Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca mrt 10 '10
Ik wil cake bakken.... Oftewel: ik ben het even helemaal zat...
Cialara
Cialara mrt 10 '10
Geef maar een seintje als ie klaar is, dan kom ik wel een hapje mee-eten als dat mag wink
Maryssa
Maryssa mrt 10 '10
@ Jorine
Pfff dat is inderdaad niet te doen met een gezin zooo lang wachten! Ik weet niet of de monteur van de winkel zelf is waar je de machine hebt gekocht? Zoniet dan kun je de winkel misschien inschakelen om er wat vaart achter te zetten. Anders ook even de garantievoorwaarden nalezen. Een machine die al binnen een paar maanden stuk is is wel heel snel. Wie weet heb je wel recht op een nieuwe.

@ AOD
Dat klinkt niet geweldig Angel... hang on! Hopelijk dat er ook nog wat leuke dingen gebeuren vandaag voor je.

Emuca
Emuca mrt 10 '10
Dan moet ik wel even een oven hebben.. haha...

*heeft altijd de drang dingen te bakken als ze zich klote voelt*
Cialara
Cialara mrt 10 '10
Ha ha ha, ik herken het gevoel winkSterkte meis...
Cialara
Cialara mrt 10 '10
Dank je Maryssa,

Manlief heeft al aktie ondernomen, en een hele boze e-mail gestuurd met een soort van dreigement. We hebben de wasmachine via diezelfde storingsdienst gekocht... dus geen winkel die ons kan helpen frownMaar het is belachelijk, twee weken wachten, dat is echt geen service meer...

Maar ach, ik zit hier en het is heerlijk rustig, ga zo even een boodschapje doen en dan maar weer verder zien...
admin
admin mrt 10 '10
Origineel bericht van: Karin
Ow en Belle, Arach doet het perfect, je ziet niks meer aan zijn tenen!
Echter als hij aandacht wil gaat hij nog steeds heeeeeel zielig met zijn pootje omhoog zitten laugh
Uitgekookt monster ...mijn lieverd.

heeeee.... je hebt me telepatisch gehoord.. hahaha, knap van je,
Gisteren heb ik je energetisch opgeroepen om even te vertellen hoe het met Arach is, nl.
Dolblij ben ik met het nieuws lieve karin.
Sky eveneens regelmatig met ziekte-pootje de hoogte in, en ook als ze op haar kussen ligt, en we zijn
aan het eten, is het piepen en smeken, zoals toen het pootje zo pijn deed.
Ook zit ze elke dag nog te tutten aan een stuk deken.
Voor de rest is ze een haantje de voorste en regelt ze in de tuin alles. laugh
admin
admin mrt 10 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Ik baal ontzettend,

In november hadden we een nieuwe wasmachine gekocht omdat de oude stuk was. Nu is deze OOK al weer stuk dus gisteren de storingsdienst gebeld...

"Ja hoor mevrouw we komen hem maken, op 23 maart.... schikt dat?"

Schikt dat? $*#@%$### mad
In een gezin met drie kinderen schikt dat niet! Dat duurt veeeeeel te lang! Mean, wat een crisis...

Dus nu zit in huisje van mams en paps, die met vakantie zijn, de was draait en heb even hun laptoppie gepakt. Ik kan niets anders dan hier de was draaien, en dan maar even wachten...

En ik heb maar 4 boodschappen tassen vol met was..........

achja, grin
zo zitten wij al van na de eerste ijsperiode in de winter (-8) met kapotte leidingen van de warmwaterleiding van de centraleverwarmingsketel naar de woonkamer.
Met als gevolg dat we al maanden zonder stromend warm water zitten. Dus dat betekent?
spitsvondigheid, tollerantie op stand 10, warmwater koken met grote hoeveelheden, douches nemen bij kennissen, enz, enz....
Na de winterse ijstijd kwamen ze het maken, zeiden ze... ben benieuwd wanneer dat is. (haha) Heb al gezegd, dat ik weer ga verhuizen!!!!!!!!! wink
Cialara
Cialara mrt 10 '10
Oh dat lijkt me helemaal vreselijk, en ja natuurlijk redt je het wel, dat zie ik ook wel in, maar het is wel lastig... frown

Verhuizen helpt bij mij niet wink

ha ha ha.... maar you never know laugh
gast
gast mrt 10 '10
Karin, goed te horen dat het goed gaat met de teentjes. Grappig hè om te zien hoe snel hinden leren hoe ze aandacht kunnen krijgen. Alles voor aandacht, of je nu wel of geen last ergens van hebt, als het werkt werkt het laugh

Jorine, wat een pech zeg. Dat ze niet wat vlotter kunnen komen..... Wel super dat je nu de machine van je ouders kunt gebruiken.

AOD; zandtaartjes dan maar wink
admin
admin mrt 10 '10
Jorine hebben ze geen leenmachine voor je?
Ik heb ook zo'n pech gehad met wasmachines maar kreeg wel steeds een leenmachine, wat een @#$%##@ zeg twee weken met drie kids...

Ik had je gehoord Belle.. wink
gast
gast mrt 10 '10
Vandaag is ons lieve hondje onder het mes geweest. Ze is inmiddels 10 jaar oud en was nooit gesteraliseerd. Maar omdat ze afgelopen november/december schijnzwanger was werd aangeraden om haar alsnog te steraliseren i.v.m. mogelijkheid op baarmoeder ontsteking. Liever niet, maar dus toch maar wel gedaan. Hopelijk komt alles goed. Heb nog niets gehoord van de d.a. dus zal de operatie wel goed gegaan zijn. Kan haar over 2 uurtjes weer ophalen.
Maryssa
Maryssa mrt 10 '10
Aaah jullie Donna? Ik hoop dat alles goed is gegaan. Fijn als je haar straks weer mee naar huis kunt nemen. Sterkte met wachten..
admin
admin mrt 10 '10
Donna is toch nog geen tien?

Whoee...sterkte Gast! xx
gast
gast mrt 10 '10
Nee maar Dai wel laugh
gast
gast mrt 10 '10
Fotootje van ongeveer 4 jaar geleden:

PS. ze lijkt dik maar dat komt vooral door haar dubbele vacht. Als die er af is houd je niet zo veel hond over wink
admin
admin mrt 10 '10
Dat zeg ik ook altijd maar niemand trapt er in laugh
Nee hoor ik ben een magere spriet.

Mooie foto! Ik weet dat je twee hondjes hebt en dacht al dat het niet over Donna ging.
Maryssa
Maryssa mrt 10 '10
Hihi ik wist niet dat je nog een hond had Gast! Mooi is ze, ze doet me aan een vos denken..
gast
gast mrt 10 '10
Ja, onze mini wolf, haha. Ze is weer thuis. Ze blijkt een binnenvetter te zijn volgens de d.a.
Ze had ook grote ovaria en moesten het gaatje iets groter maken dan ze normaal doen. Ze heeft een klein beetje bloed omdat ze zelf de auto in wilde springen maar dit dus niet lukte. Suffe ik weer te laat erbij.
Nu ligt ze op de slaapkamer zielig te zijn. Het komt vast wel goed....
gast
gast mrt 10 '10
Een iets recenter fotootje van ons wolfje.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki