Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma mrt 15 '10
Lieve, lieve Karin! Je bént geen slappeling! Wie heeft jou dat wijs gemaakt? Soms lukt iets wel, soms lukt iets niet, punt! Wees niet zo bestraffend naar jezelf.

((((((((((Karin))))))))))
admin
admin mrt 15 '10
Mij lukt het momenteel ook niet om te stoppen, en net wat Helma zegt, je moet er volledig zelf achter staan!!! Voor ons komt de tijd misschien ook nog wel, Karin!!!

Kusssss
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven mrt 16 '10
ja ik voel me steeds beter nu dat ik weet dat de lente begint
ik ben een echt zomermens ik heb een burnout gehad in september en nu gaat het stukken beter ik ben weer aan het werk.wel halve
dagen maar dat maak niet uit ben er weer en het gaat goed in dec ben ik na de reiki gegaan heeft me veel geholpen in sept begin ikzelf met reiki 1 goed he ik voel me er super door
en nu neem ik de dag zoals die komt en denk niet meer aan verleden maar aan het hier en nu
groetje
Anke
Anke mrt 16 '10
Ik voel me vandaag best wel goed! laugh
admin
admin mrt 16 '10
Ik ook, heb geboekt en ga volgende week donderdag naar pap en ma in Spanje laugh
gast
gast mrt 16 '10
Hé dat is super Karin. Al is de aanleiding ervoor niet zo'n mooie denk ik wel dat het goed is om even bij elkaar te zijn.
admin
admin mrt 16 '10
De aanleiding is niet mooi, maar wordt wel steeds nuchterder.
ik zie de dood niet als een einde dat maakt het voor mij denk ik makkelijker.
Waar ik wel moeite mee heb is als mensen echt lijden, pijn en dat soort akelige dingen vind ik verschrikkelijk.
Kanker is een smerige ziekte, ik heb een vriendin gehad waarvan haar man kanker had en ben de laatste weken van zijn ziek zijn veel bij haar geweest om te helpen en om haar dochter mee op sjouw te nemen zodat het meissie niet constant in zo'n verdrietige sfeer zat, zoals hij is gegaan was echt mensonterend.

Pas geleden is mijn oom overleden en op de crematie voelde ik enorme blijdschap dat ik dat zo kon voelen, ik realiseerde me dat er wel verdriet is maar ook het gevoel van weerzien.
Immers degene die overlijd is niet voor altijd weg, er komt een dag en dan zien we elkaar weer.

Maareh, ga paps en mam wel fijn knuffelen hoor laugh
gast
gast mrt 16 '10
Ik had niet anders verwacht van je Karin wink(het knuffelen hè)

Toch hoeft dat pijn lijden geen lijden te zijn. Ik denk dat de mensen meer lijden door de onmacht en de onzekerheid die de situatie met zich mee brengt dan de pijn ansig. Als ze daar overheen zouden kunnen komen zou het lijden een heel stuk minder zijn. Helaas is dat niet voor iedereen weggelegt om welke reden dan ook.
Ik was ook blij voor mijn vader toen hij overleed. Niettemin was ik verdrietig omdat het toch een afscheid is.
admin
admin mrt 16 '10
Nou ligt er denk ik aan hoeveel pijn je hebt, nu is pap pijnvrij maar hij heeft gegild (volgens mijn moeder) na de eerste operatie, zelfs de morfinepleisters hielpen niet.

Ja zie jij het als een afscheid Syl?
Ik zie het als een tot ziens en zelfs dat nog niet eens, omdat ik de geest van de overledene wel om heen kan voelen.
Ik ga ervan uit dat (mocht mijn vader komen te overlijden) ook hij zich zal laten voelen.
Misschien scheelt het ook dat mijn ouders al jaren rondzwerven en ik er aan ben gewend ze niet vaak te zien, en als iemand in je hart zit dan heb je ze altijd bij je.. smile
admin
admin mrt 16 '10
Origineel bericht van: Karin
Ik ook, heb geboekt en ga volgende week donderdag naar pap en ma in Spanje laugh

Wat fijn Karin!!! Super!!!
En ik weet je reden waarom je gaat, maar dat is fijn, om ze beide te knuffelen, te voelen, te ruiken. Neem je tijd zoals die komt meis!
Liefs en kus
admin
admin mrt 16 '10
Genieten, want als ik me druk ga maken om de tijd die we niet meer hebben, vergeet ik te genieten van de tijd die we wél hebben en dat zijn hopelijk nog vele jaren smile
gast
gast mrt 16 '10
Origineel bericht van: Karin
Nou ligt er denk ik aan hoeveel pijn je hebt, nu is pap pijnvrij maar hij heeft gegild (volgens mijn moeder) na de eerste operatie, zelfs de morfinepleisters hielpen niet.

Ja zie jij het als een afscheid Syl?
Ik zie het als een tot ziens en zelfs dat nog niet eens, omdat ik de geest van de overledene wel om heen kan voelen.
Ik ga ervan uit dat (mocht mijn vader komen te overlijden) ook hij zich zal laten voelen.
Misschien scheelt het ook dat mijn ouders al jaren rondzwerven en ik er aan ben gewend ze niet vaak te zien, en als iemand in je hart zit dan heb je ze altijd bij je.. smile

Ja dat is ook zo maar voor mij was het toch een afscheid nemen van de vorm die hij had in deze wereld. Ik weet ook zeker dat het niet hetzelfde zal zijn als we elkaar weer ontmoeten omdat een deel van de persoonlijkheid van de mens nu eenmaal niet mee gaat naat het hiernamaals. Althans zo ervaar ik het. Ik kan het niet zeker weten omdat ik zelf nog hier ben. Misschien is er wel helemaal niets, of kun je het iig niet zo ervaren omdat er geen onderscheid gemaakt wordt in die wereld. Dus dan zit mijn vader en ieder ander die over is gegaan in alles, of in niets.....
admin
admin mrt 16 '10
Oeh...das best een mooie gedachte smile
Dat er niets is, is (voor mij persoonlijk ) niet mogelijk.
In mijn beleving heb ik wel contact met *de bron* of wat voor naam je het ook wilt geven.
Het alles en het niets vind ik heel mooi.
Cialara
Cialara mrt 17 '10
Oh Karin, fijn dat je naar je ouders toe gaat. Het zal heerlijk zijn, weet ik zeker wink

Ik ben vandaag met de belasting aangifte aan het stoeien smirkwat een saaie klus zeg frown
maar het moet nou eenmaal, dus schouders eronder en gaan......
Islandlady
Islandlady mrt 18 '10
Karin wat fijn dat je naar je ouders kunt gaan! Heerlijk voor hen en voor jou. Ik zie het ook niet als afscheid hoor.

Arg Jorine belasting aangifte bah.

Met mij gaat het wel. naar Psych geweest en heb voor 1 week medicatie gekregen. ben nu 3 dagen verder en gaat wel redelijk. Beetje beter voor mij zelf zorgen werkt ook wel en veel praten. Heel veel praten.

maar wat er nu weer gebeurd..... dit geloof je echt niet! Ga vanmorgen de oudste naar school brengen (we waren een beetje laat) komen we buiten het hek ik kijk.....nog een keer kijken, ogen op steeltjes.... hebben ze vannacht mijn motorkap gestolen. Het moet niet gekker worden hier..... moet er maar mee lachen maar het wordt steeds erger hier.
Emuca
Emuca mrt 18 '10
Zo.. ik heb eindelijk wat van mijn mangaboekje op internet gezet... Had er geen zin in om het te doen.. want ik ben zo moe van het schoolwerk.. Pff... en ik twitter teveel...
Cialara
Cialara mrt 18 '10
Nou ja, wie steelt er nou een motorkap? Ja, dan sta je raar te kijken Bea, dat wil ik geloven... frown

* is nog steeds niet klaar met die #@%$&@## aangifte *
Islandlady
Islandlady mrt 18 '10
Tja hier doen ze dat wel...mafkezen. Er wordt alweer naar een nieuwe gezocht. Lach me helemaal suf als ik mn eigen motorkap weer terugkrijg hehehe.

Beleasting is inderdaad #@%$&@##.

Liefs
Cialara
Cialara mrt 18 '10
Ja, en dan moet je daar waarschijnlijk nog voor betalen ook wink
Maar een ander kleurtje is natuurlijk ook wel charmant op je auto laugh

Sterkte ermee Bea
Liefs Jorine
gast
gast mrt 18 '10
Haha, Bea, het lijkt Curacao wel smileHier soms nog wel een tandje erger; bij een collega van mijn man hebben ze gewoon de motor er 's nachts uit gehaald en de klep weer dicht gedaan. De auto stond achter een hek op het erf.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki