Lieve allemaal,
Het is even geleden dat ik hier was. Volg wel sommige onderwerpen maar schrijven komt er maar niet van!
Intussen is er veel gebeurd. Heb een behoorlijk inzinking gekregen maar inmiddels klim ik daar weer uit met behulp van psychologe. Dat lucht enorm op en kan veel dingen loslaten en een plek geven.
EN!!! Wat lange tijd niet gelukt is, is nu wel gelukt. Heb het lang geleden gevraagd aan boven zogezegd en het is naar me toe gekomen.
Zal het even vertellen. Een vriend van mij heeft een eigen bedrijf en hij wilde me al lang inhuren maar er waren geen projecten. Het is property management. Nu zit hij bij een onwijs mooi complex hier op het eiland en hij gaat zeilen met zijn neef, de wereld rond. Ook niet vervelend. We hadden een constructie bedacht zodat ik zijn job kon overnemen. Helaas wilden de eigenaren daar niet aan.
Gevolg: IK HEB HET CONTRACT GEKREGEN!
Deze dame gaat per 1 mei officieel aan de slag als Director van de home owners associaton/property manager! Ga op het project wonen ook nog eens! Jullie kunnen je voorstellen dat ik super blij ben! Dit weekend ga ik al spulletjes verhuizen. Zal niet veel zijn, mijn persoonlijke spullen, boeken en dat is het dan, alles is er al!
Ben de afgelopen weken alles weer geleerd (heb dit voorheen gedaan voor een enorm fabrieks terrein) en kennis gemaakt met iedereen.
Wilde het toch even laten weten nu alles er door is!
Het is hier nu carnaval periode en de kinderen zijn vrij!! Kunnen ze mooi helpen pakken en ze zullen het vast niet erg vinden om gewoon naar het strand te lopen en in het laagseizoen een zwembad onveilig te maken
Voor wie het weten wil waar het zich bevindt en hoe het er uit ziet stuur ff pb-tje.
Liefs