Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin feb 21 '10
Heerlijk zeg Helma zo'n avondje

Ik ga me vandaag concentreren op me rekentoets die ik 1 maart heb moet er 10 voor halen dus wordt formules leren begrijpen laugh
admin
admin feb 21 '10
En beschermengel geniet van het buitenzijn het is idd altijd zo lekker effe je gedachte laten wegwaaien daar helpt frisse lucht altijd goed in smile
admin
admin feb 21 '10
Origineel bericht van: SweetyAngeleyes
Heerlijk zeg Helma zo'n avondje

Ik ga me vandaag concentreren op me rekentoets die ik 1 maart heb moet er 10 voor halen dus wordt formules leren begrijpen laugh

En je móet een 10 halen??? Want???
admin
admin feb 22 '10
Vandaag een hoop geregeld ...
... en goede dingen op mijn Pad gezien [[zie o.a. het topic my special kid]] .
Mijn moeder die mij een smsje stuurde. Mijn 77 jarige moeder die voor het eerst een smsje stuurde!!! Zo kippenvel, was geweldig laughHier mijn eerste smsje xxx mama. Dat stuurde ze en wat kan je daar blij van worden. Ze gebruikt mail, msn, webcam, google, bankiert via internet > nu ook smsen. Ik ben trots vandaag!!
Islandlady
Islandlady feb 22 '10
Mooi Mar! Geweldig van je moeder! En inderdaad allemaal goede dingen op je pad en dat is fijn.
Vandaag gewerkt en een beetje brak van een verjaardag van gisteren nog smileslecht geslapen weer bah. Morgen niet werken in ieder geval. woensdag weer. Ga nu maar weer even verder koken.
Cialara
Cialara feb 23 '10
Hoi allemaal,

ben even online vanmiddag.... het regent beneden en sneeuwt heel hard daar boven op de berg, geen doen om te skieën frownje ziet geen hand voor ogen...

En ja ik ga wel op gevoel, maar ben met skieën toch wel een controle-freak... wil echt wel zien of ik nog op de piste skie en niet ernaast smirk

Dus even een internet card verlengd en nog even hier neuzen.

Liefs Jorine smile
admin
admin feb 23 '10
Wauw Marjan, fijn dat jij zo'n hippe moeder hebt.

Kijk je uit Jorine???
Helma
Helma feb 23 '10
Karin, heb je al iets gehoord uit Spanje? Is je vader al uit de operatiekamer?
admin
admin feb 23 '10
Nee, mam is op msn en zei dat ze nu naar de mensen ging die haar konden helpen met bellen....stuiter..
Islandlady
Islandlady feb 23 '10
OMG Karin Ik denk aan je en mijn kaarsjes branden nog hoor
admin
admin feb 23 '10
Pappa is wakker en heeft naar mamma gevraagd, meer weten we nog niet.
Nu ga ik plat, ben helemaal stuk, morgen gaat mamma naar het ziekenhuis en weten we meer.

Dank voor alle kaarsjes xxx
Islandlady
Islandlady feb 23 '10
Nou meid dat is al heel wat dat hij wakker is en naar mama vraagt.
Slaap lekker en ik brand morgen nog wel even door hoor de kaarsjes dan smile
admin
admin feb 23 '10
Iedereen heeerlijk slaaaaaaaapje doen, ik zit hier te geeeeeeuwen van de vaak, dus kruip er reeds in!!
doeikes!!!
admin
admin feb 23 '10
Origineel bericht van: Karin
Pappa is wakker en heeft naar mamma gevraagd, meer weten we nog niet.
Nu ga ik plat, ben helemaal stuk, morgen gaat mamma naar het ziekenhuis en weten we meer.

Dank voor alle kaarsjes xxx

zoentje schat!!
admin
admin feb 24 '10
Pappa heeft geen pijn meer!!!
Mamma is net terug van het ziekenhuis, hij heeft alweer praatjes en is zoooo blij dat hij weer kan gaan liggen zoals hij wil.
Natuurlijk is hij knap beroerd van de operatie maar de blijdschap dat de pijn weg is is groot.

*doet een rondedansje*
Islandlady
Islandlady feb 24 '10
Oh Gefeliciteerd Karin! Wat heerlijk.

*KNUFFEL*
admin
admin feb 24 '10
Ik krijg net een sms, hij ligt al op zijn eigen kamer, dus is van de ic af....tralalalala
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 24 '10
Ben zo blij voor iedereen
gast
gast feb 24 '10
Ben blij voor je Karin, komt vast allemaal goed.

Ben zelf geveld door de griep, of iig zwaar verkouden. Heb nooit zo snel koorts, als ik 37.5 heb voel ik me al een wrak. Watje hè. Nou die zitten iig in mijn hoofd, ben zo doof als het maar zijn kan. Ach het gaat wel weer over......
Helma
Helma feb 24 '10
@Karin: wat een fantastisch bericht zeg! Echt heel erg fijn. Is er ook iets verteld over hoe de operatie verlopen is? DAt het allemaal goed is, zeg maar?

@Gast: van harte beterschap! neem het er maar even van, is af en toe even nodig hoor!

Gisteren moest ik deel 4 van harry Potter verlengen bij de bieb: dat kon niet, want hij was gereserveerd door iemand. Echt balen. Nog geen 24 uur thuis, of ik krijg een mail dat er een exemplaar voor me klaar ligt! Maar heb nu geen zin om weer naar de bieb te moeten gaan. Daarom ben ik begonnen in 'En nu: stoppen met roken'. Ik ben benieuwd...
Terwijl ik het altijd zo lekker vind om voor het slapen gaan helemaal in een fantasieboek weg te duiken.

Welterusten alvast!

liefs, Helma.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske