Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Anke
Anke apr 8 '10
Dankjewel!

En ja, eigenlijk ben ik ergens ook wel trots op mezelf dat ik het op deze manier aan ben gegaan. *geeft zichzelf een schouderklopje*

Nu kan ik weer fijn met mijn tekening bezig zijn en er van genieten laugh
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 8 '10
Nou, ik vind het echt heel goed zoals je het hebt gedaan.

*APPLAUS*
Anke
Anke apr 8 '10
Dank je laugh
Emuca
Emuca apr 8 '10
Ik ben zo blij! laughIk ga zo mijn jurk ophalen <3
Cialara
Cialara apr 9 '10
Joepie!!!!!!

Ik ben vandaag weer tante geworden laugh
admin
admin apr 9 '10
Gefeliciteerd Jorine! Alles goed met de kleine en met mamma?
Cialara
Cialara apr 9 '10
Het gaat redelijk goed. Ze zijn nog in het ziekenhuis, maar morgen mogen ze naar huis smile

Ik zal jullie de details wel besparen winkha ha ha

Liefs Jorine
admin
admin apr 9 '10
Ow fijn om te horen Jorine!
Ik had vandaag nieuws dat mijn wereld op zijn kop zette, ik moet het even verwerken..
Ik kan er nu nog even niets over zeggen maar mocht iemand een kaars willen branden..graag!
Cialara
Cialara apr 9 '10
Ik zal vanavond een kaarsje voor je branden Karin smile
Laat het rustig bezinken voor je het verteld.
Liefs Jorine.
admin
admin apr 9 '10
Zal kaarsje dadelijk aansteken!!
admin
admin apr 9 '10
@ Jorine >> gefeliciteerd Tante!!! laugh

@ Karin >> wat het ook mag zijn meisje, ik brand zeker een kaarsje voor je!!! Knufff
admin
admin apr 9 '10
gast
gast apr 9 '10
Voel je je zo leeg Bart? Of heb je gewoon even niets te zeggen.
admin
admin apr 9 '10
Karin vroeg om een kaarsje te branden, die zet ik hier graag neer. Woorden vind ik dan niet gelijk nodig.
admin
admin apr 9 '10
Ik zag het plaatje niet meer staan gast, begrijp je reactie smile
admin
admin apr 10 '10
Met mij gebeurt er veel op dit moment in mijn Leven. Maar zie het als een Verandering die ik door moet maken. Alleen jammer dat me de psychologe wordt ontzegd, maar ik ben niet voor één gat te vangen en vecht hard voor mezelf! En dat het energie kost ben ik wel achter, maar het zal Ergens toe leiden.
Ga op het forum niet op kleine details in, aangezien het een open forum is, en ik ergens achter ben gekomen wat ik uit bepaalde hoek echt nooit had verwacht.

Liefssss
gast
gast apr 10 '10
Lieve MArjan, waarom zie het niet krijgen van die psychologe als een ontzegging? Zou je het ook kunnen zien als een teken dat dit niet de juiste oplossing is voor dit moment? Je krijgt alles wat je nodig hebt, niet wat je niet nodig hebt.......
Sterkte in je strijd, al hoop ik dat je die toch eens kunt stoppen.
admin
admin apr 10 '10
Ik hoop ook dat ik die kan stoppen ... en de ontzegging kwam hard aan, omdat ik meteen een klik had met haar. Ik had voor het eerst sinds heel lang het gevoel dat ik face-to-face iemand kon vertrouwen die me zomaar begreep.
En ja, ik geloof er ook in dat het dan niet het juiste moment is met de juiste oplossing, maar dit keer kan ik het niet plaatsen, omdat ik al zolang vecht.
Hmmm,,,, snap je het nog?
En er is zoveel meer gebeurd en aan de hand, dat ik het maar over me heen laat komen.
admin
admin apr 10 '10
Vertrouw op jezelf,dat zal je overal brengen brengen waar je wenst.
Liefs Anuschka

zeker niet "lekker makkelijk" bedoeld......
admin
admin apr 10 '10
Dank je voor je lieve woorden, Anuschka smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy