Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast apr 25 '10
Tja, hoe moet ik het zeggen; aan de ene kant ben ik me bewust van wat er nog meer is, aan de andere kant twijfel ik of dit nu mijn inbeelding (illusies) is of dat het werkelijk IS. Het is alsof ik de wereld vanuit een ander punt bekijk, eentje die ik wel herken maar niet kan plaatsen. Moeilijk uit te leggen, het is een gevoel en een ervaring die niet in woorden te vangen is maar ik wel herken in de woorden van anderen.
admin
admin apr 25 '10
Okee ... smileDank je wel voor je uitleg.
admin
admin apr 25 '10
Origineel bericht van: gast
Tja, hoe moet ik het zeggen; aan de ene kant ben ik me bewust van wat er nog meer is, aan de andere kant twijfel ik of dit nu mijn inbeelding (illusies) is of dat het werkelijk IS. Het is alsof ik de wereld vanuit een ander punt bekijk, eentje die ik wel herken maar niet kan plaatsen. Moeilijk uit te leggen, het is een gevoel en een ervaring die niet in woorden te vangen is maar ik wel herken in de woorden van anderen.

Als je bewust bent dat er nog meer is..en van wat er nog meer is, Gast, waar is dan je twijfelgevoel het gevolg van?
gast
gast apr 25 '10
Van het weten dat mijn hersenen in staat zijn illusies te scheppen.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 25 '10
Van het weten dat mijn hersenen in staat zijn illusies te scheppen.

grinSuper dat je het laat zijn!
Lena
Lena apr 26 '10

maar daar gaat het toch ook om? dat was gast ten voeten uit!
tenminste als ik je al een beetje heb leren kennen...
gevoel in woorden niet altijd makkelijk..
maar misschien ga je ook gewoon de transformatie door en daardoor ook van slag....?nou ja van slag......
Lena
Lena apr 26 '10
sterkte larapinta...
misschien moet je het vechten wat loslaten...
admin
admin apr 27 '10
Nee het werkt niet Marjan, maar houd in je hoofd dat het goed bedoelt is, veel mensen snappen niet dat je dan niet kunt genieten, gelukkig maar dat niet iedereen weet hoe zoiets voelt.
Aan de andere kant helpt het wel om bezig te blijven, al is het maar op de automatische piloot, zolang je maar niet in een hoekje kruipt wink

Ik ben gisteren voor de eerste keer gaan oefenen voor de musical, moesten we schoenen met hakken meenemen voor het dansen.
Neem ik in de haast smorgens twee linkerschoenen mee...
grin
admin
admin apr 27 '10
hahahaha, karin!! haha..
doet me denken aan die eerste dag dat ik in bobbejaanland ging werken als vakantie werk,
ik had van spanning twee verschillende schoenen aangedaan, en dat zag ik pas savonds toen er een begon te knellen..
maar let op .. de ene was een bruine, en de andere een blauwe,
de ene met veters en de andere insteekschoenen..
zo erg verstrooit kon ik zijn hoor! laugh
admin
admin apr 27 '10
Origineel bericht van: Lena
sterkte larapinta...
misschien moet je het vechten wat loslaten...

Daar ben ik van overtuigd, maar ben er ook al achter dat het dus één van mijn zwakke punten is, loslaten. Het heeft tijd nodig, en het zal goed komen ...
admin
admin apr 27 '10
Quote:
Aan de andere kant helpt het wel om bezig te blijven, al is het maar op de automatische piloot, zolang je maar niet in een hoekje kruipt wink

Dat doe ik zeker, heb elke dag mijn wekker staan, en blijf dingen doen, zoals boodschappen, dochter van school halen, zoon mee naar voetbal. Dat soort dingen. Want in 1999 toen ik anderhalf jaar lang een depressie had, kwam ik niet eens meer buiten. Daar waak ik nu voor ... Zo heerlijk als jullie me ondersteunen!!

Ja, die linkerschoenen las ik op je hyves hahaha laugh
Echt een actie die mij ook zou kunnen overkomen.
Het oefenen ging goed???
admin
admin apr 27 '10
Ja hoor, heerlijk om je zo te mogen uitsloven op toneel laugh
Raar dat je dan ineens wel durft, ik heb er echt lak aan wat anderen denken op zo'n moment en kan me helemaal laten gaan.
Ik heb gedanst (op gympen dus haha) en gezongen (twarres) en lekker gek gedaan met toneel.
Voorlopig zijn het alleen workshops zodat de mensen die de boel dirigeren kunnen zien wat voor vlees ze in de kuip hebben.
Zal niet meevallen met 80 ambtenaren LOL!
admin
admin apr 28 '10
Top! smile
claire1980
claire1980 apr 28 '10
Voel me echt intens heerlijk!

Wil gewoon aan ieder mens, een vleugje van mijn gevoel en liefde geven zo voel ik me.
Dat iedereen zich maar goed mag voelen met veel liefde en licht!

Hele fijne dag vandaag allemaal!

Lieve groet Claire
Eruan
Eruan apr 29 '10
Hoe ik me voel de afgelopen periode... Ik weet het niet, echt niet. Ik zit geloof ik niet lekker in mijn vel, ben veel moe, heb soms echt de energie niet om ook maar iets te doen. Dan ben ik weer vrolijk vanbuiten terwijl ik me niet vrolijk voel.

Ook de examenperiode komt eraan. Nog hard werken, maar ik weet niet goed hoe ik me moet motiveren, daarbij komt ook dat het bij de paarden niet altijd meer helemaal lekker loopt. Ik heb het gevoel een beetje vast te zitten. Ik weet het niet meer helemaal, ik probeer het zelf uit te zoeken, maar het lukt niet helemaal.
Het probleem is dat ik op dit moment niet goed weet wie nou vrienden zijn... Het voelt allemaal een beetje raar. Het komt vast wel goed, moet denk ik weer meer structuur inbouwen zodat het allemaal weer wat duidelijker wordt. smile

Ik ga in ieder geval weer proberen hier bij te lezen, hoop dat ik dan mijn gedachten een beetje kan verzetten en weer wat interessants kan leren in plaats van schooldingen. smile

Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal!
Marenubium
Marenubium apr 29 '10
Gweun kutkloterige belazerde dag. Exusez moi les mots Germaniques.
Hangt volgens mij ook gweun in de lucht. Ofzo. Whatever.

@ Ann_ik: als je wilt, doe me even een pb aangaande 'paardenproblematiek' smile
admin
admin apr 29 '10
Wel ik doe mee mare.. dag was goe begonnen maar gaandeweg leek het wel of alle planeten in m'n horoskoop een persoonlijke knoop in mezelf legde..
Ik zei het steedds ook "het is iets van buitenaf"
Maar ik werd moe en moeier en oververmoeid op vier vijf uurs tijd..
en wat gebeurt er dan? Dan is Belle niet de Belle die anders Belle is.
Dus.. resultaat : portefeuille kwijt (verloren of gestolen, geen idee) dus.. wie graag weet hoe ik me voel; lees gewoon Marenubiums tekst want ze is hier voor herhaling vatbaar.
eek
gast
gast apr 29 '10
Ja het zit echt in de lucht! Ook hier. Zou het de volle maan zijn? Gisteren eind van de middag begon ik al sjagerijnig te worden. Waarom? Een voorvalletje met mijn tweelingziel. Pas vandaag drong het weer eens tot me door dat het kwam door een verwachting die ik had aangaande "vriendschap" waarvan gisteren voor mijn gevoel het tegendeel bewezen werd. Vandaag viel het kwartje gelukkig en dat was hopelijk weer het eind van het klote gevoel dat ik had.
Aislin
Aislin apr 29 '10
Wat mij opvalt is dat heel veel mensen zich de laatste dagen slecht voelen in mijn omgeving .. confusedKan gewoon toeval zijn, maar dat zat ik vanmiddag nog te denken..
Veel mensen die ik ken hebben op dit moment een dip.

Ik voel me zelf wel oké, twee weken terug voelde ik me wat beter en wat sterker, deze week weer wat minder maar ben met veel dingen bezig.
Vandaag heerlijk van de zon genoten dus dat deed me dan wel weer goed. Maak me wel zorgen om sommige mensen vandaag die ik graag wil helpen maar waar ik een beetje machteloos in sta.
admin
admin apr 29 '10
kan volle maan zijn Gast. Doch ook de voorbode van 05-05-2010
Men wordt als het ware naar een beweging (=5) geduwd om op bepaalde tereinen drastische veranderingen in je leven met jezelf door te voeren.
En wat kan er dan beter zijn... dan je dan eens goed doorheen te laten schudden door cosmische energieën!! laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki