Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa mrt 18 '10
eekow my god Gast! Stap je in je auto wil je starten..er gebeurd niets, is je motor eruit gejat...
admin
admin mrt 18 '10
Wow Lullig van die motorkap zeg, geez..niets is meer veilig.

Ja belastingaangifte..pfff..vreschrikkelijk, makkelijker is het niet en leuker helemaal niet.
Gelukkig hoef ik dit jaar geen aangifte te doen.

Motor eruit.. eekik ben benieuwd hoe lang het zou duren voor ik dat in de gaten zou hebben...
Zoiets verwacht je al helemaal niet!
Islandlady
Islandlady mrt 18 '10
Origineel bericht van: gast
Haha, Bea, het lijkt Curacao wel smileHier soms nog wel een tandje erger; bij een collega van mijn man hebben ze gewoon de motor er 's nachts uit gehaald en de klep weer dicht gedaan. De auto stond achter een hek op het erf.

OMG dat is helemaal erg. Hier stond hij voor het hek en ze hadden de lamp al kapotgemaakt van te voren. Denk dat ik 100 x zou proberen te starten hahahaha......
Er wordt al gezocht naar ander kappie...
Islandlady
Islandlady mrt 18 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Ja, en dan moet je daar waarschijnlijk nog voor betalen ook wink
Maar een ander kleurtje is natuurlijk ook wel charmant op je auto laugh

Sterkte ermee Bea
Liefs Jorine

Wil ik wel een roze motorkapje (heb blauwe Atos - mijn botsauto hihi)
Cialara
Cialara mrt 20 '10
Helma
Helma mrt 20 '10
Lieve Karin,

wat fijn, dat de mogelijkheid er is dat je naar je ouders gaat volgende week! Tuurlijk is de aanleiding niet mooi, maar wat heerlijk dat je ze in je armen kunt sluiten dan. Hoe lang blijf je?
admin
admin mrt 20 '10
Donderdag weg en zondag terug, wel effe langs de da, ben schijtbang van vliegen laugh

bedoel de ha natuurlijk, hoezo dierenfiel lololol
Helma
Helma mrt 20 '10
Whaaha, vatte het al niet, ik denk: ben je bang voor vliegen als insecten, en heb je die heel erg in Spanje ofzo... lollol...
Heb je oppas voor de kids?
Echt heel fijn voor je lieverd.
admin
admin mrt 20 '10
LOl, ja oppas is geregeld, vrij van mijn werk was helemaal geen probleem, ik heb super collega's.
Pegasus
Pegasus mrt 22 '10
I love the lente!!!
Gisteren zo van genoten. Eerst 35 kilometer gefietst en toen nog een wandeling. Buiten is het zo fijn. De blaadjes zitten in de knop aan de bomen. Yes!
admin
admin mrt 22 '10
Lekker he!
Overal crocusjes, ziet er gelijk anders uit.
Ik ben nogal stuiterig vandaag, vanavond eerste bijeenkomst voor de musical.... laugh
Pegasus
Pegasus mrt 22 '10
Heel veel succes Karin!

You can do it!
Helma
Helma mrt 22 '10
Heel erg veel succes Karin! Echt super, ik begrijp je adrenalinekik, spannend zeg! Maar, inderdaad, je kunt het!
Veel plezier vanavond!
admin
admin mrt 22 '10
Karin, onze Merudiaanse Susan Boyle ( laughgrapjeuuuuuu!!)
Cialara
Cialara mrt 22 '10
Origineel bericht van: Karin
Lekker he!
Overal crocusjes, ziet er gelijk anders uit.
Ik ben nogal stuiterig vandaag, vanavond eerste bijeenkomst voor de musical.... laugh

Spannend en leuk! Veel plezier ermee hoor laugh
Emuca
Emuca mrt 22 '10
Eindelijk LENTE!

Ik heb echt super beoordelingen gehad en ik heb nu zoooo veel zin om elfenvleugeltjes te knutselen! laugh
admin
admin mrt 22 '10
Proficiat! Goed gedaan!
Helma
Helma mrt 22 '10
Karin, hoe was je avond mbt de musical? Ik zou het niet kunnen, ik zou misselijk zijn van de spanning. Hopelijk was het leuk!
admin
admin mrt 22 '10
Geweeeeeeeldig!!
De titel van de musical wordt: ..eerst koffie...
Het wordt een komisch stuk over ambtenaren (over onszelf dus).
Volgende maand twee workshops en dan worden de rollen verdeeld, weer vier weken wachten dus.
Nee voor zoiets heb ik geen akelige zenuwen maar kriebelende vlinder zenuwen en die vind ik wel leuk smile
admin
admin mrt 23 '10
Terug hele zware tandpijn... en er is pas voor volgende week vrijdag een afspraak.
Die kan niet vervroegd worden, heb daarstraks gebeld.
De pijn - ondanks de medicatie- gaat niet weg en is tergend!
Voor mij mag nu op dit eigenste moment de hele boel ontploffen,
Ben het stikke beu, die pijn..pffff...... kom niet te dicht, want ik ben ongenietbaar op dit moment. cool

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki