Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin mrt 6 '10
Het blijft de vraag waarom de één meer aandacht krijgt dan de ander, dat geldt ook voor het land. Het is mij ook meerdere malen door mijn hoofd geschoten afgelopen week.
gast
gast mrt 6 '10
Dat wat media aandacht krijgt krijgt aandacht van de mensen die het zien. En wat daaruit voortvloeit......
Cialara
Cialara mrt 6 '10
Vanmiddag heb ik heerlijk in de koude wind over het strand gewandeld. Het zonnetje scheen zalig, maar de wind was nog ijzig... Eigenlijk precies zoals ik me voel...

Op het strand hebben mijn dochter en ik gezocht naar aangespoeld hout. Dat is zo mooi om te zien, je ziet vaak nog de nerf en de kronkeling van de oude takken, maar verder is het helemaal gladgeschuurd door de elementen. Prachtig is dat aangespoelde hout...

In het leven worden we ook gladgeschuurd, door onze ervaringen. Het aangespoelde hout deed me eraan denken hoe mooi een mens wordt na al zijn levenservaringen...

Liefs Jorine.
gast
gast mrt 6 '10
Ja, daarom vind ik het alles behalve erg om ouder te worden smile

Hier worden veel soevrniers met drijfhout gemaakt en ik heb een buurman die er meubels ed van maakt. Echt heel gaaf!
admin
admin mrt 6 '10
Mooie vergelijking, Jorine, met het aangespoelde hout. Maar zo is het!
Jammer dat je je nog steeds een beetje ijzig bent. Koud van binnen? Even twee armen om je heen, misschien verwarmen ze je!!

Liefssss
Cialara
Cialara mrt 6 '10
Dank je Marjan,

Ja aan de ene kant straal ik van binnen, maar voel ook de kou smile
Fijn jouw armen om me heen, heerlijk. Dank je wel.
Spud
Spud mrt 6 '10
Ik voel dat ik bij deze groep hoor. En ik heb het vertrouwen in deze groep, dat jullie mij wel laten weten wanneer ik vervelend ben. Toch?

Yeps, ik heb bevestiging nodig. Ik wil zeker stellen dat jullie mij erop aan spreken wanneer ik iets doe wat jullie kwetst.
Tuurlijk zal ik dit niet altijd begrijpen en wellicht dat ik mezelf gekwetst voel. Maar voor discussies loop ik niet weg.

Wel wil ik zeggen wat mijn moeite is, dit forum is zo groot, soms laat ik ergens iets achter en weet dat later niet meer terug te vinden. We hebben allemaal met onze eigen dingen te kampen, daarom zo groot. Mag ik ooit vragen oproepen mijn mailbox staat open. Moet ik gewoon er een gewoonte aan hangen om die elke keer te openen.

Ik wil ook helpen. wink
admin
admin mrt 6 '10
Ik heb ergens gelezen dat de activatie van de merkaba in je hart,
gepaart gaat met gevoel alsof je in een ijskast zit met je hart.
enkele jaren geleden, voelde ik dat, net alsof ik in hoogsteigenpersoon naar mount Shasta aan het stappen was midden in de sneeuw.
Had het toen opgezocht, en toen ik het las van dat koude gevoel tijdens de activatie van de Merkaba in het hart,
voelde ik me tergelijkertijd heel bewonderenswaardig.
Zoiets zou net eender met je aan de gang, jorine.
Cialara
Cialara mrt 6 '10
Spud ik denk dat iedereen op zijn tijd bevestiging nodig heeft smileen als iemand zich gekwetst zou voelen hier, dan wordt dat altijd gezegd heb ik gezien.

Maar de kunst is om jezelf te blijven zonder anderen te kwetsen, elkaar in de waarde laten. Ik zie dat velen hier dat proberen.

Ieders hulp is altijd welkom ook die van jou wink
Cialara
Cialara mrt 6 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Ik heb ergens gelezen dat de activatie van de merkaba in je hart,
gepaart gaat met gevoel alsof je in een ijskast zit met je hart.
enkele jaren geleden, voelde ik dat, net alsof ik in hoogsteigenpersoon naar mount Shasta aan het stappen was midden in de sneeuw.
Had het toen opgezocht, en toen ik het las van dat koude gevoel tijdens de activatie van de Merkaba in het hart,
voelde ik me tergelijkertijd heel bewonderenswaardig.
Zoiets zou net eender met je aan de gang, jorine.

Ooh wie weet, daar had ik totaal niet over nagedacht eigenlijk wink

Er gebeurt veel, wie weet gebeurt er ook zoiets...
Spud
Spud mrt 6 '10
Eniroj, ik doe mijn best om mezelf te blijven. Dankjewel. wink
Waar jullie het nu over hebben, mijn hart is sinds enkele maanden volledig ontdooit. Ik wist niet dat dat ook weer een naam had?

Mijn ervaring is met je hart openstellen, het kan giga pijn doen maar het levert altijd iets op. Dan misschien niet voor jezelf voor de ander wel, dus ben er niet bang voor.

smirkZeg ik dit nu echt? Yeps! grinDa´s mijn waarheid.
Spud
Spud mrt 6 '10
Ik was blijkbaar iemand die gebukt ging onder verlatingsangst.
Vandaar mijn reactie grin
admin
admin mrt 6 '10
hahaha ik voel me nogal verward,ik kom het "even voorstellen"niet in,ik doe iets niet goed maar wat,ik wordt er melig van en ga me afvragen; waarom ik er niet in kom/mag hihi
Suus26
Suus26 mrt 6 '10
op me hoede gespannen
Cialara
Cialara mrt 6 '10
Waarom voel je je zo dan Suus?

Lijkt me geen fijn gevoel frown...
admin
admin mrt 7 '10
Origineel bericht van: Suus26
op me hoede gespannen

En waarom Suus? Omdat de negatieve energieën in je huis zijn, die jij en je kindje voelen? Hoe is je man hieronder?
gast
gast mrt 9 '10
Gisteren liet ik een bord uit mijn handen vallen, vandaag gooide ik bijna mijn koffie om. Er kwam alleen een gulp uit, niet aales gelukkig. Met dweilen vm kreeg ik het voor elkaar om de dweilkar niet helemaal goed over het randje van de schuifpui te tillen met als gevolg een golf water over de schone vloer. Kon dus weer dweilen. Toen ik later beneden aan het dweilen was schoot het weer in mijn rug. Het gaat dus lekker, haha. Kan er nog wel om lachen gelukkig al was ik gisteren met dat bord te perplext om iets uit te brengen, vanmorgen met die kop koffie maakte ik me zelf uit voor grote kluns, met dweilen kon ik echt alleen maar lachen en met mijn rug kon ik alleen "nee niet weer, niet nu" uit roepen. Ben gewoon door gegaan met dweilen. Deed wel zeer, daarna evenjes plat en nu ios het al weer een stuk minder pijnlijk. Lekker dagje dus.....ben benieuwd wat er nog meer komen gaat.
Mijn man heeft vrijdag tegen een vrachtwagen aan gezeten; auto in de prak en nu maar afwachten of ie niet total-loss verklaard wordt. Nu op zoek naar een andere auto want het kan nog wel even gaan duren voor dat ie weer terug is (of niet).
Life is fun, daar houden we het maar op laugh
admin
admin mrt 10 '10
Is mercurius weer aan het donderen misschien?
Ik heb ook twee van zulke dagen achter de rug...
Ga ik de auto halen van de garage, hebben ze mijn remleidingen gemold...gelukkig heelhuids thuisgekomen.
Twee rolgordijnen gesloopt (kat is krols) zelf tegen een deurpost opgelopen (blauwe knie smile) en die deurpost heb ik toch echt al lang hoor..

Beterschap met je rug Gast!
admin
admin mrt 10 '10
Ow en Belle, Arach doet het perfect, je ziet niks meer aan zijn tenen!
Echter als hij aandacht wil gaat hij nog steeds heeeeeel zielig met zijn pootje omhoog zitten laugh
Uitgekookt monster ...mijn lieverd.
Cialara
Cialara mrt 10 '10
Ik baal ontzettend,

In november hadden we een nieuwe wasmachine gekocht omdat de oude stuk was. Nu is deze OOK al weer stuk dus gisteren de storingsdienst gebeld...

"Ja hoor mevrouw we komen hem maken, op 23 maart.... schikt dat?"

Schikt dat? $*#@%$### mad
In een gezin met drie kinderen schikt dat niet! Dat duurt veeeeeel te lang! Mean, wat een crisis...

Dus nu zit in huisje van mams en paps, die met vakantie zijn, de was draait en heb even hun laptoppie gepakt. Ik kan niets anders dan hier de was draaien, en dan maar even wachten...

En ik heb maar 4 boodschappen tassen vol met was..........

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki