Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast mrt 5 '10
Ja Bea, hier is het ook zo warm, pfff, het lijkt af en toe zeker op augustus/september. Maf dat weer weer wink
admin
admin mrt 5 '10
Bij jullie zo warm, bij ons heb ik al weer sneeuwvlokken gezien. Gisteravond waren de eerste. Nu is het droog en blauwe lucht, maar ze verwachten met name als eerste hier in het Hoge Noorden de eerste sneeuwbuien weer vandaag ... >> of het klimaat warmer wordt weet ik niet, wat wel duidelijk is, is dat het klimaat verandert.
Cialara
Cialara mrt 5 '10
Ben vandaag heel erg verdrietig, en mijn meisje is ook al ziek, terwijl ze voor het eerst naar school zou gaan frownHet zit even niet mee...
Emuca
Emuca mrt 5 '10
Ahw... Beterschapjes!
Maryssa
Maryssa mrt 5 '10
Aaaah Jorine! Warme knuf voor jou en je meisje!
admin
admin mrt 5 '10
OOOOOWWWW het is weer zover,ik voel me boosaardig vandaag. Dan gaat iedereen weer naar me lachen en de deur openhouden enzo,vandaag vind ik dat nederig. Vechten wil ik,als een 16 jarige en wel zo dat de dotten haar in de rondte vliegen,erg he?
Iedere maand hetzelfde liedje en vanavond moet ik weer enorm lachen (echt schuddebuikend met mn beentjes in de lucht) omdat ik weer s "niet wijs"was vandaag.
Heidelroos
Heidelroos mrt 5 '10
Origineel bericht van: Karin
Jaaaaaaaaa!!!!
Ik heb een rol!!!!!!
Niet te geloven zeg.....
22 maart hoor ik meer, ik ben zooooo blij joehoeooeeoe!

Joooow... laugheffe snel verderlezen wink

Origineel bericht van: Karin

Ik voel me net een klein kind nu laugh

ieks.. wat spannend... zingen?!! Wat knap van je!!!
admin
admin mrt 5 '10
Origineel bericht van: nougnag
OOOOOWWWW het is weer zover,ik voel me boosaardig vandaag. Dan gaat iedereen weer naar me lachen en de deur openhouden enzo,vandaag vind ik dat nederig. Vechten wil ik,als een 16 jarige en wel zo dat de dotten haar in de rondte vliegen,erg he?
Iedere maand hetzelfde liedje en vanavond moet ik weer enorm lachen (echt schuddebuikend met mn beentjes in de lucht) omdat ik weer s "niet wijs"was vandaag.

En mag ik vragen hoezo je dan boosaardig bent/doet? Komt dat door die gezellige hormoontjes????
admin
admin mrt 5 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Ben vandaag heel erg verdrietig, en mijn meisje is ook al ziek, terwijl ze voor het eerst naar school zou gaan frownHet zit even niet mee...

Een hele dikke knuffel!!!! Ik zag dat je me had aangesproken op hyves lieverd, maar ik was zoveel onderweg vandaag. Had mijn hyves op offline gezet, maar spookjes hebben die weer online gezet ondertussen dat ik weg was denk ik.......
Hoe is het nu met beiden??
admin
admin mrt 5 '10
Vandaag drukke dag gehad confused
Wandeling gemaakt ... flinke ook ... nu sneeuwt het hier. Bah, was net zo lekker de zon!!! Nou ja, we wonen nou eenmaal in een kikkerlandje ... hahah!
Verder dochterlief opgehaald van de manege, zoonlief naar het station gebracht.
Nu @ bank en kom er alleen vanaf als ik moet plassen hihihi

Fijne avond allemaal!!
admin
admin mrt 5 '10
fijne avond!!!!
ik ook een bijzonder dagje gehad. Moest 40 km door de koude (-2°) om m'n scootertje bij de garage te laten nazien. Blijven wachten daar, ongveer 40 min, en daaarna weer die 40km de koude door. Sneeuwde het onderweg toch zekers, twee handschoenen aan elke hand, twee broeken over elkaar aangedaan, twee jassen en twee kousen.. en nog door en door koud kwam ik hier thuis aan, tuurlijk!!!
Maar trots!!!!! want ik zag er tegenop, en wilde eerst afbellen, en heb het toch gedaan. Onderweg een -been voor Sky gekocht zodat ie nu heerlijk kan knabbelen en ik een rustig avondje voor het haardvuur heb!! taraaaaaa!! grin
admin
admin mrt 5 '10
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~
Origineel bericht van: nougnag

En mag ik vragen hoezo je dan boosaardig bent/doet? Komt dat door die gezellige hormoontjes????

Dat denk ik wel Larapinta,maar nu gaat het gelukkig weer goed,enorm gelachen vandaag met mn buurvrouw bij de keukenboer,geweldig gewoon.V.b. niet stotteren bij het woord factuur als je Engels moet spreken fac factuur,of spreken van nippeltjes...geweldig
Helma
Helma mrt 5 '10
Wat heb ik weer een afschuwelijk melancholische bui! Soms heb je dat.
Ik zette vanavond een cd aan van Barbra Streisand, voor sommigen misschien flut, maar voor mij een stukje blijdschap en tranen. Eerst de lp en later de cd grijs gedraaid. Helaas slaat nu zelfs de cd over!

Ik heb ontzettend zin om te huilen en te lachen.
Eind september 2008 luisterden Raymond en ik naar het nummer 'Enough is enough' van Donna Summer en Barbara. Een bijzonder nummer voor mij. Een dag later was onze relatie voorbij. Vreemd, om nu gerichter naar die tekst te luisteren...

En nu is het opnieuw weer zo heerlijk om al haar nummers te horen! Ik zweef op de één of andere manier, misschien wel het Robert Redford effect. God, wat heerlijk, dit.

En dat terwijl ik maar één wijntje op heb. laugh
Islandlady
Islandlady mrt 5 '10
Origineel bericht van: gast
Ja Bea, hier is het ook zo warm, pfff, het lijkt af en toe zeker op augustus/september. Maf dat weer weer wink

LOL JA behoorlijk maf heb vandaag al 4 x van shirt gewisseld. Nou ja beetje briesje maakt het iets aangenamer. Goed voor de Regatta smile

Jorine beterschap meis!

Allemaal fijn weekend.
gast
gast mrt 5 '10
Hoe vaak is die regatta op st Maarten eigenlijk? Hij is toch pas geweest?
Islandlady
Islandlady mrt 6 '10
Er zijn meerdere regatta's. Deze die nu is is de St. Maarten Heineken Regatta. De grootste tot nu toe in de Caribbean. 247 boten doen er mee. Jarenlang deze regatta mede georganiseerd en het is best raar om aan de zijlijn te staan en ook gewoon lekker niet naar de feesten te gaan. Kost me teveel energie.

De regatta die ik nog wel mede organiseer is de Golden Rock Regatta en die is in november smilevlak na de Heineken Regatta op Curacao, mede georganiseerd door een goede vriend van mij/ons.

Maar uhh heb vanavond, in plaats van feesten groot deel nieuwe plek schoongemaakt. Nu even eten en dan vast wat spullen overbrengen. Kanik vast nog morgen of zondag beetje feesten met al de nederlandse "vrienden". DJ Jose vandaag in iedergeval al wel even kunnen begroeten. (als jullie dat wat zegt. tot vorig jaar zei mij dat helemaal niets maar is leuke gast en kent mij kennelijk nog uit Amsterdam ahum (lang geleden)) rofl
Cialara
Cialara mrt 6 '10
Weet jullie wat mij opvalt?

Toen in Haïti de aardbeving was, kwam er veel los bij mensen... nu die in Chili is geweest, heb ik daar nog geen enkele reactie van gezien hier op het forum...
gast
gast mrt 6 '10
Tja, Chilli is niet zo arm hè, daarvan vind iedereen dat die zijn eigen broek maar op moet houden. Het is ook maar net hoeveel media aandacht er aan gegeven wordt. Twee of drie jaar terug was er ook ergens anders in zuid-Amerika een grote aardbeving geweest vlak na iets anders waar veel aandacht aan werd gegeven. En van die aardbeving heb je dus ook amper iets gehoord of gezien. Zet je wel aan het denken hè.
Cialara
Cialara mrt 6 '10
Ja dat zet mij aan het denken...

Als je de beelden ziet van Chili wordt je daar toch ook niet vrolijk van net zomin als in Haïti. Volgens mij is na zo'n ramp het helemaal van geen belang of een land arm of rijk is of iets daartussenin...
gast
gast mrt 6 '10
Nee, maar waarom was er voor de aardbeving op Haïti niet zoveel hulp? Het is al tientalle jaren het armste land van het noordelijk halfrond.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki