Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan mei 22 '10
Gefeliciteerd Larapinta! Super dat je een nieuwe baan hebt! smile

Nougnag gefeliciteerd met je zoon, jullie hebben echt geluk met het weer.

Karin jij ook heel veel plezier op de camping laugh

Lin erg fijn dat je met de begrafenis al een beetje hebt af kunnen sluiten. smile

Natuurkunde was gisteren niet zo heel erg grappig, ik vond het moeilijk en had veel hoofdpijn omdat het te warm was in de zaal, daarbij is het moeilijker concentreren in zo'n volle zaal. Een groot succes was het niet, maar hoop er in ieder geval een 5'je te hebben uitgesleept smile
Dinsdag staat wiskunde op het programma, woensdag scheikunde, donderdag economie, en dan last but not least Engels. smileNog heel eventjes.. Dit weekend natuurlijk wel een beetje relaxen, beetje bijkomen en niet TE hard leren want dan komt het zowieso niet goed.

Ik wil jullie allemaal een heel mooi en fijn pinksterweekend wensen!
admin
admin mei 22 '10
Dankjulliewel allemaal,

er staat markt in ut dorp,geen doorkomen aan,
maar wat een lekker weertje zeg.
Cialara
Cialara mei 22 '10
Allemaal een fijn weekend met verjaardagen en andere activiteiten smile

Ben zelf de afgelopen dagen door een soort van veranderingsproces aan het gaan, ik voel dat het bijna klaar is, maar nog niet helemaal. Ik moet goed aarden en even helemaal tot mezelf komen, dus veel de tuin in, lekker schilderen en met mijn handen bezig zijn. Zo gaat het verstand op nul en krijgt de rest wat meer ruimte smile

Liefs allemaal!
Lin
Lin mei 22 '10
Ben benieuwd lieve Jorine naar je schilderijen ,
komen vaak de meest diepste gevoelens naar boven en de processen waarin je in zit.
Met welk verfmateriaal werk je het liefst mee ?

@Nougnag : nog van harte met de vrjaardag van je zoon

Hart gewerkt vandaag en nu nog even een vriendin bellen di eik al maanden (schaam) niet gesproken heb..hoog nodig tijd duss.

Wens jullie een fijn pinksteren

Liefs Lin enne als jullie foto's hebben met voorwerpen die jullie willen laten lezen ...dan heel graag (bloos bloos)
Cialara
Cialara mei 23 '10
Hoi Lin,

Meestal werk ik met acryl, maar ook schets ik nog steeds graag met potlood of pen, wat ik voor handen heb winkDe laatste tijd vooral vanuit mijn zielenreizen, maar ook wel abstract, net waar ik zin in heb smile

dit is het laatste schetsje smile
Lin
Lin mei 24 '10
Hoi Jorine
Ja schetsen doe ik ook heel graag maar dan met houtskool,
omdat je daar meer diepte in kan verwerken en schaduwen. En gewoon weg heerlijk kan vegen met je handen over het papier.
Had hier op het forum van creatief al 2 van die houtskooltekeningen geplaatst.

Ooh heerlijk dan he om je hart gewoonweg de vrije loop te laten gaan ...
Mooi geworden..je schets

Welterusten allemaal..
Liefs Lin
Helma
Helma mei 29 '10
Een gemiste kans vanavond. Partij voor Mens en Spirit had vijf minuten zendtijd voor Politieke Partijen. De kwaliteit van het filmpje was ronduit slecht. Bovendien hadden ze er veel meer in kunnen stoppen. Hun wensen en gedachtes kwamen slecht tot uitdrukking. Hopelijk kunnen zij op hun website iets goed maken. Toch zal ik opnieuw stemmen op Femke.
Cialara
Cialara mei 29 '10
Ik heb toevallig wat gekeken naar hun website en naar een filmpje van Jakhals, de wereld draait door.

De website zag er prima uit, en de informatie sluit goed aan, maar het filmpje van "de wereld draait door" liet even een heel ander beeld zien, waardoor ik toch weer zoiets had van "hmmmmmm, ik weet het niet of dit het nou is......."

Pfff, ik ben er nog niet helemaal uit wink
Helma
Helma mei 30 '10
Hmmm... ja, ik heb het even opgezocht. Inderdaad een beetje jammer. Ik ben benieuwd. Het komt in mijn optiek sowiezo niet professioneel over.
admin
admin mei 30 '10
Hier ben ik ook weer even...
Was erg hectisch en druk allemaal de laatste tijd, en er is veel gebeurd.
Zo begin ik aanstaande dinsdag met een nieuwe job. Bij www.nolin.nl neem ik mijn oude job weer op. Ik heb dit werk al anderhalf jaar gedaan, en nu ik de zorg niet meer in kan, heb ik besloten een mail te sturen naar deze werkgever. Na enig overleg willen ze me wel terug, en dan in het pand hier in Winschoten. Dus mooi dichtbij en ik vind het heel dubbel. Aan de ene kant heb ik er weer veel zin in, maar aan de andere kant is het proces van afscheid nemen van de zorg nog niet voorbij. Maar het komt goed, ik ben superblij met deze kans!
Verder heeft onze pleegdochter een kamer gevonden hier in Winschoten, dus daar zijn we ook mee bezig. Dit weekend was er een vriendin van Jor uit Purmerend hier, dus dat is extra druk. Verder morgen met Hielke naar het FJP in Assen, best ingrijpend allemaal.
Heb op dit moment even weer niet het gevoel grip op het leven te hebben, alles gaat zo snel, gaat langs me heen en ik wil er weer in gaan staan. Grip krijgen, komt goed hoor, maar het is even om uit te leggen dat ik het allemaal even niet overzie en daarom hier ook een poos niet ben geweest. Zag dat het ruim een week geleden was. Niks voor mij ...

Verder leuk nieuws ook, ik heb geboekt voor de zomervakantie, we gaan naar de Belgische Ardennen. Hoe we het precies gaan betalen weet ik nog niet, maar het komt allemaal altijd op zijn pootjes terecht, dus dit ook!! We gaan!!

Liefs en knuffel van mij
Mar
Cialara
Cialara mei 30 '10
Hoi Mar,

Wat fijn dat je al zo snel met je nieuwe job kunt beginnen. En weet je, je hoeft toch ook niet altijd alles onder controle te hebben, laat het maar eens los af en toe hoor! Dat je hier een weekje niet bent geweest, dat is toch helemaal niet erg smileLaat gaan...

Leuk dat je vakantie hebt geboekt in de Ardennen, ga je dan ook Tinne opzoeken daar? Gezellig hoor!

Liefs Jorine.
Emuca
Emuca mei 30 '10
Oh jak. Onweer! Paniek! En ik moet zo nog op de fiets ook! ARGH.
admin
admin mei 30 '10
Quote:
Leuk dat je vakantie hebt geboekt in de Ardennen, ga je dan ook Tinne opzoeken daar? Gezellig hoor!

Hahaha laughwat leuk dat je daaraan denkt. Ja, ik ga Tinne opzoeken, zij heeft me ook op dit bungalowpark gewezen en het is ook dichtbij. Dus zeker weten dat ik samen met mijn gezin Tinne ga ontmoeten!!!
admin
admin mei 30 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Oh jak. Onweer! Paniek! En ik moet zo nog op de fiets ook! ARGH.

Mijn pleegdochter zegt dan altijd, muziek in de oren en dan hoor je er niks van smile
admin
admin jun 5 '10
Dag lieve allemaal,

Na een werkweek van 4 dagen ben ik weer eens achter de computer. Ik lees tussendoor wel mail hoor, maar echt reageren en er tijd voor maken is wel zwaar. Ik doe mijn best om in ieder geval dit werk vol te houden, maar het is best pittig ... pfffff. Dus de tijd door de weeks heb ik wel nodig om bij te komen in de avonduren en ik heb de pc voor mijn doen best vroeg uit. Vroeg naar bed, veel uurtjes proberen te maken, maar dat helpt niet echt tegen de vermoeidheid helaas. Dat weet ik natuurlijk wel, maar het is nooit slecht om in ieder geval lekker te liggen na de dagen achter de pc op het werk zitten en maar bellen, praten, ondernemers proberen te overtuigen van het belang van hun ondersteuning in een advertentieplaatsing, dit keer voor reumapatienten. Doe mijn best, meer kan ik niet doen.
Vandaag lekker geslapen tot 10 uur en toen was er zomaar koffie, gezet door Steffiej, die hier op tijd was vanmorgen. Ze is nu sinds woensdag officieel verhuisd naar haar kamer hier in Winschoten en ze heeft het hartstikke naar haar zin :-) Ze heeft leuke huisgenoten, die haar ook volledig hebben geaccepteerd. Ze leert ook leuke jongelui kennen hier in Winschoten. Maar ze komt toch wel elke dag even langs. Vanmorgen is ze met Ron boodschappen gaan doen en Jorinda en ik zijn even naar het stadje geweest. Ik moest nodig tshirts erbij hebben. Normaal liep ik in mijn pak van het werk en lekker mijn kloffie als ik thuis was. Maar nu heb ik "gewone" kleding aan op het werk, dus dan heb je wel wat meer nodig. Dus ben nog niet klaar hahaha.... maar ben wel geslaagd met wat ik heb gekocht smileOok lekkere zomerschoenen erbij. En ik had voor Hielke even een driekwart broek gekocht, die hij dan even moest passen. Nah, daar kon ie nog wel een keer in, dus zou die volgende week ruilen, maar Ron past m wel, dus niet ruilen, maar even opnieuw kijken. Misschien als we eens eerder vrij zijn deze week en anders komt het vrijdagavond/zaterdag wel.
Steffiej heeft nu lekker bij haar kamerthuis een bbq met de jongelui daar smileen wij hebben een rustig avondje op de bank. We waren ook uitgenodigd voor de bbq, maar ik hou niet zo van die drukte en voor Hielke is dat helemaal niks. Jorinda zag ook tegen de drukte op en Ron, die rommelt lekker even nu met mijn fiets die ik ook heb gekregen van hem deze week. Want jaja, ik ga op de fiets naar het werk. Jorinda zei vanmiddag tegen me dat we naar het stadje fietsen, jeetje, mam, je fietst al een stuk sneller dan een paar weken geleden. Als je elke dag dus maar vijf minuten heen en vijf minuten terug, of tien minuten, fietst, gaat je conditie dan misschien toch kleine beetjes vooruit? Zo voelt het absoluut niet hoor, maar het is gewoon zonde om de auto te nemen voor dat kleine stukje.
Heb mijn ontslagbrief ook binnen van Mercator en dat voelt best vreemd. Eigenlijk wil ik dat helemaal nog niet. Gek is dat hoor. Pffff.... Maar ik móet gewoon blij zijn met deze kans en dat ben ik ook. Heb een leuke groep collega's, die slepen me er wel doorheen en nu maar hopen dat ik genoeg targets haal, zodat ik hier kan blijven werken tot mijn pensioen.... Hopen dat mijn ziekte me niet totaal in zijn greep gaat krijgen, dat ik naast het lichamelijke werk dat ik niet meer kan, ook telefonische verkoop niet meer zou kunnen.
Morgen een dag voor onszelf, Steffiej krijgt op haar kamer visite van haar moeder met een delegatie [>volgens haar moeder neemt ze die tenminste mee], en ze zou ook nog langskomen. Ik denk dat ik er een lekkere tuindag van ga maken, totdat het onweer ook het noord-oosten heeft bereikt.
Mijn moeder gaat maandag op vakantie naar Zwitserland, voor het eerst na het overlijden van mijn vader gaat ze naar het buitenland. Ze gaat met een gezellige vriendinnenclub uit het dorp, maar ze ziet er best wel tegenop. Morgen even lekker met haar kletsen op msn [hoewel mijn interne webcam pootjes lijkt te hebben gekregen, want mijn computer herkent geen webcam meer.....hoe ik dat nou weer moet oplossen ...] of aan de foon en haar lekker stimuleren om heerlijk te gaan genieten. Maar het zal moeilijk zijn, en dat begrijp ik heel goed. Hoop dat ze veel plezier met haar vriendinnen heeft!!!
Jorinda gaat goed bij haar baantje van de AH. Ze werkt 2x3 uur per week achter de kassa en als dat goed gaat breidt ze dat uit. Maar dat kan besproken worden bij haar leidinggevende. Maandagmiddag werkt ze van 13-16u en op zaterdag als ze zelfstandig achter de kassa kan zitten. Die tijden weet ik nog niet. Afgelopen week heeft ze donderdag gewerkt, omdat het voor haar begeleiding makkelijker was op donderdag.
Hielke gaat lekker zijn eigen gangetje, geen nieuws over hem eigenlijk.

En zo is het helemaal, geen nieuwtjes verder
Liefs en een knuffel van mij
Mar
Lena
Lena jun 11 '10
Origineel bericht van: Larapinta

in ieder geval een hoop nieuwe ontwikkelingen,en lekker positief zo te lezen.... smile
Lena
Lena jun 11 '10
dag allemaal
hier zelf weinig aanwezig..lees wel mee maar reageer weinig..
in het persoonlijke...veel indrukken en gevoel te verwerken...
de stilte en/of de leegte ....
ik weet het eigenlijk zelf niet goed wat er nu precies aan de hand is...maar laat het maar gebeuren...begrijpen komt later wel weer....
admin
admin jun 11 '10
Das goed Lena, en eigenlijk is dit een heel mooi proces,
waar je inzit..
Het klavertje vier, straalt eenvoud uit.
Liefs van mij,
Tinne
Cialara
Cialara jun 11 '10
Ach ja, het stilte proces, is heel fijn smileik zou zeggen beleef het met genoegen Lena.

Bij mij is het even wat minder stil de komende tijd... Morgen een dubbele verjaardag te vieren van mijn beide zoons, die 13 en 11 worden smileIk krijg zo'n beetje 15 mensen over de vloer en met ons vijfjes erbij maakt dat dus 20 mensen die allemaal een hapje willen eten morgen middag laat smile

Bovendien morgen nog een open dag van het werk van mijn man, waar we ook nog met zijn allen naar toe moeten, dus die zaterdag is alvast gevuld.

Ha ha ha, ik heb vandaag in ieder geval maar vast de appeltaart en de brownies gebakken wink

Zondag dan nog een verjaardag van een ander familielid, waar we ook weer de hele dag naar toe zullen gaan.

Ik denk dat ik bijna blij zal zijn als het weer maandag is wink

Groetjesssssssssss
admin
admin jun 11 '10
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Larapinta

in ieder geval een hoop nieuwe ontwikkelingen,en lekker positief zo te lezen.... smile

Ja inderdaad Lena smileEr gebeurt veel, maar niet alleen maar negatief en ik probeer ook alles in mijn leven momenteel een positieve wending te geven en dat lukt aardig.

Liefs Mar

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420