Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin feb 13 '10
Je receptje is binnen Jorine.
Cialara
Cialara feb 14 '10
Ja, ik heb het ontvangen Karin smileDank je wel.

Ik heb lekker genoten van een heerlijk avondje sport kijken... Eerst het schansspringen en daarna naar schaatsen gekeken laughwat was het spannend, super leuk. Zijn er nog meer onder jullie die de olympische spelen volgen?

Liefs Jorine
admin
admin feb 14 '10
Hey Jorine,

Ja ikke!! Geweldig vind ik dat. En Hielke is bij de logeer, maar dat is ook een supersportfanaat, en hij mocht zelfs van zijn logeerouders de 5km kijken. Hij is nu net een half uurtje naar bed denk ik, hij smste rond half twaalf dat hij het had mogen zien van hen. Super!
Morgen de vrouwen op de 3km volgens mij. Spannend ook!!

Liefssss
-xxx-
Cialara
Cialara feb 14 '10
Ja, leuk hè? Alleen jammer dat sommige wedstrijden midden in de nacht zijn... of kijk je dan ook?
admin
admin feb 14 '10
Nee hoor schat,,, dat red ik niet. Ik ga zo lekker mijn nestje in!!! Morgenochtend zijn er vast herhalingen en internet, twitter, het houdt me wel allemaal op de hoogte smile

Liefsss
-xxx-
admin
admin feb 14 '10
Ik volg zoveel mogelijk van de Olympische Spelen. Uiteraard het schaatsen, mijn favoriete kijksport. Het was spannend gisteravond met nederland. Vanavond weer!
admin
admin feb 14 '10
Vanavond inderdaad de dames 3 km!! Spannend, Ireen Wüst zit in de laatste rit.

Hoe ik me voel vandaag? Wel goed, op pijn in de rug na, maar die denken we gewoon weg wink
Ik geniet van mijn gezin, van mijn ding en mijn doen. Heerlijk!

Liefssss
-xxx-
admin
admin feb 14 '10
He Jorine hoe is het met je kleine meid? Vandaag lekker in de sneeuw gespeeld?

Zijn er nog mensen die iets speciaal gedaan hebben voor de valentijn of gaan doen?
Ik heb de bewoners op het werk een fijne zondag bezorgt, lekker verwent altijd goed laugh
Eruan
Eruan feb 14 '10
Happy Valentines day allemaal! smile
admin
admin feb 15 '10
De hechtingen zijn vanmiddag uit Arach's pootje gehaald.
Heeft ie keurig gedaan, maar omdat hij toch aan die poot heeft gezeten mag de kap nog niet af, nog een kuurtje en creme om te proberen de wond wat sneller te laten genezen.
Het is nog open en bloed nog af en toe, lastig met een speelse pup.
De dierenartsassistente is knettergek op hem en staat haast te juichen als we binnenkomen, haha Arach heeft fans smile
admin
admin feb 15 '10
hahahaaaa.. leuk!! ben blij, oeffff.
ja, hier kan met Sky en haar pootje ook altijd wat mis gaan,
de veearts zei dat we best geen scan laten maken en nergens aan gingen prutsen.
zolang ze er geen last van heeft, laten we haar zo..
en ze kan wandelingen aan van totaal 8 km dus das best wel ver!
Het zijn schatjes die twee.. engelhonden! laugh
admin
admin feb 15 '10
Jee, Bellefleur, wat een aparte avatar heb je smile

Hier alles rustig hoor, en nee, Bea valt niet, maar gelukkig heeft ze wel mensen om op te steunen...

-xxx-
gast
gast feb 15 '10
Weten jullie dan niet dat het voor pups in de groei helemaal niet goed is om te lange wandelingen te maken?
admin
admin feb 15 '10
ja dat weten wij wel, Gast..
En die 8 km is niet gelijk achtereen, en verre van dagelijks, ik ben heus wel verantwoordelijkvoelend en weet wat ik doe, en ben zorgzaam en op de hoogte van wat kan en niet kan!!! wink
Ik zei het om aan te duiden dat haar rechtervoorpoot het heel goed stelt!
gast
gast feb 15 '10
Dat begrijp ik. Het is alleen nu nog niet te zien als er wel schade komt door overbelasting. Vooral de heupen moeten het dan later ontgelden.
Het is natuurlijk te hopen dat dit niet gebeurd, en het is vaak erfelijk bepaald in hoevere het zal leiden tot iets blijvends.
Wat dat betreft hebben ze weer mazzel dat ze geen vol ras zijn en dus sterker.
admin
admin feb 15 '10
weet ik allemaal , lieve gast, dank je voor je bezorgdheid.
Ze heeft goede spieren, gezonde regelmatige groei-ontwikkeling, gaat maandelijks naar de arts,
en krijg van hem prachtig advies, ze krijgt goede voeding, juiste ontworming enz, enz...
en veel speel en knuffel momenten!!
She is wonderful. grin
gast
gast feb 15 '10
Waarom ga je iedere maand naar de arts?
Ik geloof best dat je goed voor haar zorgt, had niet anders verwacht wink
admin
admin feb 15 '10
dat maandelijkse hebben we tot hiertoe gedaan, vanwege de opvolging van het pootje,
en natuurlijk ook de spuiten.
we hadden haar op 6 weken, toen zijn we voor het eerst naar de arts geweest,
daar heeft ze antibioticaspuit gekregen en hebben wij haar dagelijks in gespoten met die spuit.(tien dagen)
veertien dagen later, hebben we haar terug gebracht voor controle.. (toen was Arach ook nog bij ons, dus hij ook..)
daarna zijn we op 12 weken terug gegaan voor haar inspuitingen,
daarmee hadden we gewacht ivm het pootje,
een maand later, kreeg ze nog andere spuiten ( tegen de vos, want dat is hier nodig)
en een maand daarna, kreeg ze haar ship (verplicht in Belgie) in haar vacht met ons adres en haar naam.
..
Onze kat had een maand later last van een onsteking, en hebben toen evengoed Sky ter controle meegenomen.
en nu mag ze terug komen...voor haar halfjaarlijkse controle en dat doe ik ook.
ze heeft dus reeds een goed follow-up gehad.

vanaf daarna wordt het een halfjaarlijkse controle.

Met Bots ging ik om zegges nooit naar de arts! en nu doe ik het anders.
gast
gast feb 15 '10
Waarom nu wel?
admin
admin feb 15 '10
Omdat Sky reeds een kwetsuur had als pupje en Bots niet!
Omdat ik vroeger weinig geld had, en nu meer..
Omdat Bots een heel andere hond is dan Sky

Omdat de arts zo'n knappe man is? laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske