Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Lena
Lena mei 9 '10
wat leuk een knuffel van jou smile
Cialara
Cialara mei 10 '10
Hi hi hi, bedankt he Emmy, voor je knuffel winklaugh
admin
admin mei 12 '10
Ben er weer, veilig geland alleen een uurtje vertraging vanwege de aswolk.
Heerlijk om weer thuis te zijn smile
Ik ben blij dat ik nog wat vrije dagen over heb om even bij te komen, alleen vrijdag werken en dan weer weekend.
Iedereen bedankt voor de lieve wensen en kaarten.
admin
admin mei 12 '10
jij ook bedankt, om wie je bènt, lieve prachtige Karin!
admin
admin mei 12 '10
HM vandaag mijn kereltje naar de camping gebracht,daar zit zn vader nu.
Ga ik naar huis,2 lekke banden aan mn auto rechts,ff opgepompt, enzo naar huis gereden,manana dus nieuwe banden.

Kom ik thuis krijg ik een kadootje van mijn buurvrouw; een sjamaans klankschaaltje, zooooo leuk,
ze dacht aan mij toen ze het tegenkwam in de winkel,lief he.....
Cialara
Cialara mei 12 '10
Ik moet er niet aan denken om nu op een camping te zitten... smirkmaar dat zal wel aan mij liggen. Heb het zo koud nu en buiten valt zo tegen, al die regen en donkerte... ik dacht dat het lente was frown

Leuk nougnag, zo'n klankschaal, ik vind die altijd zo mooi klinken. Eén keertje heb ik een klankschaal ceremonie gekregen tijdens een Reiki inwijding, ik vond het echt heerlijk!
gast
gast mei 12 '10
Wen er maar aan, het kan een heel natte zomer gaan worden.
Maryssa
Maryssa mei 12 '10
Gast hoe weet je dat?

* blijft hopen op die lange zinderende zomer met BBQ's, lange lome dagen aan het strand en flesje wijn tot laat in het park*
admin
admin mei 12 '10
Origineel bericht van: Jorine
Ik moet er niet aan denken om nu op een camping te zitten... smirkmaar dat zal wel aan mij liggen. Heb het zo koud nu en buiten valt zo tegen, al die regen en donkerte... ik dacht dat het lente was frown

Leuk nougnag, zo'n klankschaal, ik vind die altijd zo mooi klinken. Eén keertje heb ik een klankschaal ceremonie gekregen tijdens een Reiki inwijding, ik vond het echt heerlijk!

Zij vinden het helemaal geweldig hoor, de mannen.
Lekker het kacheltje aan in de slaapkamer,helemaal zo buiten zijn,helemaal fantastisch.
Nou ze gaan maar lekker helemaal los,Noesje geniet thuis van het vrijgezellen leven hmhmhm.

Leuk he,ik vond het ook zooo leuk,zo na die banden affaire...... grin
gast
gast mei 12 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Gast hoe weet je dat?

* blijft hopen op die lange zinderende zomer met BBQ's, lange lome dagen aan het strand en flesje wijn tot laat in het park*

Omdat het een El Niño jaar geweest is. Die geeft veel orkanen omdat de oceanen te warm zijn geworden en die orkanen die voor de kust van Afrika op de Atlantische oceaan ontstaan komen altijd als storingen naar Europa. Het is een natuurlijke ciclus die zich iedere zoveel tijd herhaald. Dus zoek het op en zie hoe de zomers waren na een El Niño jaar.
Maar wees blij, bij jullie wordt het meestal niet meer dan regen, hier in de carib komen de orkanen langs. Gelukkig hebben de benedenwindse eilanden er niet zo veel last van. Tenzij ze hier in de carib ontstaan zoals Omar dat deed 1 1/2 jaar geleden.

Ik dacht dat de La Niña direct de El Niño opvolgde maar dat is niet zo. De L.N. heeft met te koud water te maken de E.N. met te warm water. Overigens heeft de Atlantische oceaan er een stuk minder last van dat de grote oceaan aan de andere kant van Amerika.
Maar er wordt hier gezegt, uit ervaring, dat na zo'n droge warme zomer en najaar als vorig jaar dat er een heftig orkaan seizoen komt. En die spoken vaak door naar europa.
Eruan
Eruan mei 12 '10
Oei gast dat klinkt niet zo mooi! Lijkt me toch even wat minder een natte zomer. Nouja zolang het warmer is dan 15 graden is het al beter dan vandaag, wat een kou!

Echt lekker op de camping zou het wel niet zijn, maar het zou wel een mannending wezen, lekker bivakkeren in een tentje smileHet enige is fijn aan een tent dat je de regen zacht hoort vallen.

Vandaag voel ik me erg vermoeid, maar verder wel goed. De examentraining van 3 dagen zit er eindelijk op, was niet mijn favoriet... Nu nog een paar daagjes en dan gaan de echte examens van start met maandag Nederlands en Biologie.
Even spannend, maar ik ben er nog vrij rustig onder laughJe haalt het wel, of je haalt het niet...

Iedereen alvast een fijne vrije dag morgen! smile
admin
admin mei 12 '10
En vlak die Ijslandse vulkaan niet uit, die kan nog voor een hoop ellende gaan zorgen..
gast
gast mei 12 '10
Oh ja die hebben jullie ook nog ja......
Eruan
Eruan mei 12 '10
Al met al, wordt het vast een machtige zomer. Is het niet een zomer vol mooi weer, dan wel met natuurgeweld, is eens wat anders...
Die vulkaan ben ik ook wel benieuwd naar, met hoe dat af gaat lopen...
Maryssa
Maryssa mei 12 '10
Quote:
Omdat het een El Niño jaar geweest is. Die geeft veel orkanen omdat de oceanen te warm zijn geworden en die orkanen die voor de kust van Afrika op de Atlantische oceaan ontstaan komen altijd als storingen naar Europa. Het is een natuurlijke ciclus die zich iedere zoveel tijd herhaald. Dus zoek het op en zie hoe de zomers waren na een El Niño jaar.
Maar wees blij, bij jullie wordt het meestal niet meer dan regen, hier in de carib komen de orkanen langs. Gelukkig hebben de benedenwindse eilanden er niet zo veel last van. Tenzij ze hier in de carib ontstaan zoals Omar dat deed 1 1/2 jaar geleden.

Ik dacht dat de La Niña direct de El Niño opvolgde maar dat is niet zo. De L.N. heeft met te koud water te maken de E.N. met te warm water. Overigens heeft de Atlantische oceaan er een stuk minder last van dat de grote oceaan aan de andere kant van Amerika.
Maar er wordt hier gezegt, uit ervaring, dat na zo'n droge warme zomer en najaar als vorig jaar dat er een heftig orkaan seizoen komt. En die spoken vaak door naar europa.

Ai Gast! Ik denk wel dat je gelijk hebt als ik het zo lees...jammer wel. Maar we maken er gewoon het beste van; dwars door die Niño, Niña en aswolk heen!
admin
admin mei 15 '10
Tis over met de pret voor Noesje,vrijgezel af,
de mannen rijden huiswaarts,
hatsikidee op naar het vaste ritme weer......
Het was heerlijk rustig dat kan ik jullie wel vertellen,
ik moest HELEMAAL niets.............

Ook wel weer blij dat ze er straks weer zijn al babbelend,
want DAT kunnen ze wel hahaha
gast
gast mei 15 '10
Moet je zo zoveel van ze dan?
Voor mij maakt het niet zoveel uit of mijn man thuis is of niet. Alles gaat gewoon door......
admin
admin mei 15 '10
Nee hoor Gast, ben je gek,maar zo ff lekker niksen vond ik toch wel een ongekende luxe hoor.
Blijven hangen bij vriendinnen want......enz.
En het zijn beide veel praters hahaha,heel gezellig soms vermoeiend.
Cialara
Cialara mei 15 '10
Ben net thuis, kom van het strand. We hebben er lekker in een strandtentje gegeten en de kids hebben zich ook heerlijk vermaakt in het zand. Het is nog niet echt super strandweer natuurlijk, veeeeeel te koud! Maar we konden het niet laten om even bij de zee te zijn smile
admin
admin mei 15 '10
Tijd geleden, maar hier ben ik weer even smile
Het gaat redelijk met me. Er komt een heleboel op me af. Ze willen me tegelijk met van alles overladen en mee laten doen, het gaat nooit goed komen zo. Dus eerst maar eens maandag bellen met Restart, dat ik de fysio ook op dinsdag heb en ik me niet in tweeën kan delen. Verder woensdag eens een goed gesprek met de psychologe, want dit moet ik toch op de één of andere manier anders willen regelen. Restart is wel verplicht via mijn werkgever [= het uitstromingstraject], maar voor de ME/CVS is de fysio en psych wel weer heel belangrijk voor mezelf, en dan de psych nog belangrijker dan de fysio. Beetje in een dilemma en drukke tijd dus. Maar ik kom er wel uit hoor, het heeft tijd nodig, en ik weet zelf wat ik wil. Zover ben ik al. Maar ik ben er nog niet, en dat is weer niet erg. Alles heeft een weg en ook voor mij ligt ie er hoor!

Lieve Karin, ik ben blij dat je weer veilig thuis bent, maar hopelijk komt je moeder ook snel jullie kant op. Is je zus nu bij je moeder?

Zomer? Nat? Iegh, naja, als het maar iets warmer is.Wow wat was het koud vanmorgen op het voetbalveld!!! De tweede wedstrijd was tussen de middag en dat was al een stuk beter qua temperatuur laugh

Morgen heerlijk even niks. Hoop weer vaker op het forum langs te komen. Zal nu snel naar het fotoleesforum, want daar was iemand zomaar langs geweest zag ik en ik was wel heel verrast!! Dus daar mijn verdere verhaal wink

Liefsssssssssssss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420