Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin feb 27 '10
Quote:
Lieverd, en als je je nou meer zou 'storten'op de planning en overige administratie? Zou je dat beter volhouden, of hebben jullie dat nog niet uitgeprobeerd?

Nee, nog niet, denk dat ik er nog een mail aan toegeef, want ik wil graag weer wat doen, desnoods inderdaad met de roosterplanning ipv de zorg aan bed.
Maryssa
Maryssa feb 27 '10
Quote:
Larapinta:En hoe ik me voel vandaag? Onbestemd, verdrietig, krop in de keel, boos omdat mijn lichaam niet kan wat mijn hoofd wel wil, wat van mijn werkgver moet. En dan zeg ik altijd tegen anderen, niks moet, maar ik weet dat mijn werkgever mij dingen kan verplichten tot. Maar ik wil MIJN leven, mét acceptatie, en het lukt niet, ik zit vast.
Nah, ook geen gezellig stukje hier, maar gelukkig mag ik hier wel neerzetten hoe ik me voel ... en zo voel ik me

Ach mupke, goed dat je neerzet hoe je je voelt. Lucht altijd iets op. De tip die ik hierboven lees om je wat meer op administratie te richten is misschien wel een hele goede. Je hebt iets nodig om er weer wat vertrouwen in te krijgen.. En je geeft op die manier ook heel duidelijk het signaal af naar je werkgever dat je naar oplossingen zoekt. Dan is die druk daarvan ook even minder. Sterkte meid!

Kussie
admin
admin feb 27 '10
Een Tanzaniet kristal aangeschaft vandaag, verder alleen maar Mamma Mia lopen bléren.. laugh

Goede tips voor Marjan meiden!
Ook van mij een kussie lief Marjanneke xx
admin
admin feb 27 '10
Dank jullie wel lieverds!!! Ik zat er aan te denken me aan te bieden voor het bijwerken van de zorgdossiers. Dat is niet al te verantwoordelijk werk waarbij niet al te veel verzorgenden in één keer bij betrokken zijn [dat is de roosterplanning uiteraard wel] >> dan laat ik toch zien te willen...

Liefsssssssssss
-xxx-
Islandlady
Islandlady feb 28 '10
Quoten doe ik even niet dan ben ik morgenochtend nog niet klaar.
Super tips om te stoppen met roken!! Zelfs bij een glaasje wijn smaakt het niet meer bij jou Helma? Wr redden het wel!

Karin super meid zou je graag horen zingen.ennuhh edelstenen wat heb je gehaald of heb ik er overheen gelezen frown

Mar???? Roosterplanning deed je toch al en dat ging toch ook niet? Maar ik denk dat ik meer dan de helft mis hier eigenlijk.

Ik ach. Ik had een Tour daarna even relaxen en tot nu met de website bezig geweest. Nog niet klaar maar wat erop moest staat er op.

Voor ik zo ga slapen zit ik omringt door de muggen bij bijna volle maan naar de Caribbean sea te staren.Hmm count your blessings Bea!

Caribbean moon knuff voor allen
Helma
Helma feb 28 '10
Ging jij ook edelstenen halen dan, Karin?

Ik ben geslaagd, een heel mooi, klein hangertje van Agaat. Ook een bergkristal om hem sneller mee op te laden, hoe en wat precies moet ik nog even lezen.

We gingen daarna ergens patatjes eten en ineens dacht ik: wat is dat voor hards!?! Had ik ineens een kies in mijn handen! Rampzalig, want hij zat net naast een hoektand bovenin! Spontaan lachen zal dus voorlopig lastig worden confused, wat een gat! Morgen maar even bellen met de tandarts. Als er een kroon op moet van 800 euri, dan heb ik daar even geen geld voor! We willen wel naar Frankrijk, en dat is al geboekt, dus geen gedoe met van die dure fratsen nu!

Allen een fijne dag ondanks de regen, liefs, Helma.
admin
admin feb 28 '10
hahaha,.. lieve help, ik ken dat van die kies, heb ik ooit ook gehad!
Das effe pfffff 'k§$t%" shocked
Komt wel weer goed, Helma.. vraag hierboven voor de meest degelijke maar goeikoopste oplossing!
dan komt die er!! vertrouw ..
admin
admin feb 28 '10
Ja steentjes, ben op zoek geweest naar een Tanzaniet en heb hem na lang zoeken gevonden (nee niet gegraven laugh)
De info die ik bij deze zeer zeldzame steen kreeg is verwarrend, veel sites en mensen roepen om de beurt met totaal verschillende info, dus ik heb nog wat te puzzelen.

Nou Marja ik wilde proberen om mijn zingen op te nemen om jullie oordeel te vragen, ik doe mijn best om dat vandaag voor elkaar te krijgen, effe wachten tot de oudste thuis is, mam is niet zo'n ster op der lappie met dat soort dingen.
admin
admin feb 28 '10
Auwie Helma, en net op zo'n snertplek...
Helma
Helma feb 28 '10
Nou, ik weet dat je het kunt! Ik heb je horen zingen tijdens het weekend, je weet wel! Dus dat komt vast goed!

De kies is gelukkig al eens zenuw behandeld, dus heb geen pijn, gelukkig.
En ik had nog twee melktanden, waarboven wel volwassen tanden liggen, maar deze liggen horizontaal en zullen nooit doorkomen: toen heeft de tandarts de melktand er tussen geplakt, en dit gedeclareerd als twee vullingen, en ik was voor 20 euri klaar! het zit er al zowat tien jaar, en nog muurvast, maar ik weet niet of dat kan met een kies. Hij is bovendien doormidden, maar heb hem wel bewaard... (getver, smerig)

Zal mij benieuwen of hij nog een keer zo creatief kan zijn laugh
admin
admin feb 28 '10
Nou de tekst van het liedje zit erin.
Echter de monoloog wil maar niet lukken, het mag niet vanaf een papiertjes dus ben ik gaan denken..
Op you tube kwam ik deze tegen en dacht..als ik het precies zo doe dan kan ik dus gewoon met een papiertje in de hand staan.. laugh
Wat denken jullie?

admin
admin feb 28 '10
laughblijft leuk, Brigitte!! En ja, dat kan je zeker doen laiverd wink
admin
admin feb 28 '10
Quote:
Mar???? Roosterplanning deed je toch al en dat ging toch ook niet? Maar ik denk dat ik meer dan de helft mis hier eigenlijk.

Lieve B,

De druk en de verantwoording van roosterplanning is inderdaad superzwaar en in combinatie met de zorg ging niet meer.
Maar er moeten ook zorgdossiers bijgewerkt/gehouden worden. Is dat misschien een optie.....
Het is meer een wanhoopskreet van mij uit, want ik voel me niet lekker in deze situatie.
Die st*mme acceptatie komt maar niet......ben te ongeduldig denk ik.
Morgen ga ik bellen met: www.steungroep.nl
Want kan wel meer steun gebruiken frown

Liefssssss en knuf
-xx-
admin
admin mrt 1 '10
Hoe ik me voel? Shit ... Mijn beslissing om voor mezelf te kiezen wbt mijn ziekte, dat is onmogelijk gebleken. Ik zal er een stukje over plaatsen onder het juiste topic.

En juist vandaag wil ik van de zon genieten die voor ons schijnt!! Yeah, de zon!! Wat heb ik haar gemist...

Liefsss
-xxx-
Cialara
Cialara mrt 1 '10
Balen Marjan, van wat er allemaal gebeurt... ik heb net je stukje op het juiste topic ook gelezen. Het is om moedeloos van te worden als ik het zo lees. Onbegrip, onwil en economische wetten die ze voorrang geven, bah, dat is nou typisch wat er zou moeten veranderen in deze maatschappij. Niet meer naar geld en zakelijke belangen kijken maar naar de mensen!

De wereld mag veranderen wat dat betreft! Niet alleen voor de zogenaamde "arme" landen, maar ook voor de welvarende landen, want ook hier is veel te doen.

Sterkte ermee lieve Marjan! Ik zou je veel geduld en wijsheid willen geven en als het kon een grote dosis van mijn gezondheid wink

Liefs Jorine.
admin
admin mrt 1 '10
Lieve Jorine,

Dank je wel voor je lieve reactie!!! Je bent een Kanjer om mensen in ieder geval het gevoel te geven nog wel iets waard te zijn.
En je gezondheid lieve schat, ik kom er wel doorheen weer hoor, ben een positief ingesteld mens, al lijkt dat niet altijd zo op het andere topic, maar daar moet ik het soms gewoon even allemaal kwijt. Hou je gezondheid maar lekker bij je meisje, ik deal wel met de mijne.

Liefssssssss
-xxx-
admin
admin mrt 1 '10
@Karin ...... hoe is het gegaan bij je auditie???? Duim me crazy voor je winklaugh
Helma
Helma mrt 1 '10
Ja, ik ben ook reuze benieuwd, Kaat! Joehoe! laugh
admin
admin mrt 1 '10
Jaaaaaaaaa!!!!
Ik heb een rol!!!!!!
Niet te geloven zeg.....
22 maart hoor ik meer, ik ben zooooo blij joehoeooeeoe!

Nu nog auditie voor de choreograaf (dans) maar daar ben ik minder zenuwachtig voor.
Ik had in haast al mijn teksten op mijn werk laten liggen, lol dat begon al goed.
Maar het was superdepuper en ik loop te stuiteren...dat wil je niet weten laugh
admin
admin mrt 1 '10
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! laughlaughlaugh

Gefeliciteerd meisje!!!
-xxx-

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske