Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma mrt 24 '10
@ Belle, van harte beterschap hoor! Komt vast goed voor het weekend!

@ Karin, ik denk aan je en ik hoop dat jullie een paar hele fijne, goede dagen hebben met elkaar! Heel veel liefs, sterkte in het vliegtuig, en ik ben benieuwd naar je verhaal als je maandag terug bent!

Knuffels, Helma.
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '10

Veel sterkte Karin!
admin
admin mrt 24 '10
@ Belle - ik herken het helemaal {helaas} en hopelijk gaat de kuur en de pijnstillers werken, want je hebt het nu wel hard nodig. Kuss

@ Karin - heel veel sterkte {ook met je vliegangst), en heel veel warmte, genegenheid, liefde, kracht en steun gewenst!!!!
gast
gast mrt 24 '10
Goeie reis Karin.
admin
admin mrt 24 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
ja dank je wel, Gast en jorine.

En ook al kunnen ze nu niets doen, ze "mogen" van mij niet eens naar m'n kies "wijzen", dus..
ook ik spoel al dagen met zo'n rood desinfecterend spul.
En diegene die het ooit hebben meegemaakt die weten. wink

Hallo Belle enorm beroerd voor je zo'n abces,ikzelf mag eens per 2 jaar het genoegen meemaken,The pappa had scheurbuik in de oorlog hieperdepiep hoera,schijnt ermee van doen te hebben.....
Het wondermiddel in deze is ECHT WAAR kruidnagelolie en nou juist dat kost je waarschijnlijk nogal wat gezoek en gedoe maar er zijn wel apotheken die het hebben en anders moet je bij Chinezen een kijkje nemen.
Ik hoop dat het te vinden is voor je want boy ow boy dit helpt.
Heel veeeeeel sterkte
admin
admin mrt 24 '10
vanaf mijn 14de,ik ben nu 46
admin
admin mrt 24 '10
Dank jullie wel allemaal!
Ja die vliegangst is vet balen, maar ik heb me er nooit door laten tegenhouden gelukkig.
Ik heb van de dokter twee tabletjes, 1 voor de heenreis en 1 voor terug.
Kwart over twaalf land ik in Alicante, en dan schijnt de zon en is het 21 a 22 graden tongue
Mam pikt me op van het vliegveld, saucijzenbroodjes zijn ook ingepakt, stroopwafels en de rest.
Komt goed smile
admin
admin mrt 24 '10
Kruidnagel is toch voor kiespijn? Werkt dat ook bij abcessen?
Ik zou juist voor lavendel gaan, maar dat zal best smerig smaken sick
Anke
Anke mrt 27 '10
Ik voel me redelijk happy, want ik heb een leuke wintersport gehad. Wel weer veel uitdagingen aangegaan, maarja, zo zit ik nu eenmaal in elkaar.
jikkelief
jikkelief mrt 27 '10
Nog even een reactie op Karin....Gember zou ik voorschrijven ..dat is al lang een beproefd middel bij vliegangst en misselijkheid !!! Kruidnagel bevat een stofje wat verdoofd en wat ook wel bij operaties wordt gebruikt...en zeker niet bij vliegangst !!!!

Ik voel me vandaag overigens zeer Happy !!!!!!
gast
gast mrt 27 '10
Wat is er met Bellefleur aan de hand?
Cialara
Cialara mrt 27 '10
Ja, het is een beetje stilletjes hè ......................
gast
gast mrt 27 '10
Oké, bedankt voor deze mededeling.
admin
admin mrt 27 '10
Origineel bericht van: gast
Wat is er met Bellefleur aan de hand?

Ik vroeg het me ook af, met name omdat haar naam niet meer genoemd wordt, maar er puntjes voor in de plaats staan.
Lieve Bellefleur, heeft dat een reden? We kunnen wel óver je praten en gissen, maar we kunnen het ook gewoon vragen natuurlijk smile
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 27 '10
Verrukkelijk happy en zonder gekke reden gewoon om dat het leven goed en en ward om geleeft te worden Hoera
Pultje
admin
admin mrt 28 '10
Ik voel me kut, klote, en mega verdrietig.
Vanmorgen bij het afscheid had ik het gevoel mijn vader voor de laatste keer te zien, op het vliegveld wederom dikke tranen en kon ik mijn moesje haast niet loslaten.
Mij vader is niet meer de man die hij was, uit alles wat hij zegt en doet blijkt dat hij het eigenlijk al heeft opgegeven, hij is enorm dun kan niet meer dan 10 meter lopen en huilt erg veel.
Hij was altijd een man met veel humor, die sterretjes in zijn ogen zijn weg, het is vreselijk om te zien.
Mam sjouwt zich te pletter, zit ramvol stress en dan moet ik hun zo achterlaten, een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb gedaan.

Belle dank je wel dat je bij me was tijdens het vliegen, dat lijntje dat wij hebben vind ik heel speciaal en koester ik enorm.
Ik ben trots je te kennen, xxxx
admin
admin mrt 28 '10
Origineel bericht van: jikkelief
Nog even een reactie op Karin....Gember zou ik voorschrijven ..dat is al lang een beproefd middel bij vliegangst en misselijkheid !!! Kruidnagel bevat een stofje wat verdoofd en wat ook wel bij operaties wordt gebruikt...en zeker niet bij vliegangst !!!!

Ik voel me vandaag overigens zeer Happy !!!!!!

Het ging over kiespijn deze opmerking, bij vliegangst slik ik een tablet waarvan je omvalt, dat werkt bij mij beter.
In dit geval geen kruiden maar straffe rommel.
gast
gast mrt 28 '10
Karin sterkte voor jou. En een dikke knuf.
liesanne
liesanne mrt 28 '10
Karin, van mij ook veel sterkte gewenst...

Het lijkt me idd hartverscheurend om je ouders zo achter te moeten laten en heel moeilijk om je vader zo te zien. Misschien is het goed om te beseffen dat zo'n ziekteproces -net als een rouwproces- zijn fases heeft en dat waar je vader nu in zit nog weer anders kan worden...
admin
admin mrt 28 '10
Ik hoop het Liesanne, ik hoop het heel erg want ik wil hem nog niet kwijt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki