Tijd geleden, maar hier ben ik weer even
Het gaat redelijk met me. Er komt een heleboel op me af. Ze willen me tegelijk met van alles overladen en mee laten doen, het gaat nooit goed komen zo. Dus eerst maar eens maandag bellen met Restart, dat ik de fysio ook op dinsdag heb en ik me niet in tweeën kan delen. Verder woensdag eens een goed gesprek met de psychologe, want dit moet ik toch op de één of andere manier anders willen regelen. Restart is wel verplicht via mijn werkgever [= het uitstromingstraject], maar voor de ME/CVS is de fysio en psych wel weer heel belangrijk voor mezelf, en dan de psych nog belangrijker dan de fysio. Beetje in een dilemma en drukke tijd dus. Maar ik kom er wel uit hoor, het heeft tijd nodig, en ik weet zelf wat ik wil. Zover ben ik al. Maar ik ben er nog niet, en dat is weer niet erg. Alles heeft een weg en ook voor mij ligt ie er hoor!
Lieve Karin, ik ben blij dat je weer veilig thuis bent, maar hopelijk komt je moeder ook snel jullie kant op. Is je zus nu bij je moeder?
Zomer? Nat? Iegh, naja, als het maar iets warmer is.Wow wat was het koud vanmorgen op het voetbalveld!!! De tweede wedstrijd was tussen de middag en dat was al een stuk beter qua temperatuur
Morgen heerlijk even niks. Hoop weer vaker op het forum langs te komen. Zal nu snel naar het fotoleesforum, want daar was iemand zomaar langs geweest zag ik en ik was wel heel verrast!! Dus daar mijn verdere verhaal
Liefsssssssssssss