Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady mrt 12 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Net afspraak gemaakt met de tandarts, maandag 14.20 u
en ik zit hier rondjes te draaien en te dansen, kan je dat begrijpen?
hahahaha, ikke wel!!

Stoer! Ik ben niet bang voor tandarts gelukkig. Succes maar lieve Belle maandag.
Emuca
Emuca mrt 14 '10
Ik moet ook bijna naar de tandarts... joepie..

Ik voel me nu wel beter dan eerst... wel wat nerveus voor de beoordelingen. Maar dat zal wel loslopen... Ben nu mijn manga's aan het uitzoeken...
Cialara
Cialara mrt 14 '10
smileik vind die manga's van jou erg leuk AoD smileEn ach, stress voor dit soort dingen heeft iedereen wel, het blijft spannend, beoordelingen...
Emuca
Emuca mrt 14 '10
Ik heb wel heel veel manga... bijna een hele boekenkast vol...

Manga's zijn stripboeken uit japan... met een heel herkenbare stijl die je ook wel terugziet in mijn tekeningen...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 14 '10
Origineel bericht van: gast
Haha, je lijkt mij wel. Ik ga ook altijd alleen als ik ergens last van heb. Maar niet uit angst, meer uit laksheid dat ik niet naar de jaarlijkse controle ga. En er is in mijn kindertijd iets te veel onnodig geboord en getrokken. Bleek dat die schooltandarts die we hadden meer deed dan nodig was. Ach ja, als je er geld mee moet verdienen.......
Maar sterkte iig bij je komende bezoek. Maar zo te horen gaat dat wel goed komen.

Ha, ha grin

Zie discussie tandarts nu pas. Het kan ook erger, want ik heb nog nooit een vulling, dus gaatje gehad. Weet dus niet eens wat het is of hoe het vullen voelt. Maar nog erger, ik heb van een bevriende tandarts geleerd dat een goede glazuur laag (want dat is waarom ik nog steeds vullingloos ben) wordt met de jaren alleen maar harder en sterker. Dus ik ga dus eens per 2 jaar? Tandarts heeft me gewaarschuwd dat ik mogelijk geen vergoeding van de zorgverzekeraar krijg als er dus wel iets is omdat ik niet regelmatig voor controle ga.... crazy
gast
gast mrt 14 '10
Tot nu toe heb ik de keren dat er wel iets gedaan moest worden gewoon vergoed gekregen.

Wees maar heel blij met je gebit. Er zijn er maar weinig die helemaal geen vullingen hebben.
Hemelwandelaar
Ha, ha, mijn tandarts is ook helemaal niet blij met me. Verdient niets aan me. Ook rontgenfoto's leveren niets op. Hopen ze nog op gaatjes tussen de tanden en kiezen....

En ja, ik ben zeer dankbaar voor mijn sterke gebit.
Cialara
Cialara mrt 14 '10
Bofkont laugh
Hemelwandelaar
Overigens ben ik geen tandarts-held hoor. Er is al zoveel getrokken.... 4 Verstandskiezen zijn uit mijn kaak gebeiteld omdat ze zijwaarts groeiden.....
Emuca
Emuca mrt 14 '10
Vooral dat beitelen klinkt smerig....
Cialara
Cialara mrt 14 '10
Ohhhh, ja dat heb ik ook gehad, en dan twee weken met een blauwe wang lopen winkbrrrrrrr, ik ben blij dat ze eruit zijn....

Vandaag was mijn kleine meisje jarig, ze werd 4 jaar whistleen dat hebben we heel gezellig met de familie gevierd smileEn weet je wat nou zo lekker is.... vanaf morgen mag ze dus naar school laughen wat een vrijheid schept dat zeg, ik krijg opeens heel veel tijd voor mezelf terug. Zalig.

Ik ga er eerst maar eens een paar weken van genieten. Lekker sporten op de tijden dat het mij uitkomt, het schilderen weer een beetje oppakken en nog wat van die dingen.... maar ook het huis eens een grote beurt geven. Er zijn nogal wat plekjes waar ik al een tijdje geen aandacht meer aan heb geschonken en die nodig eens gedaan moeten worden smileGenoeg te doen dus.
gast
gast mrt 14 '10
Hé gefeliciteerd met je kleine meid en met je nieuwe vrijheid laugh
Cialara
Cialara mrt 14 '10
Thanxxxxx laugh
gast
gast mrt 14 '10
Geluk voor jou dat die verstandskiezen niet weer terug groeien Pauline. Je hoeft nu toch niet meer huiverig te zijn voor die tandarts.
Hij verdient nu ook nog aan je hoor. Die controle en foto's zijn echt niet voor niets wink
Helma
Helma mrt 15 '10
Mijn jongste moet vanmiddag naar de tandarts: twee kiezen trekken, want de tanden hebben te weinig ruimte en de beugel blijft anders nog 10 jaar zitten!
Wordt spannend middagje.
volgende week moet ik zelf: een kies opbouwen die een paar weken terug afbrak.

Kan hij die van mijn dochter niet bewaren en er bij mij op plakken laugh

Nog steeds buikpijn van het spiraaltje dat er vrijdag in is gezet... echt niet fijn! Dit weekend had ik bijna sigaretten gekocht eek
De jongste was naar haar vader, dus ik had geen afleiding en kon aan niks anders meer denken. Gelukkig gaat het nu weer beter.
admin
admin mrt 15 '10
Oei, succes dan vanmiddag!
Ja der weer op plakken..lol.

Goed dat je het niet hebt gedaan Helma, ik hoop zo dat je volhoud, misschien durf ik dan ook wel smile
Helma
Helma mrt 15 '10
Lieverd, mocht ik het boek niet meer nodig hebben (want af en toe kijk ik er nog in) dan wil ik hem je wel toesturen hoor!

Maar de moeilijkheid is vaak: je moet echt willen! En dat doet ieder op zijn eigen tijd, en niet omdat nu eenmaal iedereen stopt smilewant dan lukt het niet...

liefs, Helma.
admin
admin mrt 15 '10
Ik weet het..en ik ben wat dat betreft een mega slappeling.. confused
admin
admin mrt 15 '10
Dat hoef je toch niet te zijn, Karin?
Cialara
Cialara mrt 15 '10
Hey Bellefleur,

Straks naar de dentist he, heel veel sterkte lieverd smile

@ Karin, het lijkt me wel een ontzettende lieverd die schoondochter van jou. Als je drie maanden bij iemand logeert en de mensen zijn verdrietig als je weggaat, dat is toch wel heeeeeel bijzonder hoor smileDat moet wel een lieverd zijn!

@ Helma, ik kan niet meepraten over een rook verslaving (wel een verslaving aan koekjes wink) maar ik vind het knap dat je volgehouden hebt afgelopen weekend! Helemaal toppie.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki