Wellicht vergoed de zorgverzekering die ik heb ook een stuk, maar eerlijk gezegd vind ik het best wel heftig dat ze zoveel durven vragen, but who the bleep am i...
Sorry Belle ik bedoel niets vervelends met het *gewone mens*, ik hoopte ook eigenlijk dat dit niet zo zou worden opgepakt.
Arach is geopereerd vandaag, twee teenkootjes zijn geamputeerd waarbij de kussentjes toch zoveel mogelijk zijn behouden, anders zou hij niet meer kunnen lopen.
Hij is nu heeeeeel errug zielig, zit met platte oortjes en scheve oogjes en pootje omhoog en laat zich heerlijk verwennen en vertroetelen.
Morgen mag hij weer normaal eten, nu af en toe een piepklein beetje.
Uitlaten mag met kleine stukjes, ik heb hem naar het grasveld gedragen, valt niet mee met 21,5 kilo...
Grappig is dat hij steeds de poot aan de jongste geeft, net alsof hij wil dat Thom zijn pootje steeds vasthoud.
Ow en weer 4 kilo erbij in twee weken tijd....haha het wordt een reus!
Ik had niet verwacht dat hij gelijk vandaag al zou worden geopereerd, dus het was best schrikken toen ze hem gelijk meenamen, het voelde zowat hetzelfde als een kind meegeven, gekke ikkes, kon wel janken
Hij heeft ook zo'n toeter voor over zijn koppie zodat hij niet aan het verband en de hechtingen kan plukken, ben benieuwd hoe hij dat vannacht gaat doen.