Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

bloempje
bloempje mei 15 '10
hier vandaag vriendin op visite gehad, verder eigenlijk weinig gedaan.... ja boodschappen smileen gestreken, en ook nog lang niet klaar, maar voel me prima, manlief heeft een kapitaal uit gegeven en ik had het rustig thuis smile
ben wel een beetje moe na de vriendin op bezoek, want er gebeurt nogal wat in haar leven, maar ze is oh zo lief!
dus is niet erg smile
verder voel ik me lekker positief.

Liefs Bloempje
admin
admin mei 16 '10
Hai Marian, nee mijn zus is weer in nederland, die was al eerder vertrokken dan ik (of is het als...).
Mijn oudste zoon is nu bij mijn moeder, helaas kunnen we niet constant bij haar zijn.
Maar het zal goed zijn voor haar om het straks alleen op te gaan pakken, moeilijk maar wel goed.
Ik verwacht zelf dat mamma rond half juni eind juni richting Nederland komt.
Spanje is voor haar beter, de grijze grauwe wolken in Nederland maakten haar vroeger altijd depressief, vandaar dat mijn vader toen besloot uit Nederland weg te gaan en de zon op te zoeken.
Het zal beslist moeilijk voor haar zijn om het alleen te doen, maar ze is sterk, ik denk dat ze het wel kan en ze heeft meer vrienden in Spanje dan in Nederland.
Ze staat op een camping tegen een bergwand aan met echt een mooie ruime caravan, tussen de palmbomen en met uitzicht over de zoutmeren vol met flamingo's.
Ik snap wel dat ze daar wil blijven smile
admin
admin mei 16 '10
Ik merk ook aan mijn moeder dat het goed is, dat ze is op de plaats waar ze haar vriendinnen heeft, en kennissen. Waar ze gedeeld heeft met mijn vader, en waar ze zichzelf kan zijn. Dat ik wat verder weg woon, is voor haar een voordeel. Als ze eens heel verdrietig is, wil ze wel graag alleen zijn en het toch delen. Dat kan dan met mij makkelijker dan met mijn zus. Mijn zus staat meteen voor haar deur als ze weet/hoort dat mijn moeder huilt [ook logisch natuurlijk als je op hetzelfde dorp woont] en ik kan dat niet realiseren. Dus ben daarin een veiliger haven om zich te uiten. Ze weet dat ik niet kan komen op stel en sprong wink
Mijn moeder is ook sterk, maar verdriet houdt ze wel en dat Is. Want de band die ze had met mijn vader is/was ook oersterk.
Lin
Lin mei 16 '10
Pfoe ff van me afschrijven.. Vanmiddag even heel heftig geweest.
2 kinderen verward en vragend om hulp omdat "oma niet goed geworden is in bad". Kheb me training BHV gehad mja nu in praktijk. Das wel even andere koek. Ik zette voet binnen en heel raar wist meteen wat ik doen moest, net of je dan overgenomen word door de training.
Ambulances onderweg..brancard kon niet door de hal en badkamerdeur.. Hal met z'n 4en leeg gepakt en dan die deur..
schoonzoon had al geprobeert en kreeg het niet voor elkaar en m'n adreline pijl vloog omhoog en heb die deur eruit getrokken .. hoop dat de deur nog heel is ...

In de ambulance.. en dan een geschommel in die wagen en dan hoop je dat je het goed hebt gedaan en dat ik me steentje heb bij kunnen dragen.

Weetje het gekke vond ik nog dat het moment de ambulance er nog niet was ik helemaal in een soort kalmte kwam totdat de broeders er zijn en dan moet ik weg....
Kweet eigenlijk niet hoe het nu verder is verlopen..
Volgende week maar even een bloemetje brengen en hopen dat ze niet te veel letsel heeft opgelopen.
tot zover.. hoop dat ik wat kan slapen..

Liefs Lin
admin
admin mei 17 '10
Hoe is het met oma Lin? Ik neem aan dat je al iets weet?
Sterkte!
admin
admin mei 17 '10
Je hebt het goed gedaan hoor Lin, toen het nodig was kwam er rust in je, nu maar lekker slapen welterusten sweet dreams liefs van Bea
Eruan
Eruan mei 18 '10
Jee Lin, wat heftig!
Hoe is het nu met haar?
Sterkte!

Gisteren ben ik begonnen met de eindexamens, was wel even spannend om te beginnen. Nederlands is wel goed gegaan, het kan bijna geen onvoldoende zijn. Biologie was andere koek, bijna zeker een onvoldoende, helaas, maar ik heb mijn best gedaan. smile
Vandaag en morgen een heerlijke vrije dag om nog wat te leren en een beetje bij te slapen.
Ben weer erg blij dat de zon weer even achter de wolken langs komt kijken!
Maryssa
Maryssa mei 18 '10
Lieve Lin, je hebt gedaan wat je kon en hebt iemand in nood kunnen helpen met jouw kennis van BHV. Adrenaline geeft je immense kracht en tegelijkertijd scherpte in je denken. Ik vind jouw actie bewonderenswaardig, het zegt veel over jou als mens.

Knuffel voor jou.
Emuca
Emuca mei 18 '10
Blergh. Ik voel me een beetje blergh. Studieontwijkend gedrag... omdat het eventjes niet lukte. Heb uit pure frustratie mijn deviantart pagina lopen vernieuwen.. mweh
admin
admin mei 18 '10
@ Lin : je hebt gedaan wat je kon, en je bent hoe dan ook heel waardevol geweest!!!

@ Ann_ik: heel veel sterkte en succes lieverd met je examens!! Welk examen doe je?? Zal aan je denken en mss valt economie wel mee!!

@ AoD: een knuffel voor jou!!

Ik heb buikgriep, maar dat gaat ook wel weer over smileGaat alweer een stuk beter dan afgelopen nacht.

-xxx-
Eruan
Eruan mei 18 '10
Studieontwijkend gedrag hebben meer mensen last van vandaag geloof ik... Heb het zelf ook een beetje. Komt vast goed smileSucces!

Dankjewel larapinta! smileIk doe VWO-examen... Ik hoop iig ook dat het meevalt, mag wel allemaal 5-jes halen, maar ga eigenlijk voor 7-ens.
Heel veel beterschap met je buik!
admin
admin mei 18 '10
Knap langzaamaan al wel weer wat op hoor. Infecties heb ik snel, maar gelukkig toch ook nog een snel genezend mechanisme van binnen wink
Lin
Lin mei 18 '10
Hey lieve allemaal
Het is geen goed nieuws..
Zondagavond is ze van de machines afgehaald...
Nu bleek het moment dat ik daar aankwam dat ze al hersendood was.
Later met onderzoek zijn ze erachter gekomen dat ze een hersentumor en een hersenbloeding had gehad.

Nu ik terug ananlyseer..samen met mijn vriendin die verpleegkundige is, dat haar ogen staarden en de ogen wat troebel waren. Eveneens haar hand tot haar elleboog blauw was..
waren alle beginende verschijnselen van...
en dat wist ik niet en kon ik ook niet weten...maar voelde me wel even heel erg machteloos toen ik dit hoorde.

Ik hoop in elk geval dat ik de famlie zover ik kon heb kunnen steunen en rust kunnen bieden tot de ambulances kwamen.

A.s donderdag word ze begraven....

Ik wil jullie trouwens heel erg bedanken voor jullie steunende woorden.,
Liefs Lin
Cialara
Cialara mei 18 '10
Oh jeetje... heftig hoor Lin. Maar je hebt prima hulp geboden, beter had je niet kunnen doen. Liefs en sterkte de komende dagen smile
admin
admin mei 19 '10
Heel veel sterkte Lin, fijn dat je er was voor deze mensen.
Emuca
Emuca mei 19 '10
Sterkte Lin!

Urgh... welke idioot gaat naar bed, krijgt vervolgens een idee voor school en gaat dat dan zitten maken?

Moi.
Eruan
Eruan mei 19 '10
Heel veel sterkte Lin, je hebt het goed gedaan, meer heb je niet kunnen doen.
Dikke knuffel voor jou.
Cialara
Cialara mei 19 '10
Pfffffffff gisteren de hele dag geholpen buiten bij de school-sportdag van zoonlief. Het was prachtig weer en ik was in een vrolijke bui. Dus toen er werd gevraagd wie er mee wilde doen met een potje volleybal, raad eens wie er voorop stond... juistum ikke smile

Maar toch een klein verkeerd stapje gemaakt en nu kan ik amper lopen eek, echt balen!
admin
admin mei 19 '10
misschien deed je dat verkeerd stapje op hetzelfde moment als ik?
laugh:
Ben wezen wandelen met Sky...ongeveer rond 3 uur denk ik...
en tijdens die wandeling kijk ik naar de natuur en geniet ik van de lucht en de sfeer en de vogeltjes die fluiten.
Op een moment zie ik een caravannetje staan met een bordje, ' te huur ' .. ik begin me vanalles af te vragen, en blijf naar het bordje kijkend wel verder stappen, en
Whopla daar struikelde ik over iets dat ik niet heb gezien, en met m'n volle gewicht val ik op m'n knieen.. geschaafd en pijn natuurlijk!!
Cialara
Cialara mei 19 '10
hi hi hi smilenu ja, het gaat wel weer over toch laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy