Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara feb 6 '10
Ja, de opening was afgelopen zondag. Het was erg druk met veel bekenden inderdaad, en toen heb ik met de vrouw gesproken die er gelijk in geïnteresseerd was, dus ik neem aan dat zij het gekocht heeft. Dat was wel heeeeeel erg leuk ja smile
Islandlady
Islandlady feb 7 '10
Wat zijn jullie toch ontzettend lief. Doet me erg goed. Schrijf dit nu met mijn telefoon kan de site dus we'll lezen maar is best lastig wink

Wat ontzettend leuk Jorine dat er een schilderij van je verkocht is.

Nogmaals dank voor de kaarsen energie en de Reiki.

Knuffel
admin
admin feb 7 '10
Arach voelde zich vandaag niet lekker, pootje voelt erg warm dus even lekker met meneer onder de douche geweest, lekker koel water langs het pootje, ik heb hem gedouched terwijl hij zijn koppie tussen mijn knieen verstopte, ben zelf nog natter dan Arach nu haha.
Hij ligt nu lekker in een deken gerold op de bank met een verse kluif, hij kijkt nogal suffig dus ik denk dat hij behoorlijk moe is geworden.
Pootje ziet er ook gelijk frisser uit, lekker geborsteld dus meneer kan er weer even tegen.

Balen Bea, als je het haast niet kunt gebruiken merk je pas hoeveel je internet mist.
Mijn kaarsje blijft voor je branden xx
admin
admin feb 7 '10
He Karin hoe gaat het nu met arach? Voelttie zich alweer wat beter?
Rot is dat he als een beestje zich niet lekker voelt?
admin
admin feb 7 '10
Lieve allemaal,

Waar kan ik het beste even een algemene Reikistroom aanvragen ri Bea?

Liefsssss
admin
admin feb 7 '10
Voor Bea? Geen probleem, ik doe wel even mee. smile
admin
admin feb 7 '10
Ja, ze voelt zich nerveus, even weggeslagen ... heb haar gevraagd of het haar zou helpen, ze kan ook niet mediteren op dit moment, dat lukt haar ook niet. Dus vandaar ... Lief van je Hans!!! Ik kan wel een klein beetje hulp gebruiken laugh
admin
admin feb 7 '10
*doet ook mee*
Cialara
Cialara feb 7 '10
Oh ik doe ook nog snel mee voor Bea smile
Eruan
Eruan feb 7 '10
Als ik kon, had ik meegedaan. smileMaar ik zal in ieder geval een kaarsje voor haar opsteken.
Cialara
Cialara feb 7 '10
Morgen gaat mijn kleine meisje kennis maken met de "grote" school smileWe mogen eerst naar de "hoofdjuf" en daarna gaan we naar haar nieuwe klas en juf(fen)... Spannend voor haar hoor wink

En heel fijn voor moeders laughdie nu stiekem er toch wel naar uitkijkt dat de kleinste ook naar school mag smileWant ze zijn er beiden wel aan toe (moeder èn dochter).

Liefs Jorine
admin
admin feb 7 '10
Heel veel succes morgen en veel plezier voor de kleine grote meid!!! Super dat de dag is aangebroken dat ze mag oefenen. Dus ze wordt bijna 4 ... wink

Liefsss
Emuca
Emuca feb 7 '10
Pfff.. ik ben doodop, maar ik heb geen zin om te gaan slapen. Slechte nacht gehad gister... niet zo tof. Morgen weer druk naar school..
admin
admin feb 7 '10
Vandaag was een pr*tdag ... >> ik voel me moe, belabberd en somber. Morgen weer een betere dag ... -xxx-
Maryssa
Maryssa feb 8 '10
@ Jorine: Hoe is het gegaan vandaag met jullie meisje?

@ AOD: Ik ken dat gevoel wel dat je weet dat je moet gaan slapen maar geen zin hebben. Kon je toch nog een beetje de oogjes open houden vandaag?

@ Larapinta: Ik hoop dat deze dag wat beter is verlopen dan gisteren.

@ Pegasus: Hoe is het met jou vandaag? Was de maandag een beetje te doen? En lekker weekend gehad?

Ik heb gisterenmiddag heerlijk boeken bij elkaar gezocht in de bibliotheek en geluisterd naar een prachtige opera zangeres die daar aan het zingen was. Daarna met grote glimlach door de mooie muziek naar een café gewandeld om mn vriend een dikke knuffel te geven en bij te kletsen met wijntje en wat te knabbelen. Vandaag lekker binnen gebleven en wat opgeruimd in huis want wat is het weer kkkkoud buiten!
Emuca
Emuca feb 8 '10
Hoewel ik me in mijn hoofd moe voelde, was mijn lichaam gewoon wakker.. dus bleven mijn oogjes wel open. smile
Cialara
Cialara feb 8 '10
Nou het was een drukke dag vandaag. Vanochtend met kleine meis naar school. Nou dat is me er eentje hoor! Pfoe laugh

Eerst natuurlijk een gesprekje met de "hoofdjuf" ze gaf keurig netjes een hand en zei haar naam en verblikte of verbloosde niet. Later uiteraard een kijkje nemen in haar nieuwe klas. Zaten alle kinderen al doodstil in een kring en staarden haar aan. Maar fier stond mijn kleine meid daar, keek uitdagend de klas in en zei haar naam. Geen spoortje van verlegenheid. Ik vind dat zo knap van een hummel van bijna 4 smilewas even heel erg trots natuurlijk.

Vanmiddag nog met haar naar de oogarts geweest in het ziekenhuis, voor controle, alles was goed en ze hoeft gelukkig niet zo'n akelige oogpleister. Pfoe, dat scheelt ook weer. Wel blijft ze onder controle voor de oogsterkte en bril. Nou ja, dat is ook niet erg dacht ik bij mezelf wink

Liefs Jorine
Maryssa
Maryssa feb 8 '10
Hahaha stoer ding hoor om zich zo te presenteren op school!Die gaat op de grote dag fluitend naar school wink
admin
admin feb 8 '10
Ahh wat lief jorine om over je kind te lezen
heeft ze uiteindelijk een leuke dag op school gehad?

Ik ben vandaag ook naar school gehad, veel stampwerk opgekregen en verpleegkundig leren rekenen en injecteren!
Emuca
Emuca feb 8 '10
Inderdaad... ohw. zo'n oogpleister had ik ook.. en om het iets minder erg te maken kreeg ik er stickers bij...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki