Weet je, ik merk aan mezelf dat ik het heel erg nodig heb om naar het moment toe te leven, mezelf als het ware op te pompen. Er klaar voor zijn om het monster te verslaan.
ja Helma dat is een noodzaak!
Je gaat subtiel kleine denkpistes krijgen die jou willen weghouden van je idee om te stoppen met roken.
Er is een kans dat je je daardoor laat beïnvloeden, denkende dat je het zelf bent die zo redeneert.
Doch die denkpistes komen niet van jou maar van het smokey-monster! Dus voorbereiding en je sterk en klaar maken voor de tocht naar een rokersvrij leven is een must!
Tegelijkertijd voel ik alsof ik onzin uitkraam! Nu doe ik stoer, denk ik dat ik het kan, voel ik dat ik sterker ben: maar als het uur U aanbreekt, wil ik in staat zijn het vast te kunnen houden. Mijn broertje zegt dan: wat een blablabla, begin nu en niet morgen, want je weet al dat je het kunt.
Je kraamt geen onzin uit! integendeel, je bent op de juiste manier bezig.
Probeer echter wel een datum vast te stellen, en stel ze niet té ver van je af!
Je kan dan de tijd nemen om je heel goed voor te bereiden, desnoods om systemen te vinden die jou zullen ondersteunen( edelsteentje, voeding, mensen, gewoontes doorbreken..enz, enz)
Toch lijkt die voorbereiding goed te zijn, waarom weet ik ook niet. het maakt het juist nog spannender, en misschien daardoor wel gedoemd te mislukken. Ik weet het niet. We zullen zien.
Alle denkpistes die jou weerhouden van het idee dat het gaat lukken, of die jou het gevoel of de gedachten geven, niet te stoppen, of terug te roken..... zijn gedachtegangen van energieën die rondom jou en in je aura zitten, en die jou willen overtuigen te blijven roken.
Als je daar niet naar luistert, maar naar je kern, je hart, en ook die disipline weet te hanteren, in het consequent doorgaan in de ingeslagen weg.... dan zullen die energiën alsmede die denkpistes daarrond, één voor één verdwijnen.
Ik hoorde ze weggaan, toen.. er zitten auralifterst bij die van roken houden ...pfffwwwwwwieeettttt.. en weg waren ze, naar een andere rookster/roker!!
en je zult je met de dag vrijer voelen, je gezicht word heerlijk fris en jong, je gedachten zullen helderder zijn.. je zult meer ruiken en heerlijk smaken, het is zo'n grote meerwaarde niet te roken.
en dat weet je natuurlijk pas als je niet meer rookt, natuurlijk