Ik moest dus vanmorgen op sollicitatiegesprek en heb het alleen aan Bea [Islandlady] vertelt ... en mijn gezin wist het uiteraard. Dat was wat ik vanmorgen moest doen.
Ik heb dus ander werk gevonden!!! Het is een heel dubbel gevoel, ik zal mijn collega's enorm missen in Groningen. Maar ik heb een sollicitatiegesprek gehad bij mijn oude werkgever telefonische verkoop en ik ben aangenomen. Ze hebben nu hier in Winschoten ook een pand en daar kom ik te werken.
Nu nog met mijn werkgever in Groningen bellen en kijken hoe het daar netjes allemaal afgehandeld kan worden. USG Restart heeft me al wel wat tips gegeven. Dinsdag ga ik bellen met P&O.
En ja, het blijft even een heel dubbel gevoel, ik wil de zorg niet missen ... maar dat proces zal ik positief omzetten in mijn inzet in mijn nieuwe werk. Dus blij met een licht grijs randje. Maar dat wordt vanzelf wel een gouden randje. Want dit gevoel komt goed. Ik moest ... en nu heb ik het gevonden en nu moet ik doorzetten.
Een nieuwe start ... wanneer ik ga beginnen is dus afhankelijk van mijn huidige werkgever, maar mijn nieuwe "oude" werkgever zei ... je hebt het in ieder geval in de pocket en handel het netjes af op je andere werk
Liefs Mar