Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast feb 15 '10
Haha, ja vooral dat laatste waarschijnlijk.
admin
admin feb 15 '10
laugh
gast
gast feb 15 '10
Nee even zonder dollen; doe je het nu omdat het verplicht gesteld wordt door de maatschappij? Ik wel namelijk want anders kun je ze niet meer naar het pension brengen, niet meer mee nemen het vliegtuig in als dat zou moeten, niet meer aan de hondentraining meedoen, noem maar op.....
Ik zie het als een op angst gebaseerde maatregel die helaas niet meer weg te denken valt.
admin
admin feb 15 '10
Ik weet dat je met een pup geen kilometers mag lopen, Arach werd in het begin ook meer gedragen als dat hij zelf liep.
Later zijn we dat gaan uitbreiden, maar kilometers loopt hij nog niet.
Nu mag hij sowieso alleen maar de tuin in, niet op het gras waar andere honden lopen met die open wond.

Ik ga niet braaf op controle, als er iets aan de hand is dan ga ik natuurlijk wel.
Maar inderdaad als je veel reist en je beestje mee wil nemen zul je inderdaad die verplichte controles afmoeten en de verplichte spuiten moeten halen.

Goed dat je Sky onder controle houdt Belle, haar pootje zag er ook akelig uit.
Onze dierenarts is geene knappe man, het is een Belgische jongedame en vind ik de beste arts voor Arach, zij begrijpen elkaar tenminste...allebei Belgen..lol laughlaugh
TravelinThru
TravelinThru feb 15 '10

Ik voel opper best, en heb vandaag de sterren ven de hemel gezongen laugh

En verlang ook naar een hond weer te hebben, mis dat wel, het liefst een team slede honden, nog een grote droom van me smile
Helma
Helma feb 16 '10
Bah, ik moet zo naar mijn werk! Afscheid nemen van een collega. Dat soort dingen plannen ze altijd op mijn vrije dinsdag! Ik moet me ff omkleden, m'n haar doen, en ik zit net zo lekker te keutelen hier! En dat, terwijl ik al ruim voldoende overgewerkt heb gisteren! Naja, vrijdag heb ik daarom vrij genomen (maar moet wel naar de gyneacoloog).

Dus... toedels! cool
Emuca
Emuca feb 16 '10
Ik heb keelpijn. Ik heb koorts. Ik heb hoofdpijn. Ik heb vakantie. smile
Cialara
Cialara feb 16 '10
Oei Emmy, duik je dan lekker je bedje in? Lekker even uitzieken hoor.... smile

Ik kan je wat reiki sturen als je wilt...
Emuca
Emuca feb 16 '10
Graag Jorine, dankjewel.

Ik lig nu op de bank.. Kon niet slapen in bed.
Cialara
Cialara feb 16 '10
Achossie toch, ik zal je gelijk wat sturen lieverd, komt eraan wink
Islandlady
Islandlady feb 16 '10
Hoi allemaal,

Ben een poos niet hier geweest. Soms via de BlackBerry wel even gelezen maar wat een gedoe is dat met dat ding zeg.
Er is genoeg gebeurd hier en ik kon en niets over zeggen maar nu ga ik het toch doen.
Er was mij een baan aangeboden op een ander eiland. Dat zag er allemaal geweldig goed uit maar afgelopen week is dat geklapt. Leugens halve waarheden en vooral oneerlijkheid. Ik ben daar behoorlijk van slag af geweest om het zo maar te zeggen. Mijn hele toekomst met mijn lief en mij viel in 1 klap in duigen. Althans dat dacht ik. Maar als ik goed in mijzelf kijk wist ik het al wel.

Enfin tante B gaat gewoon door en Ome E is met een baan bezig. Mijn jongens zijn natuurlijk harstikke blij dat ik niet weg ga op korte termijn maar vooral de jongste weet dat ik niet lang hier blijf. Er is geen werk hier en er zal dus iets moeten gebeuren.

Tja ik kom er wel en zeker met alle kracht, kaarsjes en reiki die ik van jullie gehad heb.

Liefs Bea
Islandlady
Islandlady feb 16 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb keelpijn. Ik heb koorts. Ik heb hoofdpijn. Ik heb vakantie. smile

Arme schat! beterschap liefie!
gast
gast feb 16 '10
Sterkte Bea. Het komt goed, hoe dan ook, daar ben ik van overtuigd.
Islandlady
Islandlady feb 16 '10
dank je wel lieve Syl. dat het goed komt geloof ik ook maar soms wordt je zo onderuit gehaald dat het lijkt alsof niets meer ok is.
Heeft nog geen 24 uur geduurd hoor. Geloof en Vertrouwen. En kennelijk heeft de cosmos iets anders in gedachten.
Cialara
Cialara feb 16 '10
Ja, sterkte Bea, hoop dat er snel iets goeds langs komt smile
Liefs Jorine.
admin
admin feb 16 '10
He Bea!
Ik wens je veel positieve kracht toe!
Hopelijk komt alles snel goed

liefs
admin
admin feb 16 '10
Beterschap Aod *knuf*

Sterkte Bea, soms kun je hard vallen door zoiets ja, knap dat je weer zo snel met rechte rug staat!
Helma
Helma feb 17 '10
Bea, veel sterkte hoor! Heb je daar wel mensen om je heen bij wie je je ei kwijt kunt? Enne... hier mag het ook hoor!
Helma
Helma feb 17 '10
Zojuist hadden mijn jongste en ik knallende ruzie. Op het laatst riep ze: ik haat je!
En ik zei: ik jou ook!

frown

Dit is de eerste keer en hopelijk de laatste keer dat ik zoiets zeg.
admin
admin feb 17 '10
Och liefie, zoiets wordt in het heetst van de strijd geroepen.
Het wil niet zeggen dat het niet erg is, maar jij en je dochter weten allebei dat jullie stapel op elkaar zijn.
Als je allebei bent afgekoeld dan praat het even uit met een dikke knuffel.
Komt goed xxxxxxxx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420