Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin apr 30 '10
Zo.. die dag van gisteren zit er op.. even kijken wat er doorheen deze tornado nog is staande gebleven; laugh
Heb toch een kaartje getrokken online- iets wat ik in zulke momenten doe - en kwam een tekst tegen die exact bij me past!
http://www.padvanaanvaarding.nl/ec_deepinside.htm
Marenubium
Marenubium apr 30 '10
Mooie tekst Belle!
En de tornado die woedt hier nog steeds, lol! Het waait buiten enorm. Misschien een opschoning van alle stagnerende energieën wellicht laugh
(Denk ik dan wel eens).
Onrustige dag, en het te weinig aan energie van gister, is nu een teveel aan energie.
WHOEI!
*stormt verder*
Emuca
Emuca mei 1 '10
Haaai iedereen...

Het regent hier nu heel hard en ik ben een beetje aan het niksen. Want ik heb hoofdpijn. Heul veel hoofdpijn. Want mijn lompe ik heeft het hoofd gestoten. 3 dagen terug. Nu ben ik nog moeier (haha) dan eerst en doe ik... niks... smile
admin
admin mei 1 '10
Hoe ik me voel? Nu moe van de dag ... en van de week ... morgen maar eens een rustdag, zal me goeddoen smile
Islandlady
Islandlady mei 1 '10
Heel goed Mar! Morgen nog even verder spullen halen praatje houden maar de middag slapen den k ik smile
Aislin
Aislin mei 2 '10
ik voel me een beetje lui en verveeld.
Op zondag voel ik me nooit fit, op de een of andere manier.
maar gelukkig aankomende dagen wel weer wat planningen!
Cialara
Cialara mei 2 '10
ik voel me vandaag prima laugh
lekker een stukje gewanded vanochtend en vanmiddag lekker even gezwommen met de kids in het zwembad...
Strakjes lekker uit eten, heerlijk vandaag!
admin
admin mei 2 '10
Ik heb vandaag een rustdag, morgen vroeg op >> 9 uur afspraak met psychologe. Gisteren hele dag op voetbalveld geweest [foto's ervan staan op mijn hyves]. Morgen dus weer een dag, als ik eraan denk, zie ik op tegen het vroege opstaan, maar als ik per dag leef, zie ik het morgen wel winkEn dat bevalt beter.
Liekje
Liekje mei 3 '10
Koud! Wat is dit voor een weer? De wind staat niet gunstig op het huis, waardoor er een koude wind binnenkomt. En ik maar denken dat het huis zo goed was geïsoleerd. De verwarming staat weer aan.
admin
admin mei 3 '10
Vanaf nu is Tinne er.
Dank je wel, Bellefleur.

Liefs
Tinne.
Cialara
Cialara mei 3 '10
laugh
admin
admin mei 7 '10
Vandaag voel ik me erg gelukkig en rustig.
Heb weer de positiviteit gevonden en zin om volgende week aan het werk te gaan!
Ben blij om weer in nl. te zijn en hier me ding te doen, maar mis mijn vriend ook ontzettend erg dus zou ook graag daar willen zijn smile
Maar de maanden vliegen toch voorbij dus tis zo weer oktober!
Lena
Lena mei 8 '10
Origineel bericht van: Tinne
Vanaf nu is Tinne er.
Dank je wel, Bellefleur.

Liefs
Tinne.

dag bellefleur...
hallo tinne.. smile
Cialara
Cialara mei 9 '10
admin
admin mei 9 '10
Ja voor iedereen een fijne moederdag. Hier wordt ik tot over m'n oren vertroeteld door m'n man.. ben vandaag zijn moeke! laugh
admin
admin mei 9 '10
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Tinne
Vanaf nu is Tinne er.
Dank je wel, Bellefleur.

Liefs
Tinne.

dag bellefleur...
hallo tinne.. smile

hoi, hoi Lena!!
Cialara
Cialara mei 9 '10
Ik ben vanochtend al heerlijk vertroeteld door man en kinderen; er is een liedje gezongen door de kleinste, er was een mega ontbijt (veel te veel smile) en ik hoefde niets te doen laughoh ja en nog wat leuke kadootjes... is toch altijd leuk die dingetjes van school! En een prachtig kado van manlief....

En ik had voor hun allemaal ook een klein kadootje winkha ha ha, je had hun gezichten moeten zien!
admin
admin mei 9 '10
Kadoootjes ister bij ons niet bij.. maar dat neemt niet weg, dat m'n man al enkele dagen geleden met een klein snoezig bosje meiklokjes in zijn handen voor de deur stond!
grin
Cialara
Cialara mei 9 '10
Oh wat lief van hem.... grin
Emuca
Emuca mei 9 '10
Voor alle mama's een hele dikke knuffel van mij!

Ik ga strakjes naar mijn eigen mama toe. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420