Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara mei 19 '10
Ja en nu moet ik de boodschappen gaan doen... dus lekker fietsen dat gaat wel, maar dan maar even strompelen door de supermarkt ofwel de "piep-piep-winkel" volgens mijn dochter laugh

Maakt niet uit, de zon schijnt hier, dus dat maakt alles weer goed!
Emuca
Emuca mei 19 '10
Ik kan helaas niet echt van het mooie weer genieten nu... zit met mijn neus in photoshop. Best erg.. want ik zit nu met 2 computers voor mijn neus...
Eruan
Eruan mei 19 '10
Ahw Jorine en Tinne, das niet leuk, tijd heelt de pijn, dus dat scheelt weer. smile

Jammer AOD! Heb je vanmiddag niet even pauze om buiten te zitten? In ieder geval veel succes!

Ik ga nu even een leestoetsje van spaans oefenen, bah, heb er niet zoveel zin in, ga liever naar de paarden toe lekker op de fiets langs het bos. Maarja dat komt wel na de examens smile

Ik hoop voor iedereen dat ze een uurtje vrij hebben om lekker buiten te zijn smile
Emuca
Emuca mei 19 '10
Ja, misschien neem ik wel even een pauze straks. Maar ik heb nog best wel wat werk te doen.. dus tja.
Cialara
Cialara mei 19 '10
Af en toe een pauze is wel belangrijk Emmy wink
admin
admin mei 19 '10
@ Lin ... hoe moeilijk ook, wat ik gisteren al zei, je hebt gedaan wat je kon en dat zal de nabestaanden zeker rust geven!!!

@ Tinne & Jorine ... beterschap met jullie kneuzingen winken ja, dat gaat echt wel over hoor!! Hahaha

@ AoD & Ann_ik ... succes met jullie schoolwerk!

Ik ben nog een beetje slapjes vandaag. Koortsig, er komt een hoop los. Komt allemaal goed hoor smileGeen zorgen.

Liefsss
Maryssa
Maryssa mei 19 '10
Joepie op 08 juni ga ik mijn reiki 2 halen!
admin
admin mei 19 '10
Spannend, lieve Maryssa!!! Hartstikke leuk ...
Maryssa
Maryssa mei 19 '10
Quote:
Larapinta:Ik ben nog een beetje slapjes vandaag. Koortsig, er komt een hoop los. Komt allemaal goed hoor Geen zorgen.

Beterschapjesknuffel voor jou! Zorg maar goed voor jezelf.

Liefs Maryssa smile
admin
admin mei 19 '10
Ilse, mocht ge op dit topic efkes kome leze..
zijde gij van de Kempe? Ik hem jare in Nijle gewoont, alléé t'is te zegge , in Bevel fatelijk, en herken m'n eigen dialect taaltje van daar in jou zinnen..

jou schrijfstijl vind ik ***Leuuuuukkkkkkk*** , schitterend gewoon!!
laugh
Cialara
Cialara mei 19 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Joepie op 08 juni ga ik mijn reiki 2 halen!

Leuk Maryssa! laugh
Cialara
Cialara mei 19 '10
Marjan, beterschapjes he smile
dikke knuffel hier vandaan!
Emuca
Emuca mei 19 '10
woooooottt... 10 of 11 illustraties af... soort van. Nu lekker meebleren met muziek en op alle mensen (van alle uithoeken van de wereld) reageren. smile

Stiekem heb ik nu weer helemaal zin in het project... want wolken zijn mooi.
Dus ik wil ze in een vissenkom.
Maryssa
Maryssa mei 19 '10
Thx Jorine en Marjan! Ik kijk uit naar reiki 2 maar vind het ook best wel spannend. Komt vast wel goed. Ik zal mijn ervaringen plaatsen bij het reiki topic.
admin
admin mei 19 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
woooooottt... 10 of 11 illustraties af... soort van. Nu lekker meebleren met muziek en op alle mensen (van alle uithoeken van de wereld) reageren. smile

leuke foto Emmy smile
Emuca
Emuca mei 19 '10
Dankjewel :3
Lin
Lin mei 19 '10
Ben benieuwd naar je ervaringen lieve Maryssa !

@ Larapinta : Wens jou veel beterschap !

vandaag heerlijk weggewaaid met de kids op de fiets,
ja ik lopend hoor de meiden lekker fietsen (3 jaar en 1 1/2 jaar). En daar heb ik heerlijk van genoten, bessefende dat het leven heel kort kan zijn..

Liefs Lin
Maryssa
Maryssa mei 19 '10
Dank je wel Lin! smile

Quote:
Lin:vandaag heerlijk weggewaaid met de kids op de fiets,
ja ik lopend hoor de meiden lekker fietsen (3 jaar en 1 1/2 jaar). En daar heb ik heerlijk van genoten, bessefende dat het leven heel kort kan zijn..

Aaaah dus je bent heerlijk gaan uitwaaien met de dames? Klinkt goed. Leuke leeftijd ook 3 en 1 1/2. Ik begrijp je wel dat je na zo'n gebeurtenis extra wilt genieten van de mooie dingen. Dan geniet je bijna driedubbel lijkt het. Ik wens dat je er naar verloop van tijd een klein beetje je rust in vindt.

Liefssss Maryssa
admin
admin mei 20 '10
Origineel bericht van: Angel of Death

Hahaha.. leuke foto.
Eruan
Eruan mei 20 '10
Maryssa wat leuk dat je reiki 2 gaat doen!

Leuke foto AOD, wolken zijn ook echt heel erg mooi.

Hoe is het nu met je larapinta? Gaat het weer wat beter? smile

Ik heb vandaag examen Spaans, hoop dat het een beetje lukt, zou leuk zijn als de teksten een beetje interessant zijn, maar ik mag in ieder geval een 4,6 halen, hoger is natuurlijk fijner smile
Gisteravond ben ik naar stal geweest weer eens lekker op de fiets, echt genieten wat een rust als je om kwart over 9 nog op de fiets tussen de weilanden en langs het bos kan fietsen met een gouden randje van de zon op de bladeren. Heerlijk!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki