Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara apr 3 '10
laughja dat doet ze wel winkkomt zeker weer goed!
admin
admin apr 3 '10
Hier alles okee. Tenminste, ... , wel een wat onzekere tijd, maar ik ga ervoor. Heb alleen weinig keus ben ik bang, ze gaan me in het uitstromings/omscholings traject zetten op het werk. Zie het met lichte spanningsgevoelens tegemoet. Het zal een reden hebben, maar dit is het begin van het einde van mijn werk bij het zorgcentrum en waarschijnlijk helemaal in de zorg. Ben nu druk doende in mezelf wat nu. Kom er wel uit, maar heeft tijd nodig.

Liefsss en morgen en overmorgen ben ik er niet, ga even [net als de kleine meid van Jorine] knuffelen met mijn moeder. Mijn man, zoon en ik gaan dus naar het Westen en de meiden blijven thuis. Mijn man en ik overnachten op kosten van mijn moeder in een hotel en ontbijten doen we lekker weer bij haar. Mijn zoon blijft bij oma slapen en gaat de volgende dag met de trein terug.
Cialara
Cialara apr 3 '10
Zie het als een verandering die nodig is Marjan, en bekijk het van de positieve kant, je krijgt ook de mogelijkheid om je te herorienteren qua werk, zo'n kans krijgt ook niet iedereen smile

En jaaaaa lekker bij mams knuffelen laughVeel plezier he wink
admin
admin apr 3 '10
Ja, zo zie ik het ook, een verandering die nodig is voor mijn groei. Het is me al eerder verteld. Maar ik vind het wel dubbel. Ik kan ook nog steeds niet blij zijn en ben nog niet zover dat ik me eraan over kan geven. Donderdag heb ik gesprek met psychologe en bedrijfsarts ... [verschillende afspraken hoor] en ik ga met gemengde gevoelens ...

Kusss
admin
admin apr 3 '10

ik zie het als een positieve verandering, Marjan wat er doorgevoerd wordt daar, kwa werk.
en geef als tip je eigen quote mee..(vervang kies door "verandering werk" ) wink

Origineel bericht van: Larapinta
Okee, dan was het tijd dat deze kies ruimte zou maken. De reden ... misschien kom je er nog achter smile
admin
admin apr 3 '10
Helemaal gelijk hoor lieverd ... het komt ook wel, en ik kom er vast wel achter smile
Anke
Anke apr 5 '10
Ik voel me een beetje hyper. Stuiter van het één naar het ander.
Ik heb de voortuin geschoffeld, maar voor de achtertuin heb ik geen geduld. Ik ben een mailtje aan het typen, maar ook met muziek mee aan het blehren, dit forum aan het bekijken, de was aan het doen...

Pfff, ik word moe van mezelf.
Cialara
Cialara apr 5 '10
Ik vind dat het paasfeest hoe langer hoe meer gaat lijken op het kerstfeest... en ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet.

Natuurlijk is het heerlijk om samen met familie iets te eten of te ondernemen... maar het kan ook wel eens "overdone" zijn.

Zo waren we vanochtend aan het brunchen met de familie in een groot restaurant. Prima, heel gezellig en vooral leuk voor de kinderen, die naast het lekkere eten ook heerlijk konden spelen en knutselen. Maar als er dan een intoch komt van "het toetjesbuffet" met speciale muziek, gedimd licht en vuurwerk op het ijs.... daar zit ik dan niet lekker he, dat vind ik dan zo onzinnig...

Het gaat dan allang niet meer om het werkelijke feest wat we zouden moeten vieren, het is verworden tot een, ja tot wat eigenlijk... smirkcrazy
gast
gast apr 5 '10
Een commerciele, kunstige, heidense aangelegenheid
admin
admin apr 5 '10
ja jammer, jorine.
en ik hoop, voor mezelf spiritueel dan, dat ik in de toekomst,
met de spirituele gebeurtenissen van kersmis en pasen weer een aansluiting vindt.
gast
gast apr 5 '10
En pinksteren....
gast
gast apr 5 '10
Het is trouwens het spirituele proces van ascention.
Cialara
Cialara apr 5 '10
en hemelvaart niet te vergeten he... wink
gast
gast apr 5 '10
Ja die ook nog...
gast
gast apr 5 '10
Heb trouwens nooit zo goed begrepen waarom ze goede vrijdag goede vrijdag noemen.
Cialara
Cialara apr 5 '10
ja, dat snap ik wel... smile
gast
gast apr 5 '10
Is het mishandelen en kruisigen van een persoon dan "goed"?
Cialara
Cialara apr 5 '10
Ik zeg niet dat ik dat goed vind he... ik vind het vreselijk hoe dat allemaal is gegaan.

Maar vanuit de kerk gezien is het lijden en sterven van Jezus natuurlijk heel belangrijk. Zonder dat, waren we nooit bevrijd van onze zonden en zouden we de weg naar god niet kunnen vinden(nogmaals volgens de kerk, ik zie het zelf totaal anders) en daarom was het een goede vrijdag... frown
gast
gast apr 5 '10
Ja zo gezien is het wel "goed". Ik zie het ook anders.
In de Nag Hammadi geschriften ben ik nog nooit een kruiseging van Jezus tegen gekomen. Ben bang dat het hele verhaal door de Katholieke kerk verzonnen is frownEn bijna alle gelovigen geloven het.
admin
admin apr 5 '10
Bewijs voor Kruisigingen

Bestaat er buiten de Bijbel enig bewijs voor de kruisiging, de routinematige executie-methode die de Romeinen op Jezus Christus toepasten?

In 1968 werd tijdens constructie-werkzaamheden een Joodse begraafplaats uit de oudheid blootgelegd. Daar werd in het graf van een jonge crimineel een hielbeen ontdekt met daarin een ijzeren spijker die overeenstemt met de verslagen over de kruisigingen. Aan één uiteinde, waar de spijker verbogen was om de voet op het kruis te houden, bevinden zich nog steeds de restanten van een houten plank.

© 2006 AllAboutGOD.com

Het lijkt er op dat de spijker een knoest in het houtwerk van het kruis trof en dat hierdoor het lichaam niet verwijderd kon worden zonder flinke schade aan te richten. Daarom koos de familie die de begrafenis verzorgde er waarschijnlijk voor om de spijker in het bot te laten zitten en een gedeelte van het hout er omheen te verwijderen. Het hielbeen dateert uit de eerste eeuw na Christus en is een ijzingwekkend bewijsstuk voor de realiteit van de kruisigingen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki