Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin mrt 10 '10
@ allemaal >> ik heb even wat drukke dagen, maar ik voel me niet heel slecht hoor. Nu moe en hoofdpijn, maar het is dan ook hoogste tijd voor bed! Ik lees momenteel wel mee, maar écht reageren komt snel weer smile

@ gast.... wauwwwwwwww wat een prachtige hond! euh, wolf! Schitterend zeg. Mijn dochter heeft ook zulke mooie foto's gemaakt van onze twee honden. Zal ze eens verkleinen en hier plaatsen.

Liefsssss en cya!!
admin
admin mrt 11 '10
Origineel bericht van: gast
Vandaag is ons lieve hondje onder het mes geweest. Ze is inmiddels 10 jaar oud en was nooit gesteraliseerd. Maar omdat ze afgelopen november/december schijnzwanger was werd aangeraden om haar alsnog te steraliseren i.v.m. mogelijkheid op baarmoeder ontsteking. Liever niet, maar dus toch maar wel gedaan. Hopelijk komt alles goed. Heb nog niets gehoord van de d.a. dus zal de operatie wel goed gegaan zijn. Kan haar over 2 uurtjes weer ophalen.

Gast,wat heb jij altijd gedaan om te zorgen dat ze niet drachtig werd?
admin
admin mrt 11 '10
mooie hond trouwens!
gast
gast mrt 11 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: gast
Vandaag is ons lieve hondje onder het mes geweest. Ze is inmiddels 10 jaar oud en was nooit gesteraliseerd. Maar omdat ze afgelopen november/december schijnzwanger was werd aangeraden om haar alsnog te steraliseren i.v.m. mogelijkheid op baarmoeder ontsteking. Liever niet, maar dus toch maar wel gedaan. Hopelijk komt alles goed. Heb nog niets gehoord van de d.a. dus zal de operatie wel goed gegaan zijn. Kan haar over 2 uurtjes weer ophalen.

Gast,wat heb jij altijd gedaan om te zorgen dat ze niet drachtig werd?

Niets, ze liet het gewoon niet toe. En op het hoogtepunt gewoon goed in de gaten houden en niet alleen naar buiten of los laten buiten.
Dan ging ik ook niet naar strand of naar het meer waar je veel honden tegen kwam. Ze was gelukkig niet zo heel erg vaak loops. Meestal maar 1 of 2 keer per jaar.

Het gaat trouwens wel goed met haar. Heeft alweer even een loopje gedaan want mevrouw plast en poept niet in haar tuin! Echt zo super zindelijk deze honden. Je krijgt ze bijna zindelijk mee naar huis als ze 8 weken zijn.
Heb ik overigens alleen van horen zeggen want zij was al 11 maanden toen we haar kregen.
Ik hoop nu maar dat het snel geneest en dat ze er geen last mee van heeft.
Cialara
Cialara mrt 11 '10
Ik vind het een prachtig hondje Gast smileZiet er ook heel erg lief uit... ik hoop dat ze snel opknapt van de ingreep.

Liefs Jorine smile
Islandlady
Islandlady mrt 11 '10
Ach arme! Ze knapt vast we'll snel op met de liefdevolle verzorging van jullie.

Ik ik voel me goed beroerd. Vanmiddag naar de huisarts er moet iets gebeuren.Teveel drank en behoorlijk depressief. Zie het eigenlijk allemaal niet meer zo zitten. Vandaar de huisarts.
Cialara
Cialara mrt 11 '10
Oh meissie toch! Dat is zeker niet goed wat je nu zegt... Sterkte met alles lieverd smile

Liefs Jorine.
Emuca
Emuca mrt 11 '10
Ik vergeet steeds wat ik wil doen... Dat is irritant.. gelukkig kan ik nu dingen opschrijven bij twitter! laugh
admin
admin mrt 11 '10
@Bea sterkte lieverd, denk aan je en in gedachten bij je!!!

@Peejay met zoveel vertrouwen zal het goedkomen met je vriendin, sterkte!

@AoD waar kan ik je vinden op twitter??

Vandaag weer twee uurtjes op het werk geweest en het ging best fijn. Goed om fijne collega's weer te zien en spreken. Kost wel veel energie, maar dat is nou eenmaal zo. Dus nu rust, rust en nog eens rust >> dan kan ik er dinsdag weer twee uurtjes tegenaan.
[kost me ook ruim half uur heen en ruim half uur terug met de auto, kost ook energie]

Liefsssssssssssssssssss
gast
gast mrt 11 '10
Heel goed Mar!

Bea sterkte meis.

Ja Jorine ze ziet er lief uit maar is zo eenkennig als de.....maar voor ons is ze zeker wel lief.
Het gaat wel goed met haar. Heeft weer praatjes voor 10 tegen de tuinmannen die in de tuin bezig zijn.
admin
admin mrt 11 '10
hahahaaaa... goedzo!
Met Sky zijn we gisteren nogmaals naar de dierenarts geweest, haar poot nogmaals eens te laten checken. Omdat die naar ons gevoel nogal vrij opgezwollen was.
De arts zei dat hij het toch nog wilde afwachten.
Ik ga het voorlopig proberen met aura soma oranje en groen!
heb ik Bots ook zo lang mee kunnen laten leven, en onze kat heeft daar ook trauma's mee kunnen verwerken.
En een dosis.. "Bellefleurse Kracht!!!!" dat werkt ook altijd!

Naar alle lieverds toe : verzorg jullie goed, hou van jullie zelf!
admin
admin mrt 11 '10
Lieve Belle,

Ja, ik verzorg me goed!!! Doe eigenlijk best weinig op het werk en we bouwen [als dat al lukt] maar héél rustig aan op hoor!!! Eerst ook de therapie >> héél belangrijk voor mij.

Kusssss
Emuca
Emuca mrt 11 '10
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~

@AoD waar kan ik je vinden op twitter??

http://twitter.com/Zonenmaan laugh
Islandlady
Islandlady mrt 11 '10
Dank jullie wel lieverds. Ik kom er uiteindelijk wel. Vanmiddag naar huisarts geweest en maandag om 9 uur afspraak met een psychiater. Red me deze dagen nog wel en voor ik straks ga slapen neem ik een Xanax in. Hoop dat ik dan de nacht doorhaal.

Met jullie steun kom ik er wel bovenop.
admin
admin mrt 12 '10
Net afspraak gemaakt met de tandarts, maandag 14.20 u
en ik zit hier rondjes te draaien en te dansen, kan je dat begrijpen?
hahahaha, ikke wel!!
Cialara
Cialara mrt 12 '10
Goed zo Bellefleur winkjammer dat het nog zo lang duurt...

Rondjes draaien van de pijn? Of omdat je moet lachen...
Liefs Jorine.
Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '10
Omdat je blij bent eindelijk de knoop doorgehakt te hebben? ....ik ga mezelf maar na tongue
admin
admin mrt 12 '10
Origineel bericht van: Beschermengel
Omdat je blij bent eindelijk de knoop doorgehakt te hebben? ....ik ga mezelf maar na tongue

ja!
er was een tijd dat ik eerst weken tranen met tuiten weenden alvorens ik zou gaan.
En ik weet ook waarom, er zijn tandartsen die volgens mij in de middeleeuwen beul zijn geweest,
en daar nog trekjes van tonen.

Laat ik nu net ietsjes meer betalen en je komt de bovenstebeste tandarts tegen die je begrijpt,
jou omringt met de meeste zorg en tijd, die het vak perfect kent, en adviezen geeft, je gerust stelt.. enz, enz..
Ook al ga ik nu nog altijd maar alleen als ik pijn heb - wat meestal een hele reeks achtereen visites tot gevolg heeft, en ook weer een mooie om het half jaarlijkse kontrole tot gevolg - IK GA!! das vooruitgang hahaha laugh
gast
gast mrt 12 '10
Haha, je lijkt mij wel. Ik ga ook altijd alleen als ik ergens last van heb. Maar niet uit angst, meer uit laksheid dat ik niet naar de jaarlijkse controle ga. En er is in mijn kindertijd iets te veel onnodig geboord en getrokken. Bleek dat die schooltandarts die we hadden meer deed dan nodig was. Ach ja, als je er geld mee moet verdienen.......
Maar sterkte iig bij je komende bezoek. Maar zo te horen gaat dat wel goed komen.
Cialara
Cialara mrt 12 '10
Ha ha ha, tandarts verhalen wink

Ik was vroeger iemand die het graag uitstelde maar nu niet meer. Ik ga trouw naar controle en zodra ik ook maar één pijntje voel bel ik gelijk op en ga ik langs. Ik heb mijn lesje wel geleerd smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki