Allereerst lieve Belle ..... heel veel sterkte meisje!!!
Nou, ben vanmiddag bij de KNO geweest en ik heb een flinke abces-achtige ontsteking in mijn oor. KNO arts heeft er vertrouwen in dat het met medicijnen weg te krijgen is, maar met een zware behandeling. Ik heb een kuur gehad, co-trimoxazol 960 mg 1e week 2dd1 tbl en daarna 3 weken 1dd1 tbl. Daarnaast een prednisonkuur 1e week 1dd 30 mg, daarna afbouwschema 3 dagen 1dd 15 mg en dan nog 2 dagen 1dd 5 mg. Dan nog twee soorten oordruppels. Allebei 3dd 3 druppels voor één week, eerst waterstofperoxide wat het oor moet schoonbruisen en daarna otosporin. En dan na 4 weken terug op controle, dat is 20 april.
Ik zal van deze behandeling merken dat ik extra moe zal worden de eerste week, dat moet daarna weer geleidelijk aan wat beter gaan worden. Maar het heeft tijd nodig, geduld en rust.
Ben nu na een ochtend werken [wat wel redelijk ging, maar zat het laatste half uur de tijd om te kijken zo moe was ik......] en vanmiddag de KNO arts, wel super super moe ..... Heb al als een blok een uur geslapen, en heb het gevoel nog wel járen te kunnen slapen
Liefsssssss Mar