Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin apr 12 '10
Ik ben de komende weken effe afwezig.
Ik kreeg gisteravond van mijn moeder te horen dat pap snel bergafwaarts gaat.
Dit betekent dat ik met de kinderen een week naar Spanje ga boeken, we denken dat in het tempo waarop hij nu achteruitgaat we niet te lang meer moeten wachten.
Pap eet nu helemaal haast niet meer.
Tim gaat in plaats van dinsdag vandaag al naar Taiwan, via Bangkok (!) ook al zo fijn.
Ik trek het even niet en heb even adempauze nodig.
Dit is allemaal even een beetje veel.
Cialara
Cialara apr 12 '10
Ja, het is veel Karin wat je op je bordje krijgt. Veel sterkte met alles meis smile

Liefs en een dikke knuffel!
Jorine
admin
admin apr 12 '10
Heel veel sterkte van mij ook,Karin.. en tevens aan ieder die het wenst!

liefs
Tinne
Helma
Helma apr 12 '10
Lieve Karin, in gedachten gaan we mee. En ik verwacht dat menigeen een kaars voor jou zal branden, al voelt het nu misschien of het geen bal verschil maakt.

Een stevige zoen voor jou van Helma.
admin
admin apr 12 '10
Lieve Karin, heel veel sterkte en ik ga in gedachten met je mee. Een dikke knuffel vanuit het Hoge Noorden en als ik ook maar iets voor je kan betekenen!!!!

Liefssssss Mar
liesanne
liesanne apr 12 '10
Karin, veel kracht en wijsheid gewenst. Blijf dicht bij elkaar.
gast
gast apr 12 '10
Jeetje Karin, sterkte en wijsheid voor alles.
admin
admin apr 12 '10
Pfoeh Karin.................................................

Liefs Anuschka
Lena
Lena apr 13 '10
sterkte karin.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '10
Heel veel sterkte karin! Neem ook tijd voor jezelf.
admin
admin apr 13 '10
Dank jullie wel allemaal!
Morgen ga ik Maris, ook van merudi, opzoeken Juul, ik merk dat ik behoefte heb aan echte mensen om me heen.
Niet rot bedoelt hoor, maar twee echte armen doen me op dit moment zoveel meer als de virtuele armen, al ben ik daar wel heeeeeel dankbaar voor.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 13 '10
Lieve Karin, dat is toch logisch?

Liefs.
Islandlady
Islandlady apr 14 '10
Lieve Karin,
Heel veel sterkte kracht liefde en wijsheid voor jullie allemaal.

Liefs
Bea
Marenubium
Marenubium apr 14 '10
Karin meis, als we op dit moment bij je waren geweest zou je helemaal platgeknuffeld worden en alle liefde voelen die we met zijn allen in ons hebben.
Wat een rotnieuws frown
Nu ja....je bent niet alleen, niet vergeten ey?
In gedachten bij je, en alle liefde van de wereld voor jou en de jouwen meissie.
admin
admin apr 14 '10
Lief....
Ik kan best wat hebben hoor, maar met dit weet ik even geen raad.
het was heel fijn even tegen Maris te kunnen praten vanmiddag, haar moeder is ook ziek (heeft ze hier al geschreven dus dan durf ik het wel te zeggen) en het doet goed om met iemand ervaringen uit te kunnen wisselen.

Ik merk dat er ook een hoop boosheid schuil gaat achter het verdriet, daarom is het denk ik goed dat ik even tijd voor mezelf neem en dit voor mezelf kan uitwerken, met die boosheid en dat verdriet blijf ik hangen en dat voelt zo akelig en negatief.
admin
admin apr 14 '10
Achter en door de boosheid over en door het verdriet liggen tevens de antwoorden die het verdriet,op den duur, hanteerbaar en begrijpelijk maken.................
Daarom MOET je de tijd voor jezelf nemen.
En DIE is je gegund en DIE heb je nodig voor jezelf.

De situatie IS nu akelig en negatief........
admin
admin apr 15 '10
@ nougnag : De situatie IS nu akelig en negatief........

Dat is jouw interpretatie, dat is hoe jij naar een situatie kijkt, en je koppelt onmiddelijk daar je oordeel aanvast, alsof dit een waarheid is ( zie de IS akelig en negatief)
dat is een krachtige overtuiging die je hebt.

Karin ervaart dit anders, zij voelt zich boos en verdrietig en misschien ook wel machteloos,
en het feit dat ze in die energie blijft hangen voelt akelig en negatief.
Dwz, dat ze haar gevoel bewust ervaart en leert mee om te gaan, los van de situatie's waarover ze ook niet oordeelt.
admin
admin apr 15 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
@ nougnag : De situatie IS nu akelig en negatief........

Dat is jouw interpretatie, dat is hoe jij naar een situatie kijkt, en je koppelt onmiddelijk daar je oordeel aanvast, alsof dit een waarheid is ( zie de IS akelig en negatief)
dat is een krachtige overtuiging die je hebt.

Karin ervaart dit anders, zij voelt zich boos en verdrietig en misschien ook wel machteloos,
en het feit dat ze in die energie blijft hangen voelt akelig en negatief.
Dwz, dat ze haar gevoel bewust ervaart en leert mee om te gaan, los van de situatie's waarover ze ook niet oordeelt.

Nou wat jammer Belle dat dit zo gezien wordt,het was eigenlijk mijn bedoeling om Karin een "hart onder de riem te steken".
Zeker niet om 'betweterig"over te komen.
admin
admin apr 15 '10
Origineel bericht van: nougnag

Nou wat jammer Belle dat dit zo gezien wordt,het was eigenlijk mijn bedoeling om Karin een "hart onder de riem te steken".
Zeker niet om 'betweterig"over te komen.

kan er ook niets aan doen, Nougnag dat je de rede van m'n schrijven als jammer ervaart.
Want zo is het niet bedoelt. Ook ik had goede intentie's bij het schrijven.. en die gaan nu een beetje verloren!
Geef niet he..alles is goed zoals het is!
admin
admin apr 15 '10
Dat begrijp ik wel Bellefleur,
en geeft helemaal niets inderdaad, "alles is goed zoals het is".
liefs van mij

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420