Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma mrt 28 '10
Wat erg voor je om te zien, lieverd, en wat heftig om het zo achter te moeten laten. Hartverscheurend voelt het.
Had jij dan Belle meegenomen? Want hier is ze niet...

xxx
admin
admin mrt 28 '10
Niet lijfelijk meegenomen, maar toen ik in het vliegtuig zat en alle angstgedachten probeerde uit te bannen, was zij er..
En ze hield me vast en dat hielp mij om de controle over mijn gedachten te houden.
Belle en ik hebben een lijntje, vraag me niet het hoe en waarom want ik heb geen idee, maar ze was er echt.
Helma
Helma mrt 28 '10
Wat fijn voor je, dat ze er is op zulke moeilijke momenten. Erg bijzonder.

liefs, Helma.
Anke
Anke mrt 28 '10
Heel veel sterkte Karin!
En wat fijn dat Belle er voor je is.
Anke
Anke mrt 31 '10
Ik voel me moe en vrolijk en hyper.
Eigenlijk tijd om naar bed te gaan!
Cialara
Cialara apr 1 '10
Pfffffff ff uit puffen hoor frown

Ik heb zo'n heerlijk kind van 12 bijna 13. Komt net thuis uit school, best wel vroeg, en moet dan nog gaan lunchen. Ik had netjes een boterham voor hem bewaard. Maar nee! Niet lekker... Wat wil meneer dan wel? Nou gewoon nootjes en chips, want dat is wel lekker... En wat ik zeg, zeg ik, ik plaag hem (volgens hem dan he) door te zeggen dat hij gezond moet eten, want hij is toch gezond? En iedereen kan toch gewoon chips eten, want dat is veel lekkerder, dus gezonder....

#%&*@@#$## Arrrrggggggggggg pubers...... frown
gast
gast apr 1 '10
Toch heeft ie in zekere zin gelijk. Noten zijn gezonder dan brood. We zijn vreselijk gehersenspoeld Jorine door te geloven dat brood zo veel gezonder is dan iets anders. Het is veel gezonder om naar je lichaam te luisteren en te horen wat die nodig heeft. En als dat nootjes zijn, dan zijn het nootjes die het lichaam nodig heeft. Ik weet wel van mijzelf dat als ik vroeger grieperig was dat paprika chips het enige was dat ik kon eten. De rest werd er gelijk weer uit gegooid door mijn lichaam. En dit is nu niet het eerste waar je als moeder aan denkt om je kind te geven wink
Cialara
Cialara apr 1 '10
ha hah a
ja dat is lekker laugh

Hij zal heel blij met je zijn Gast wink

Maar intussen eet hij dus twee boterhammen op een dag met hagelslag en verder (als het aan hem ligt) alleen maar koek en chips en nootjes.... smirk

Hooguit nog een klein stukje vlees... tsja, ik vind het niet echt gezond hoor, ik zie liever dat hij er een stukje fruit en wat groente ook nog bij eet, dan mag hij dat broodje laten staan ja smile
admin
admin apr 1 '10
Net uitgegleden met m'n scooter!
het is een glad nat wegdek, vlak voor ik onze straat inrij,
ben altijd voorzichtig daar, en rij een slakkegangetje
maar toch..ineens voelde ik het wiel wegglippen, ik wilde nog wat bijsturen,
maar daar ging ik, Ik riep nog " daaaaaar gaaaat ze...!!!!!" knotse met m'n helm op de grond en schoof het asfalt op!
Spiegel eraf en en nog wat strepen, niet op het kast van de brommer gelukkig!! Ik kijk rond maar niemand te zien..
Ik blijf even op de grond liggen.
IKzelf zit met een hele rechtkant die geschaaft is!
En m'n heup doet ferm zeer.
Een liefdevolle dame kwam met haar auto'tje even vragen of alles in orde is.
En ik moest van haar enkele keren diep in en uitademen, en thuis maar iets drinken om te relaxen!! een neut moest ik van haar nemen!! laughga ik ook doen nu hoor, thee met rum!
pffff... ai ai ai, en morgen gaan poetsen en naar de tandarts ... het zal me allemaal benieuwen!!

Liefs
Bellefleur
Anke
Anke apr 1 '10
Oh jeetje, dat is niet zo best! Maar goed dat je een helm op had.

Thee met rum... hrrmmmm, ik krijg ineens zin in warme chocolademelk laugh

Ik voelde me een groot deel van de dag niet zo heppie, maar ik ben vanmiddag druk bezig geweest met een tekening en nu zit ik weer lekkerder in mijn velletje.
admin
admin apr 1 '10
Goed zo, want ht kan wel te maken hebben met de volle maan he,
dat het wat minder gaat!

en ach, wat het vallen betreft, ik kan wel tegen een stootje!
Anke
Anke apr 1 '10
Hrm, ik denk dat het meer door de begeleidersdag van mijn opleiding komt, maar misschien dat de maan het nog versterkt.

Enne, een menselijk lichaam kan inderdaad vaak wel wat hebben. Gelukkig maar laugh
Cialara
Cialara apr 1 '10
Ai Bellefleur smirkda's niet fijn, zo onderuit gaan... Gelukkig dat het meevalt he!

Aha volle maan.... oh dus dat verklaard een hoop laugh
gast
gast apr 1 '10
Of te langzaam rijden want op twee wielen moet je toch wel iets vaart houden anders verlies je de balans. Nu ook weer niet te hard ant als het glad is ga je als je te plat door de bocht gaat ook onderuit omdat je de grip kwijt raakt met je banden.
Haha, mijn man zegt altijd als hij een auto voor hem heeft die als een slak door de bocht gaat; het is maar goed dat ie 4 wielen heeft anders donderd ie om laugh
Vaak als je er teveel bij na gaat denken en te veel invloed wil uitoefenen op de natuurwetten het juist fout gaat.
Een sjamaan heeft ooit gezegt; laat je voeten lopen, die weten veel beter waar ze neergezet moeten worden dan je denkhersenen.
Voor mijn geldt dat iig. Als ik loop zonder erbij na te denken gaat het veel beter op de moeilijkere stukken als dat ik er wel bij ga nadenken. Verstand op nul en blik op oneindig, haha, dan kom je heelhuids aan.

Sterkte bij de tandarts morgen.
Aloëvera is goed om je schaafplekken te verzachten. Neem aan dat jullie het niet in de tuin hebben groeien zoals hier.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 1 '10
Origineel bericht van: Jorine
ha hah a
ja dat is lekker laugh

Hij zal heel blij met je zijn Gast wink

Maar intussen eet hij dus twee boterhammen op een dag met hagelslag en verder (als het aan hem ligt) alleen maar koek en chips en nootjes.... smirk

Hooguit nog een klein stukje vlees... tsja, ik vind het niet echt gezond hoor, ik zie liever dat hij er een stukje fruit en wat groente ook nog bij eet, dan mag hij dat broodje laten staan ja smile

Grappig!
Ik heb thuis ook zo'n rare snuiter. Stukje jonger, maar oh, oh. Deze wil bepaalde combi's niet eten. Doet hij wel omdat ik dat van hem vraag, met mate natuurlijk. Als hij dat tegen zijn zin doet heeft hij echt last van gas zijn darmen (en dan zeg ik het toch netjes?), en anders niet... Blijkbaar voelt hij aan wat wel en niet goed is....
admin
admin apr 2 '10
@ Jorine ... benijd je niet met een puber in huis, mijn twee kids van 14 en 16 zijn toch niet moeilijk volgens mij winkZe houden van groenten en fruit [vragen er zelfs om hahaha] Het valt hier dus nog mee.
@ Bellefleur ... wat een helm belangrijk is dan he! Sterkte met je schaafplekken ennuh ... hoe was het bij de tandarts???

Liefssss mij
admin
admin apr 2 '10
Tandarts heeft em er simpelweg uitgetrokken! confused
admin
admin apr 3 '10
Okee, dan was het tijd dat deze kies ruimte zou maken. De reden ... misschien kom je er nog achter smile
Cialara
Cialara apr 3 '10
Ha, ja die kon je missen als kiespijn he Tinne wink

En nu maar snel laten helen, lekker zachte dingetjes eten, zoals puree, lekker toetjes, ijs laugh

Ik zit intussen al de hele dag thuis met een ziek meisje. Ze zit nog maar pas op de "grote" school en moet er erg wennen aan de vele kinderen en de langere dagen die ze nu maakt. Nu is ze toch wel moe geworden, en ligt vandaag al de hele dag met koorts op de bank. Als ik ook maar één stap bij haar vandaan doe gaat ze huilen smileDus zit ik maar met laptop op schoot naast haar...
Ik hoop dat ze morgen weer lekker opgeknapt is smirk
admin
admin apr 3 '10
@ Jorine, beterschap voor je meisje. Zal wel even teveel zijn geweest voor haar de afgelopen periode. Even lekker laten bijtanken met mama in de buurt, komt het vast helemaal goed smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki