Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Pegasus
Pegasus feb 9 '10
Graag gedaan, Larapintha.
Emuca
Emuca feb 10 '10
Net nu ik die ene jongen gekroond heb tot sukkel van de eeuw, blijkt het mijn zusjes nieuwe vriendje te zijn...
Maryssa
Maryssa feb 10 '10
Ooow dat is minder..

Wie weet is ie vermomd als sukkel en valt ie toch mee?
admin
admin feb 10 '10
Vandaag was een mooie dag!

Overal wit landschap en een lekkere koude buiten lucht waardoor je heerlijk kan ademhalen. laugh
admin
admin feb 10 '10
Vandaag was een superdag!
Heerlijk gewerkt tot half 11
Morgen een dagje voor mezelf! jahoee
admin
admin feb 11 '10
Vandaag een bijzondere dag. Ik vier de verjaardag van mijn vader, die niet meer onder ons is. Maar deze dag is van hem! We hebben vanavond bij de koffie dan ook een stukje appeltaart, mét slagroom, want dat lustte hij graag [en ik ook smile]
Verder vind ik het superkouddddd.... onze gevoelstemperatuur hier in het Hoge Noorden is -10. Weet niet hoe het de rest vergaat, maar ik vind het koud. Toch ook genoten van mijn wandeling vanmiddag in de kou en de zon.

-xxx-
Maryssa
Maryssa feb 11 '10
Ja het is zeker koud Larapinta hier in het Nijmeegse ook! Wandelen in de sneeuw met die kou dan is er zo'n mooie sfeer vind ik. En dan weer naar binnen naar de warmte mmmmm.
Ik wens jullie een bijzondere avond toe samen; mooie traditie om jouw vader op die manier te gedenken.

Kusss
Maryssa
Maryssa feb 11 '10
Quote:
Cooolgirl:Vandaag was een superdag!
Heerlijk gewerkt tot half 11
Morgen een dagje voor mezelf! jahoee

Heb je een fijne dag gehad vandaag?
Cialara
Cialara feb 12 '10
Vandaag wordt weer een dagje thuis... want ons kleine meisje is alweer ziek frownHet hoesten gaat maar niet over. Vanmiddag een afspraak met de HA, even laten luisteren.

Wel lastig want de weekendboodschappen moeten ook nog gedaan worden... nou ja, dan maar met de auto. En dat terwijl het zulk lekker weer is, vind ik echt jammer.

Liefs Jorine
Emuca
Emuca feb 12 '10
Ah.. beterschap voor het kleine meisje. smile

Ik ga zo ook maar even boodschapjes doen, anders is er vanavond niks te eten. haha.
admin
admin feb 12 '10
Maryssya: Ja ik heb een super dag gehad woensdagavond, met mijn lievelingscollega gewerkt, bewoners verwend dat maakt je hele dag weer goed

Laparyntha: hoe was de verjaardag van je vader, fijn om bij zoiets stil te mogen staan ondanks dat hij niet meer bij jullie is! Hopelijk hebben jullie een fijne avond gehad met elkaar!

Jorine: Was het daar ook zo glad op de weg vandaag? Heerlijk he boodschappen doen *ahum* laughIk doe het altijd het liefst op de fiets of lopend zeker als de zon schijnt zoals vandaag :)Hoe gaat het met de kleine meid? Ik kreeg vroeger een natte hele warme sjaal om me nek met een zakdoek met hier iets op ( geen idee wat ) maar het hoesten werd hierdoor wel stukken minder
Cialara
Cialara feb 12 '10
Het was niet zo glad bij ons. Kleine meis is nog zieker geworden dan ze al was. Koorts nu, rode wangen, waterige oogjes, een loopneus en continue dat hoesten frown

De huisarts heeft ventolin voorgeschreven voor haar ademhaling, want die was helemaal in de war, bijna spastisch zei ze. Verder uitzieken. Ze mag wel mee naar de bergen in de krokus vakantie, dat is juist heel goed voor haar... gelukkig maar smile
admin
admin feb 13 '10
((((Larapinta))))

(((klein meisje van Jorine))))
Goed voor de longen de bergen in Jorine, schone lucht smile
Ik heb een recept voor een perfecte hoestdrank, helemaal puur natuur, pm maar als je de ingrediënten wil weten.

Met Arach gaat het op en af, weer aan zijn tenen geknabbelt dinsdagavond, woensdag weer naar de da, nieuwe antibiotica kuur en een prik tegen de pijn.
Nu heeft die slimmerd zelfs MET de kap aan zijn tenen gezeten...zucht....
Hij weet hoe hij hem moet buigen en plat duwen om er toch bij te komen.
Tenen zijn nog steeds behoorlijk opgezwollen, meneer mag niet naar buiten alleen in de tuin en kan zijn energie niet kwijt, lastig voor een onstuimige pup.
Hij springt rond op de bank en tegen ons en iedere keer weer met die kapotte poot, knalt tegen de tafel aan als hij de katten achterna zit.
Verband mag er niet om want dan gaat het zweten, ik weet het even niet meer..de wond is open en bloed regelmatig, mijn hart doet zeer als ik naar zijn pootje kijk.
Ik ben zo bang dat dit gaat ontsteken, heeft iemand misschien tips?
Cialara
Cialara feb 13 '10
Hoi Karin,

Ik zou inderdaad graag je recept krijgen smilemoet toch nog veel leren over natuurlijke geneesmiddelen... heb ik opdracht toe gekregen smile

Dus graag je pm lieverd.

Ik mag wel zeggen dat ze intussen wel weer een beetje is opgeknapt gelukkig. Kinderen zijn ook meestal kort maar heftig ziek, en knappen snel weer op....

Wat vervelend voor Arach, misschien een grotere kap? Kan je helaas niet helpen met tips frownSterkte met die lieverd van een pup van je.
admin
admin feb 13 '10
Ben net weer terug van de da, met inderdaad een grotere toeter voor mijn vriendje, teentjes zijn licht ontstoken...grmbl....maar ziet er op zich toch niet echt slecht uit goddank.

Ik ga nu zoeken tussen mijn papieren Jorine, je hebt het recept voor vanavond, nu effe mijn slaaphok uitmesten, haha.
Cialara
Cialara feb 13 '10
Hoi hoi,

hier gaat alles goed smileben net met kleine meis zo'n beetje 4 speeltuintjes in de omgeving langsgeweest, er zit weer pit in mijn kleine meis laughkomt helemaal goed.

Het was overigens steenkoud, brrrrrrr......
admin
admin feb 13 '10
Origineel bericht van: Maryssa
mmmmm.
Ik wens jullie een bijzondere avond toe samen; mooie traditie om jouw vader op die manier te gedenken.

Kusss

Aan iedereen die me een woordje toeschreef of gedachte toewierp >> het was fijn om zo mijn vader in ons midden te hebben. Mijn zoon heeft een flinke huilbui gehad, wat hem gelukkig opluchtte na een paar dagen gespannen rondlopen. Het was goed zoals het was.

Thnxxx (((xxx)))
admin
admin feb 13 '10
@Jorine, wat fijn meis, dat het goed gaat met je kleine meis!! En een hoestdrank op natuurbasis is natuurlijk helemaal geweldig!
@Karin, wat zielig voor Arach .... leef met jou en hem mee hoor!! Sjee, geef hem een knuffel van me. Zal een kaarsje opsteken zo voor hem!!

Hier gaat het wel okee. Weinig nieuws eigenlijk winkDus tjah, niks te kletsen dan. smile

Liefssss
Cialara
Cialara feb 13 '10
Nou Marjan, als het wel okee is, dan klinkt dat beter dan dat je doodmoe bent winktoch smile

Liefs Jorine
admin
admin feb 13 '10
Lieve Jorine,

Weet je meis, ik ben inderdaad moe, maar niet uitgeput. Hoewel ik, nu ik gedouched heb, wel weer een stuk moeier ben. Maaaar!!! Ik geniet op dit moment ook gewoon van mijn huisje, mijn gezinnetje, mezelf ... en dat geeft ook wel weer energie hoor.

Lief je berichtje!!
-xxx- Liefss Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske