Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa apr 21 '10
Ja dat ondeugende zie je wel. laugh

Hoe is het met jou? Is de jeuk wat minder?
Emuca
Emuca apr 21 '10
Ik heb nu anti-jeuk pillen, en die helpen wel een beetje. Maar ik heb wel last van de bijwerkingen. Dat is wel irritant, maarja.
Emuca
Emuca apr 21 '10
Bah, ik voel me nog steeds suf door dat mini pilletje... Maar ik ben lekker gaan knutselen...
Cialara
Cialara apr 23 '10
Wat een gekke foto is dat Emmy smilegeen idee wat het is... ben je lekker aan het knutselen geweest?

Ik ga vandaag lekker genieten van het weer, heerlijk fietsen, en in de tuind rommelen, de was buiten ophangen... zalig als de zon schijnt laugh

Morgenavond naar een leuk feest, dus laat dat mooie weer maar komen!
Emuca
Emuca apr 23 '10
Haha, da's een deel van de vleugels die ik heb gemaakt... :3
gast
gast apr 23 '10
Ja het lijken drakenvleugels laugh
Islandlady
Islandlady apr 24 '10
Lieve allemaal,

Het is even geleden dat ik hier was. Volg wel sommige onderwerpen maar schrijven komt er maar niet van!
Intussen is er veel gebeurd. Heb een behoorlijk inzinking gekregen maar inmiddels klim ik daar weer uit met behulp van psychologe. Dat lucht enorm op en kan veel dingen loslaten en een plek geven.

EN!!! Wat lange tijd niet gelukt is, is nu wel gelukt. Heb het lang geleden gevraagd aan boven zogezegd en het is naar me toe gekomen.
Zal het even vertellen. Een vriend van mij heeft een eigen bedrijf en hij wilde me al lang inhuren maar er waren geen projecten. Het is property management. Nu zit hij bij een onwijs mooi complex hier op het eiland en hij gaat zeilen met zijn neef, de wereld rond. Ook niet vervelend. We hadden een constructie bedacht zodat ik zijn job kon overnemen. Helaas wilden de eigenaren daar niet aan.
Gevolg: IK HEB HET CONTRACT GEKREGEN!
Deze dame gaat per 1 mei officieel aan de slag als Director van de home owners associaton/property manager! Ga op het project wonen ook nog eens! Jullie kunnen je voorstellen dat ik super blij ben! Dit weekend ga ik al spulletjes verhuizen. Zal niet veel zijn, mijn persoonlijke spullen, boeken en dat is het dan, alles is er al!

Ben de afgelopen weken alles weer geleerd (heb dit voorheen gedaan voor een enorm fabrieks terrein) en kennis gemaakt met iedereen.

Wilde het toch even laten weten nu alles er door is!

Het is hier nu carnaval periode en de kinderen zijn vrij!! Kunnen ze mooi helpen pakken en ze zullen het vast niet erg vinden om gewoon naar het strand te lopen en in het laagseizoen een zwembad onveilig te maken smileVoor wie het weten wil waar het zich bevindt en hoe het er uit ziet stuur ff pb-tje.

Liefs
gast
gast apr 24 '10
Hé klinkt helemaal geweldig Bea laughBen blij voor je.
Is het een woon resort of een vakantie complex?
Heel veel succes en plezier in je werk daar.
admin
admin apr 24 '10
Origineel bericht van: Larapinta
Lieve Karin, wanneer gaan jullie nou naar Spanje? Wat was althans de bedoeling? Want er vliegt natuurlijk niks nu frown
En Tim kan nu ook niet terug???

Ha mupke,

Ik vlieg drie mei met de kinderen naar Spanje, voorlopig zie ik niets meer wat er op wijst dat Tim niet terug kan komen gelukkig.
Dus als alles goed gaat is hij aankomende dinsdag weer thuis.
Logeerplaats voor Arach is al besproken, die mag een week lang met andere honden spelen in de dierenopvang hier.
Ik ben met hem daar geweest en ik denk dat hij een leuke tijd krijgt.
admin
admin apr 24 '10
Wat gaaf Bea!

Assistente nodig ? laugh
Cialara
Cialara apr 24 '10
Geweldig Bea! Gefeliciteerd, he lekker joh, dat geeft even wat lucht he, een contract smileVeel succes met die nieuwe job meis.

@ Karin, dat ziet er goed uit ja, het luchtruim weer open... veel sterkte dan in die "vakantie" naar spanje, toch wel fijn voor je dat Tim dan ook mee kan (neem aan dat dat de bedoeling is) Hoe is het verder tussen Tim en Phyllis?...

Liefs Jorine.
Islandlady
Islandlady apr 24 '10
Dank je wel Syl! Heb je pbtje gestuurd smile
@ Karin.... dank je helaas geen assistente nodig is het niet groot genoeg voor. Zal je de link sturen smile
@ Jorine: Dank je wel. Geeft zeker lucht en mijn dromen zijn gewoon aan het uitkomen smile
Liefs meiden!
admin
admin apr 24 '10
De aanhouder wint!!! winkgrin
Islandlady
Islandlady apr 25 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
De aanhouder wint!!! winkgrin

That's a fact! dank je wel schat!
admin
admin apr 25 '10
Hallo allemaal....

Ben hier de afgelopen dagen zeer weinig geweest. Er is veel gebeurd, en er gebeurt nog erg veel. Ook met mijn special kid. Maar ik vecht voor mijn hoofd boven water. Meer kan ik niet doen.
Ik heb het meeste wel gelezen via mijn mailbox, maar reageren kwam ik niet aan toe. Zonde van het prachtige weer ... maar een depressieve vertellen dat ze vooral naar het mooie weer moeten kijken en de goede dingen in het Leven, ... helaas werkt dat zo niet uit ervaring wetende. Morgen weer naar de HA, heb veel pijn, zo kan het niet langer. Hartpijn, maar ook lich.pijn.

@ iedereen een hart onder de riem, geniet toch van de zon als je dat kan, en weet dat ik iedereen een warm hart toedraag. Maar soms is je eigen cocon zo verstoord, dat je die eerst weer moet herstellen.
Liefssssssssssssssss
Cialara
Cialara apr 25 '10
Dat klinkt allemaal niet zo fijn inderdaad Marjan. En je hebt gelijk als je zegt dat het niet helpt om te zeggen dat je van het weer moet genieten als in zo'n depressie zit. Liefs en veel sterkte ermee meis. Ik hoop dat het je snel beter zal gaan.
admin
admin apr 25 '10
Dank je wel, lieve Jorine, ken mezelf, dus kom er wel weer uit. Ga in ieder geval Jorinda zo halen van stal, raam open, dan heb ik toch even van de buitenlucht kunnen snuiven.
-xxx-
Cialara
Cialara apr 25 '10
Goed plan smilebuitenlucht is altijd goed en een beetje wandelen of bewegen ook!

Liefs Jorine.
gast
gast apr 25 '10
Gisteren een nieuwe laptop gekocht. De oude kreeg iet wat teveel kuren en doet het nu bijna niet meer. Ik hoop dat ik er nog wel wat foto's ed af kan halen. Wel content met mijn nieuwe lappie. Dit keer een Acer aspire.

Verder voel ik me af en toe wat vervreemd van deze wereld. Weet niet goed wat ik wil......
admin
admin apr 25 '10
Quote:

Verder voel ik me af en toe wat vervreemd van deze wereld. Weet niet goed wat ik wil......

Wat bedoel je, Gast, je leefomgeving, de invulling van je leven of voel je je vervreemd omdat je zelf spiritueel groeit?

Knuff

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420