Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa mei 20 '10
Dank je wel Ann_ik 08 juni is al best wel snel! Ik ben wel benieuwd hoe het zal zijn en kijk er ook naar uit om meer power te krijgen in mijn handen en makkelijker op afstand te kunnen behandelen.

Ooooow als je een 4,6 mag halen zou ik heeeel relaxed bij dat examen Spaans zitten hoor! laughMaar zo te lezen ben je er dus best wel goed in, in Spaans. Mooie taal ook. Staat nog op mijn verlanglijstje om te gaan leren. Hopelijk zit jouw examen er nu op en kun je lekker met het snuitje de zon in!

Ik ga ook zo weer terug de zon in met boek, ik doe lekker helemaal nietssss vandaag!
Eruan
Eruan mei 20 '10
Ja dat is nog maar 19 dagen smile

Spaans is wel heel goed gegaan, begon om half 2 en duurde tot 4 uur. Heb netjes alle dingen overgeschreven en ben thuis aan het tellen gegaan. Heb 37 punten van de 53 behaald. In ieder geval dus voldoende laughNu lekker nog eventjes de zon in, en daarna hard aan de studie, want morgen staat natuurkunde op het programma.
admin
admin mei 20 '10
Succes morgen, Ann_ik!! Jij komt er wel volgens mij smile

Ik ben weer van de buikgriep verlost! Gelukkig maar ... laugh
Maryssa
Maryssa mei 20 '10
@ Ann_ik: Wat goed, dan is die voldoende voor Spaans binnen! Natuurkunde; ik hoop dat het je makkelijk afgaat. Heel veel succes morgen Ann_ik!

@ Larapinta: Dat is fijn dat de buikgriep voorbij is. Zal wel een virusje zijn ik had het van de week ook.. crazyHeb je nog een beetje van het zonnetje kunnen genieten vandaag?
admin
admin mei 20 '10
Lieve Maryssa,

Ik ben vandaag met mijn dochter naar de internist geweest, en in de middag met mijn huspuppy naar de oogarts. Dus was een ZH dagje. Morgenochtend een spannende ochtend.......jullie horen morgen meer van me.

Kussssss
Maryssa
Maryssa mei 20 '10
Dat klinkt als een drukke dag vandaag, Larapinta! Ik zal aan je denken morgenochtend. Veel sterkte en liefs voor jou smile

x
admin
admin mei 20 '10
Het viel op zich wel mee, vanmorgen met Jor was wel even opletten, ze is naar de internist geweest voor het prikkelbaar darmsyndr. Ze moet nu 17 juni een coloscopie ... Maar vanmiddag was het echt alleen even mee, omdat Ron diabetes heeft werd hij gedruppeld en dan gaan de pupillen wat wijd staan > en dan ziet ie niks meer buiten smileDus was vanmiddag chauffeuse, en het ZH is hier niet ver weg.

Liefsss
Lin
Lin mei 20 '10
@ Larapinta ; Kneem aan dat je lang uit op je bedje ligt bij te komen. Sterkte voor morgenochtend gewenst. Zo te horen kan je het goed gebruiken.

@Ann-ik : Heel erg veel suc6 morgen voor Natuurkunde -examen

@ Maryssa: en heb je lekker genoten van het niks doen ???

Vanmiddag de begravenis van onze overbuurvrouw.
Wat een indruk heeft dat op me gemaakt zeg...tussen de 150 a 200 mensen. Buiten de aula stonden ook nog mensen..
Het ging heel gemoedelijk.
En of ik haar gezien heb ...jazeker ! met alle andere overleden dierbaren uit hun familie. Vlak voordat haar schoonzoon over haar ging spreken zag ik duidelijk 3 silouetten heen en weer gaan. Tijdens het spreken kreeg hij het erg moeilijk maar ging door, op die momenten zag je de energie om hem heen bewegen.
Op het laatst sprak hij ook over al de familieleden die al eerder overleden waren en dat ze daar veel verdriet van heeft gehad. Wederom eens weer een bevestiging.
Bij het condoleren zei haar dochter nog eens uitdrukkelijk": bedankt dat je er voor ons was toen we je nodig hadden en wil je een oogje houden op m'n vader ? (ja natuurlijk) Ook haar vader heeft me nog eens bedankt ...en toen had ik het niet meer , traantjes hebben een uitweg weten te vinden naar buiten..
Een eervolle afsluiting als ik dat zo mag zeggen, waar ik een plekje voor kan vinden in mijn hart.

Liefs Linda
admin
admin mei 21 '10
Klinkt mooi Lin, fijn dat je het voor je gevoel zo hebt kunnen afsluiten.
Sterkte voor de examenkandidaten vandaag!!
Marjan succes met wat je moet doen vandaag!

Ik ga een weekendje met de kids en mijn paardje op stap, mooi weer
Maryssa
Maryssa mei 21 '10
Lieve Linda, zoals je het beschrijft kan ik het bijna voor me zien. Jouw aanwezigheid heeft heel veel betekend zowel voor de levende als de overleden familieleden. Op die manier waarnemen wat er gebeurd en dat overledenen steun geven op momenten dat het moeilijk is; prachtig. Ontroerend dat je dat hebt mogen zien. Veel sterkte Lin.

Liefs Maryssa
admin
admin mei 21 '10
Ik moest dus vanmorgen op sollicitatiegesprek en heb het alleen aan Bea [Islandlady] vertelt ... en mijn gezin wist het uiteraard. Dat was wat ik vanmorgen moest doen.

Ik heb dus ander werk gevonden!!! Het is een heel dubbel gevoel, ik zal mijn collega's enorm missen in Groningen. Maar ik heb een sollicitatiegesprek gehad bij mijn oude werkgever telefonische verkoop en ik ben aangenomen. Ze hebben nu hier in Winschoten ook een pand en daar kom ik te werken.
Nu nog met mijn werkgever in Groningen bellen en kijken hoe het daar netjes allemaal afgehandeld kan worden. USG Restart heeft me al wel wat tips gegeven. Dinsdag ga ik bellen met P&O.
En ja, het blijft even een heel dubbel gevoel, ik wil de zorg niet missen ... maar dat proces zal ik positief omzetten in mijn inzet in mijn nieuwe werk. Dus blij met een licht grijs randje. Maar dat wordt vanzelf wel een gouden randje. Want dit gevoel komt goed. Ik moest ... en nu heb ik het gevonden en nu moet ik doorzetten.
Een nieuwe start ... wanneer ik ga beginnen is dus afhankelijk van mijn huidige werkgever, maar mijn nieuwe "oude" werkgever zei ... je hebt het in ieder geval in de pocket en handel het netjes af op je andere werk smile

Liefs Mar
admin
admin mei 21 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Lieve Linda, zoals je het beschrijft kan ik het bijna voor me zien. Jouw aanwezigheid heeft heel veel betekend zowel voor de levende als de overleden familieleden. Op die manier waarnemen wat er gebeurd en dat overledenen steun geven op momenten dat het moeilijk is; prachtig. Ontroerend dat je dat hebt mogen zien. Veel sterkte Lin.

Liefs Maryssa

Precies, lieve Lin, zoals ik het zou willen omschrijven, dus ik lift even heel onhandig maar niet minder gemeend mee met Maryssa.

Liefs Mar
admin
admin mei 21 '10
Wauw Larapinta,
gefeliciteerd.....
admin
admin mei 21 '10
vind het ook super..
Je hebt sneller werk gevonden, dan ik.. Marjan! grinIk ben ook aan verandering toe.
Cialara
Cialara mei 21 '10
Proficiat Marjan! laugh
admin
admin mei 21 '10
Door het ruimtetekort op de camping moet ik morgen alle boodschappen doen voor de verjaardag van mijn kereltje,die 8 jaar wordt zondag.
Daar heb ik zo'n hekel aan dat laatste dag gebeuren bleeeh.
Tja mensen op de camping hebben wel ff 1 dag ruimte in de koelkast maar 3 is echt wel teveel gevraagd.We houden allemaal van lekker makreel,zalm,harinkie enzo dus........
Maar het wordt prachtig mooi weer,dan komen er lekker veel mensen het mee vieren met hem.Hij treft het weer.
Gezellig druk weekend tegemoet....
gast
gast mei 21 '10
Veel plezier en gefeliciteerd natuurlijk alvast. Je brengt me wel op een idee; lekker makreeltje halen, jammie. Had er toevallig vorige week ook eentje en die was wel zo lekker....ga er nog maar eentje halen laugh
Maryssa
Maryssa mei 21 '10
@ Larapinta: Wat goed dat je zo snel ander werk hebt gevonden! Ik begrijp jouw gevoel hierin heel goed. Wat dubbel is het hè. De blijdschap aan de ene kant en het afscheid nemen aan de andere kant. Maar je kunt het. Ik weet zeker dat je er jouw plek van kunt maken en en er jouw licht kunt verspreiden.

@ Linda: Het nietsen was heerlijk gisteren! Vandaag was het het tegenovergestelde heb echt heel veel gedaan in huis. Nu voor de zoveelste keer naar de film What Dreams May Come aan het kijken. Wat is dat toch een prachtige film. Ik kan er nog steeds tranen met tuiten bij huilen, zo mooi en ontroerend vind ik het.

@ Ann_ikk: Hey girl, hoe was het vandaag? Ik hoop dat je het Natuurkunde examen goed hebt gemaakt en het niet te moeilijk was. Je hebt nu lekker weekend, kun je even bijkomen al staat er misschien dinsdag ook weer een examen op het programma?
admin
admin mei 22 '10
ow ja makreeltje nom..nom.. smile

Fijn Marjan, ik had je al gefeliciteerd op msn maar hier ook nog maar een keertje, super meid!
admin
admin mei 22 '10
Gefeliciteerd met je zoon Nougnag, ik ga ook met de kids en Arach een paar daagjes naar de camping.
Effe bijkomen, zaaaaalig!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420