi is geworden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 14 '10
Yeah 2-0 smile. Dat hebben WIJ toch maar weer goed gedaan wink
Islandlady
Islandlady jun 14 '10
Hoi Allemaal,

Jullie hebben me al even niet gelezen frown
Het gaat wel. Van alles aan de hand en dan de baan natuurlijk.
Ik moet mijzelf een schop geven. Daarbij heb ik ook geen laptop en kan ik thuis ook niet werken. Hoop niet dat mijn telefoon het begeven heeft. Daar moet ik straks mee aan de slag.
Zal weer proberen wat meer hier te zijn.

Liefs allemaal
New Moon
New Moon jun 14 '10
Hoi Islandlady smile

Veel liefs toegewenst, volgens mij heb je dat wel nodig smile

the moon
admin
admin jun 14 '10
liefs van mij Béke! (zoen)
Islandlady
Islandlady jun 14 '10
Wat lief van jullie!!!! smile
Cialara
Cialara jun 14 '10
Yeah, Bea, je was er weer even hier smileLeuk je even te lezen zo. En dat van die computer enzo, dat komt wel weer, als je in rustiger vaarwater komt he smile

Liefs voor jou!
Jorine.
Cialara
Cialara jun 16 '10
Ik baal even... mijn kleine Celestiet, één van de stenen van mijn orakel, is dwars door midden, gebroken terwijl ik de stenen tevoorschijn haalde, of misschien al eerder...

Kennelijk heeft ie erg veel van me opgenomen de laatste tijd. En dat terwijl ik ze toch regelmatig wel schoonmaak en oplaad met energie van mijn gids... frownzo jammer, was echt een van mijn lievelingssteentjes smile
Islandlady
Islandlady jun 16 '10
Ah wat jammer maar misschien ook wel een teken dat je een andere moet hebben? Of is dat te simpel gedacht?
Ik vind het prachtig wat je doet.

Liefs laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske