Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Pegasus
Pegasus feb 4 '10
@Coolgirl, lekker geslapen?
Werk je vaker in de nachtdienst? Hoe bevalt het?
Veel plezier straks!

Ik hou van werken en ik hou heel erg van vrij.
Vandaag heerlijk rustig gewerkt en veel dingen af kunnen maken. Mijn uurtjes voor deze week heb ik al weer gemaakt. Hoef ik morgen niet meer. Dus nu WEEKEND! laughlaughlaugh
gast
gast feb 4 '10
Jeetje Karin wat een gedoe hè. Je kunt ze ook niet duidelijk maken dat het even niet anders is en dat het echt moet blijven zitten. Maar twee keer achterelkaar is geen pretje voor Arach. Was het plassen ook niet door de narcose. Althans Donna had dat wel na haar sterilisatie dat ze het zo liet lopen.
Niets zo erg als dat je ze ziet pijnlijden. Kan me voorstellen dat je haar een mep wilde verkopen wink
admin
admin feb 4 '10
Origineel bericht van: Karin
Origineel bericht van: gast
Karin wat was er precies aan de hand met zijn teentjes? Was het dezelfde als die hij als kleine pup al kapot had? Het komt vast wel weer snel goed. Beterschap.
Donna heeft ook en keer een teentje gebroken omdat ze tussen de deur was gekomen. Gelukkig is dit goed geheeld maar ze zijn wel erg zielig als ze zo kreupelen.

Ja dezelfde Syl, waarschijnlijk heeft hij toch ergens goed klem gezeten of is er iets zwaars op zijn teentjes gevallen.
De bovenste kootjes waren verbrijzeld en de nagels groeiden terug in zijn kussentjes.
Het ging helemaal mis vandaag, hij had de kap afgewurmd en de wond helemaal open gebeten, dus vanmiddag naar huis gevlogen en Arach is weer geopereerd.
Pfff twee narcoses twee dagen achter elkaar en hij heeft gegild van de pijn, stak die dierenarts zo een naald in die wond... eek
Ik kon haar wel meppen...maar ja wat moet dat moet.
Heb die lieverd net weer opgehaald heeft ie van blijdschap mijn kleren ondergepiest...
Maar dat mag hij nu smile
Steviger verband dat nu mag blijven zitten en dan zaterdag even terug voor controle.

pfffff... *zucht* cry
admin
admin feb 4 '10
vind het zo zielig voor Arach!!!!
admin
admin feb 4 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Oh dat is inderdaad wel spannend Larapinta!

Gelukkig bestaan er mobieltjes en kun je tussendoor even bellen met thuisfront of alles ok is en dan verder genieten van de date met je man in Amsterdam! wink

Zalig hoor even met zn tweetjes op pad! Geniet er van meis!

Liefssss

Lieve Maryssa, Jorine & Pegasus,
Het was geweldig laughZo mooi om hem aan het werk te zien!! Had geen reading verwacht, omdat ik zelf ook contact kan leggen met mijn overleden dierbaren ,maar wilde hem zo graag aan het werk zien. En dat is heel goed bevallen, we gaan zeker nog vaker!! wink
Verder was de heen- en terugreis okee. Wel erg glad nog hier in het NO hoor. Nog steeds trouwens.

Liefsssss
admin
admin feb 4 '10
@ Karin ... geef Arach een knuffel van me!! Hoe gaat het nu met hem?

Liefs van mijn viervoetertjes
Cintha & Britta
Roxy, Goofy, Snowy & Pieteke
Maryssa
Maryssa feb 4 '10
Quote:
Larapinta:Lieve Maryssa, Jorine & Pegasus,
Het was geweldig Zo mooi om hem aan het werk te zien!! Had geen reading verwacht, omdat ik zelf ook contact kan leggen met mijn overleden dierbaren ,maar wilde hem zo graag aan het werk zien. En dat is heel goed bevallen, we gaan zeker nog vaker!!
Verder was de heen- en terugreis okee. Wel erg glad nog hier in het NO hoor. Nog steeds trouwens.

Dat klinkt als een bijzondere avond! Echt heel leuk dat jullie hem hebben gezien! Hoe hebben de kids het gehad samen? Is ook wel spannend met zn twee alleen thuis en samen eten als je vader en moeder weg zijn!

x
Helma
Helma feb 5 '10
Beste mensen,

momenteel kom ik niet of nauwelijks aan merudi toe. Dit is geen desinteresse!
Ik zit zo vol met afspraken (orthodontist, kinderpsych, ouderbegeleiding, gyneacoloog), en op mijn werk ga ik twee keer een presentatie geven voor een groep van ong. 10 managers, en ook bij de fysiotherapie draai ik overuren. Verder zijn er veel verjaardagen in de familie.

Helaas komt er dus niet veel van om te posten hier, en dat vind ik op zich wel jammer, maar ik gun me er gewoon geen tijd voor om alle berichtjes te lezen. Ook mailverkeer met familie en vriendinnen slof ik haast niet meer bij.
Ik lees dus nog wel hier, en dat vind ik ook leuk, maar reageren vraagt vaak iets meer tijd, maar dat lukt dus even niet!

Karin, sterkte nog met Arach! en voor iedereen een heel goed weekend gewenst en heel veel liefs van

Helma. laugh
admin
admin feb 5 '10
heb jij geen vier armen Helma? lol gekkie daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen xxxxxxx

Arach is wel een apart gevalletje hoor, hij speelt weer als een tierelier en dan op drie poten, de kraag vind hij vreselijk dus als ik klaar ben met klusjes dan mag hij lekker op de bank kroelen.
Hij is alweer bijna helemaal de ouwe Belle, komt goed schattie!
admin
admin feb 5 '10
jaaa.. ik zat er zo mee in, Karin.
Ik had toen Sky 6 weken oud was, het gevoel... "ik moet terug naar het nest met de andere pupjes. Kijken of er nog eentje gekwetst is.."
en toen zag ik Arach, vrolijk spelen alsof er niets aan de hand was, en in eerste instantie zag ik het ook niet, doch het bruine zand was zo aan de wonde gekoekt, dat het leek op de kleur van z'n vachtje.
Ik zag het, en handelde gelijk "meepakken, die blijft niet daar..."
Moest ik gisteren weer aan denken, en ik voel z'n energie als ik me op hem afstem.grin
admin
admin feb 6 '10
Er was toen ook niets te zien haast Belle en Arach liep toch prima?
Vanmorgen op controle geweest, verband mocht eraf en de wond is goed schoon gemaakt en het ziet er keurig uit, kaal pootje.. smile
Daarna langs de dierenwinkel gereden en een lekker groot gerookt bot gehaald, wel lastig met die kraag.
Maar nu het verband eraf is mag die echt niet af, hij wilde al gelijk gaan liggen trekken aan de hechtingen, het jeukt natuurlijk nu het geneest.
Hij gebruikt zijn pootje nog niet, heel af en toe maar dus hij hinkelt nog.
admin
admin feb 6 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Quote:
Larapinta:Lieve Maryssa, Jorine & Pegasus,
Het was geweldig Zo mooi om hem aan het werk te zien!! Had geen reading verwacht, omdat ik zelf ook contact kan leggen met mijn overleden dierbaren ,maar wilde hem zo graag aan het werk zien. En dat is heel goed bevallen, we gaan zeker nog vaker!!

Dat klinkt als een bijzondere avond! Echt heel leuk dat jullie hem hebben gezien! Hoe hebben de kids het gehad samen? Is ook wel spannend met zn twee alleen thuis en samen eten als je vader en moeder weg zijn!

x

Ja, dat is hartstikke goed gegaan. Ze maken op zich zeer weinig ruzie gelukkig, daarom vertrouwde ik het ook hoor. Het enige is wel eens een meningsverschilletje, maar dat hebben we allemaal smile
Hielke is na de wedstrijd van FC Grunn [radio] naar bed gegaan en Jorinda heeft op ons gewacht winkDat vond ze prettiger. Maar ik ben trots op mijn kanjers!

Liefsss
admin
admin feb 6 '10
Hier gaat het verder z'n gangetje. Geen bijzonderheden, huize Zoete Inval vandaag en morgen smileJorinda is thuis gebleven van haar werk, had vannacht gespuugd [gaat vanavond ws wel bij vrienden eten], Hielke is net ook weer thuis van een nachtje logeren bij een kameraad, en die kameraard is nu mee om hier een nachtje door te brengen. Steffiej is het weekend thuis. Dus het huisje [hahha, ons huis is écht niet groooooot] is vol. Maar het is goed zo! We hebben het fijn.
Ik rommel er een beetje tussendoor, ben erg moe en lusteloos, en na twee voor mij drukke dagen, mag ik daar ook lekker even aan toegeven laugh

Liefsss en fijn weekend!!
Maryssa
Maryssa feb 6 '10
@ Larapinta: Hopelijk knapt Jorinda snel weer op en kun jij een beetje bijtanken. Full House inderdaad daar bij jullie maar het klinkt gezellig!

Ik ben behoorlijk moe vandaag. Gisterenavond uit eten geweest bij een heerlijk Thais restaurant in Arnhem maar lag er gewoon veel te laat in. Nu dus beetje in slow motion huis opruimen. Lekker rustig aan en me zo met kop thee en krant nestelen op de bank.
admin
admin feb 6 '10
@ Maryssa: Jorinda heeft al gelukkig weer wat gegeten, dus gaat de goede kant op. We hebben wel een idee waar het vandaan kwam hoor. En ik zeker bijtanken wink

Jij dus ook lekker een rustige dag meis, alles lekker in slow motion! Heerlijk om niet veel te ondernemen maar gewoon lekker thuis te zijn laugh

Liefssss
admin
admin feb 6 '10
Lieve allemaal

Bea [Islandlady] heeft voorlopig geen internet. Ze komt sporadisch langs als ze bij haar ex even op internet kan.
Ze heeft het zeer zwaar momenteel, vele tegenvallers mbt haar toekomst...

Ze doet jullie allemaal de groeten en ik brand een kaarsje voor haar, zodat de Warmte en Kracht samen met de Reiki haar zal bereiken, zodat ze weer geloof krijgt in haar toekomst!!!

Liefsssssss
Maryssa
Maryssa feb 6 '10
B! Je krijgt een dikke knuffel en ik steek zo een mooie kaars voor je aan. Sterkte en ik hoop dat het snel wat lichter mag worden nu om je heen en in de toekomst.

xxx
Cialara
Cialara feb 6 '10
@ Bea, veel liefs van ons en een knuffel voor jou smile

@ Karin: Gaat het weer beter met Arach? Het is zo'n lekker hondje om te zien wink

@ Maryssa en Marjan: lekker relaxen dames, geniet er maar van.

@ Marjan; zo te lezen dus ontzettend leuk om Ogilvi te zien smileen lekker even samen met manlief op pad is ook fijn om te doen altijd. En bij ons is het ook de zoete inval laughik geloof dat we tegenwoordig ieder weekend wel een vriendje van een van de jongens te logeren hebben... ha ha ha, ze komen hier graag wink

Aan iedereen verder een heel fijn weekend (hoop niet dat ik iemand tekort doe smile)

Vorige week is er een expositie geopend in ons dorp waarin alle kunstenaars uit ons dorp een plekje kregen om hun werk te tonen. Ik werd op het laatste moment gebeld of ik misschien ook nog mee wilde doen. Dat heb ik dus gedaan, want dat leek me wel leuk. Werd ik gisteravond opeens gebeld dat er al een werk van mij verkocht is laughdat doet mijn ego goed natuurlijk dat snappen jullie wel smile

Liefs Jorine
Maryssa
Maryssa feb 6 '10
Thx Jorine! Wat leuk een expositie en helemaal geweldig dat er al wat van je verkocht is! Ga je er zelf ook naar toe? En kent iedereen je die daar de kunst komt bekijken? Anders lijkt het me erg leuk om tussen de bezoekers door te lopen en te horen wat ze van je werk vinden terwijl ze niet weten dat jij het hebt gemaakt. Maar in een kleine gemeenschap kennen de meesten elkaar wel denk ik zo..

Geniet er van!
admin
admin feb 6 '10
whistleWat superleuk, Jorine, dat er ook al een schilderij van je is verkocht!

En lekker lui ben ik vandaag wel hoor ... heb vandaag ook even geen keus. Maar morgen weer een nieuwe dag met misschien toch weer even een wandeling!!

Liefsss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420