Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Pegasus
Pegasus feb 8 '10
Vandaag eigenlijk vooral nagenoten van het weekend, tussen het werk door. laughlaugh

Dit weekend samen met vrijwilligers uit Duitsland en Nederland gewerkt in de natuur in Duitsland. In een kunstpark.
Heerlijk om zo samen bezig te zijn. En 's avonds was het zo gezellig. De Duitsers waren zo gastvrij. Hadden heerlijk gekookt en iedereen was in een super stemming. Lekker samen eten, wijntje erbij. Veel gelachen, mooie gesprekken en nieuwe mensen leren kennen.

En de volgende dag genieten van kunst! laugh
Stel je voor, allemaal verschillende gebouwen in een landschap en je gaat een gebouw (gebouw was al kunst op zich) binnen en je bent helemaal alleen. Er is jou, de stilte/sereniteit en de kunst. En je kunt er minimaal een half uur zitten voordat er iemand komt, als er al iemand komt. Geweldig! En de akoestiek was ook geweldig. Heb ook even zitten neurien en zingen laugh. Zo'n mooi geluid.

Het was zo'n mooie plek om bezig te zijn. Hele goede sfeer. Sereen. Ik heb zo genoten. Vooral van de sfeer, de mensen en het samen iets moois neer zetten.

Vandaag, genoten dus.
Cialara
Cialara feb 8 '10
Dat klinkt inderdaad geweldig Pegasus smile
Maryssa
Maryssa feb 8 '10
Heerlijk ik zie het bijna voor me. Wat een leuk initiatief! Ik snap wel dat je daar nog dagen van na kunt genieten. smile
Pegasus
Pegasus feb 9 '10
Hé Jorine en Maryssa, het was inderdaad zo heerlijk.
Pegasus
Pegasus feb 9 '10
@ Maryssa, jouw weekend klinkt anders ook als heerlijk. Eerst lekker in de rustige sfeer van de bibliotheek opera luisteren live! En dan met lief bijpraten en een wijntje. Mmmmm!

Is alles weer goed gekomen met de rug van je vriend?
En hoe is het verders met jou? Alles okido?
Pegasus
Pegasus feb 9 '10
Hé Bea,

What happened?
Kaarjes aan voor jou! Sterkte!
admin
admin feb 9 '10
Hey hoi,

Hoe het hier gaat vandaag? Moe, maar voldaan. Heb alle formulieren op mijn werk ingevuld met vervangende teamleidster voor therapie via Menzis en voor deskundigenoordeel via UWV. Nu wachten op reactie. Ook nog even bij de koffie gebleven vanmiddag, dus ook wat collega's gesproken. Dus was al met al een redelijk goede dag vandaag.

Liefssssss
-xxx-
Emuca
Emuca feb 9 '10
Hard gelachen vandaag, ondanks de bommelding waardoor ik niet naar school kon.
admin
admin feb 9 '10
Dat is alleen maar supergezond, AoD!!! laugh
admin
admin feb 9 '10
Nou ik vond het doodeng...ik werk naast het spoor, veel gebouwen werden ontruimd maar wij moesten blijven zitten.
het verhaal dat er niets is gevonden geloof ik dus echt niet!
Als je zag welke helicopter werd ingezet, zo'n hele dure van het leger en die heeft zowat twee uur lang zowat boven ons kantoor gehangen, ik begreep dat deze helicopter erg duur is en dat er maar twee van zijn in Nederland, als er niets was hadden er wel gewone politiehelicopters gehangen, ik geloof er echt niets van.

Mijn oudste zoon is drie uur bezig geweest om thuis te komen van school, nee leuk is toch anders.
Maar ik snap je wel hoor Aod smile
Pegasus
Pegasus feb 9 '10
@Larapintha, dat klinkt inderdaad als een dag waarin veel gebeurd is, maar dan constructief. Fijn om te lezen.
Hoe gaan je collega's nu met je om? Is er al iets veranderd in hun houding?
Pegasus
Pegasus feb 9 '10
Bommelding?
Wat heb ik gemist? Waar was het?
Maryssa
Maryssa feb 9 '10
Quote:
Pegasus:Is alles weer goed gekomen met de rug van je vriend?
En hoe is het verders met jou? Alles okido?

Het gaat wat beter gelukkig met mijn vriend hij kan het nu bijna zonder pijnstillers af. Met mij gaat het goed; niet zo veel nieuws behalve dan wat afwijzingen binnen op solicitatiebrieven maar ik geef het niet op. *steekt haar tong uit naar de afwijzingen*
Emuca
Emuca feb 9 '10
In den bosch was er een bommelding, dus ik kon niet naar school komen. Mijn school werd ook ontruimd... Zelf denk ik dat er wel wat gevonden is, maar dat ze het nu verzwijgen... Maarja.

Ik zat vanmorgen in de trein naar utrecht, en toen zei ik al tegen een vriend dat mijn trein vast niet zou rijden. En ja hoor! Ik kon meteen weer naar huis. Haha.
Pegasus
Pegasus feb 9 '10
[/quote]
Het gaat wat beter gelukkig met mijn vriend hij kan het nu bijna zonder pijnstillers af. Dat is goed nieuws!
Met mij gaat het goed; niet zo veel nieuws behalve dan wat afwijzingen binnen op solicitatiebrieven maar ik geef het niet op. *steekt haar tong uit naar de afwijzingen* That's the spirit! Ik doe met je mee. [/quote]
Pegasus
Pegasus feb 9 '10
@AOD, Soms ook wel lekker zo'n spontane vrije dag. Nog iets leuks gedaan?
Maryssa
Maryssa feb 9 '10
laugh
Emuca
Emuca feb 9 '10
Ik heb lekker... ehm... een beetje melig gedaan op hyves met mensen... en dus... mijn dag een beetje vergooid. Hihi
admin
admin feb 9 '10
Quote:
Hoe gaan je collega's nu met je om? Is er al iets veranderd in hun houding?

Het ligt heel erg aan de collega's die er zijn, en vandaag waren het toppers. Er zitten ook lastige tussen, maar die hou je toch!
Lief dat je ernaar vroeg smile
Pegasus
Pegasus feb 9 '10
Lekker toch. Is wel eens heerlijk, lekker niets.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki