Dag lieve allemaal,
Na een werkweek van 4 dagen ben ik weer eens achter de computer. Ik lees tussendoor wel mail hoor, maar echt reageren en er tijd voor maken is wel zwaar. Ik doe mijn best om in ieder geval dit werk vol te houden, maar het is best pittig ... pfffff. Dus de tijd door de weeks heb ik wel nodig om bij te komen in de avonduren en ik heb de pc voor mijn doen best vroeg uit. Vroeg naar bed, veel uurtjes proberen te maken, maar dat helpt niet echt tegen de vermoeidheid helaas. Dat weet ik natuurlijk wel, maar het is nooit slecht om in ieder geval lekker te liggen na de dagen achter de pc op het werk zitten en maar bellen, praten, ondernemers proberen te overtuigen van het belang van hun ondersteuning in een advertentieplaatsing, dit keer voor reumapatienten. Doe mijn best, meer kan ik niet doen.
Vandaag lekker geslapen tot 10 uur en toen was er zomaar koffie, gezet door Steffiej, die hier op tijd was vanmorgen. Ze is nu sinds woensdag officieel verhuisd naar haar kamer hier in Winschoten en ze heeft het hartstikke naar haar zin :-) Ze heeft leuke huisgenoten, die haar ook volledig hebben geaccepteerd. Ze leert ook leuke jongelui kennen hier in Winschoten. Maar ze komt toch wel elke dag even langs. Vanmorgen is ze met Ron boodschappen gaan doen en Jorinda en ik zijn even naar het stadje geweest. Ik moest nodig tshirts erbij hebben. Normaal liep ik in mijn pak van het werk en lekker mijn kloffie als ik thuis was. Maar nu heb ik "gewone" kleding aan op het werk, dus dan heb je wel wat meer nodig. Dus ben nog niet klaar hahaha.... maar ben wel geslaagd met wat ik heb gekocht
Ook lekkere zomerschoenen erbij. En ik had voor Hielke even een driekwart broek gekocht, die hij dan even moest passen. Nah, daar kon ie nog wel een keer in, dus zou die volgende week ruilen, maar Ron past m wel, dus niet ruilen, maar even opnieuw kijken. Misschien als we eens eerder vrij zijn deze week en anders komt het vrijdagavond/zaterdag wel.
Steffiej heeft nu lekker bij haar kamerthuis een bbq met de jongelui daar
en wij hebben een rustig avondje op de bank. We waren ook uitgenodigd voor de bbq, maar ik hou niet zo van die drukte en voor Hielke is dat helemaal niks. Jorinda zag ook tegen de drukte op en Ron, die rommelt lekker even nu met mijn fiets die ik ook heb gekregen van hem deze week. Want jaja, ik ga op de fiets naar het werk. Jorinda zei vanmiddag tegen me dat we naar het stadje fietsen, jeetje, mam, je fietst al een stuk sneller dan een paar weken geleden. Als je elke dag dus maar vijf minuten heen en vijf minuten terug, of tien minuten, fietst, gaat je conditie dan misschien toch kleine beetjes vooruit? Zo voelt het absoluut niet hoor, maar het is gewoon zonde om de auto te nemen voor dat kleine stukje.
Heb mijn ontslagbrief ook binnen van Mercator en dat voelt best vreemd. Eigenlijk wil ik dat helemaal nog niet. Gek is dat hoor. Pffff.... Maar ik móet gewoon blij zijn met deze kans en dat ben ik ook. Heb een leuke groep collega's, die slepen me er wel doorheen en nu maar hopen dat ik genoeg targets haal, zodat ik hier kan blijven werken tot mijn pensioen.... Hopen dat mijn ziekte me niet totaal in zijn greep gaat krijgen, dat ik naast het lichamelijke werk dat ik niet meer kan, ook telefonische verkoop niet meer zou kunnen.
Morgen een dag voor onszelf, Steffiej krijgt op haar kamer visite van haar moeder met een delegatie [>volgens haar moeder neemt ze die tenminste mee], en ze zou ook nog langskomen. Ik denk dat ik er een lekkere tuindag van ga maken, totdat het onweer ook het noord-oosten heeft bereikt.
Mijn moeder gaat maandag op vakantie naar Zwitserland, voor het eerst na het overlijden van mijn vader gaat ze naar het buitenland. Ze gaat met een gezellige vriendinnenclub uit het dorp, maar ze ziet er best wel tegenop. Morgen even lekker met haar kletsen op msn [hoewel mijn interne webcam pootjes lijkt te hebben gekregen, want mijn computer herkent geen webcam meer.....hoe ik dat nou weer moet oplossen ...] of aan de foon en haar lekker stimuleren om heerlijk te gaan genieten. Maar het zal moeilijk zijn, en dat begrijp ik heel goed. Hoop dat ze veel plezier met haar vriendinnen heeft!!!
Jorinda gaat goed bij haar baantje van de AH. Ze werkt 2x3 uur per week achter de kassa en als dat goed gaat breidt ze dat uit. Maar dat kan besproken worden bij haar leidinggevende. Maandagmiddag werkt ze van 13-16u en op zaterdag als ze zelfstandig achter de kassa kan zitten. Die tijden weet ik nog niet. Afgelopen week heeft ze donderdag gewerkt, omdat het voor haar begeleiding makkelijker was op donderdag.
Hielke gaat lekker zijn eigen gangetje, geen nieuws over hem eigenlijk.
En zo is het helemaal, geen nieuwtjes verder
Liefs en een knuffel van mij
Mar