Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa jan 25 '10
@ Larapinta: Dat is goed nieuws! Inderdaad wel even goed om te horen dat de bedrijfsarts het met je eens is over die collega's. Lekker even ontspannen vandaag dan en energie bijtanken!

Hier gaat het wel zn gangetje. Gisterenavond even wat gaan drinken in Café met mn vriend en toen ik weer terug kwam deed de kat bizar raar. Keek me met grote ogen aan en liep niet in gewoon tempo naar me toe om me te begroeten maar echt voetje voor voetje heeeel langzaam alsof ie iets zag. Brr zal wel wat energie meegenomen hebben uit dat Café of zo. Later deed ie weer wat normaler maar ik schrik er altijd van.
admin
admin jan 25 '10
Quote:
@ Larapinta: Dat is goed nieuws! Inderdaad wel even goed om te horen dat de bedrijfsarts het met je eens is over die collega's. Lekker even ontspannen vandaag dan en energie bijtanken!

Komt helemaal goed! (zal morgen een update sturen)
Knuff
Pegasus
Pegasus jan 27 '10
Lekker thuis! Mmmm. Niet helemaal fit en moe.
Goede nieuws: ik heb de hele avond voor mezelf! Heerlijk!
Emuca
Emuca jan 27 '10
Mijn oortjes van mijn mp3 zijn zojuist door mijn kat vermoord.
Othela
Othela jan 27 '10
Treurig.... Voor jou en voor de mp3. De kat moet zich wel heel lekker voelen nu!
admin
admin jan 27 '10
Hoe het hier gaat ... hmmmm,,, niet om een verhaaltje over te schrijven. Voel me niet goed. Morgen weer even aan de foon hangen. Verder hebben we het hier wel onder controle volgens mij wink

Liefsssss
Cialara
Cialara jan 27 '10
Heb al de hele dag een klein ziek meisje thuis, en het werd alleen maar erger vandaag... dus morgen nog zo'n dag frownbalen...
admin
admin jan 28 '10
Ach gossie, beterschap met die kleine frummel Jorine.
Mijn kids kwakkelen ook al een week of twee, wordt tijd dat het voorjaar komt.

Hi hi Angel, wij hebben hier een hond die verslaafd is aan head sets, heeft er twee opgevreten....
admin
admin jan 28 '10
maar lopen jullie dan heel de dag te balen? laugh
Cialara
Cialara jan 28 '10
Nee hoor Bellefleur, ik loop zeker niet de hele dag te balen. Alleen het vooruitzicht vond ik niet zo leuk. smile
Emuca
Emuca jan 28 '10
Natuurlijk gaan we niet de hele dag balen.. Ik ga mijn katten gewoon de hele dag knuffen.
admin
admin jan 28 '10
Met mij vandaag?? Niet zo lekker, maar ga geen klaagzang houden ... Ben gewoon in twijfel, wat is wijsheid en daar zal ik zelf [hopelijk met een klein beetje ondersteuning en steun] een weg in vinden.

Verder geen bijzonderheden ... geloof ik, genoeg aan mezelf, hebben jullie dat ook wel eens? Vast wel ... smirk
admin
admin jan 28 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
maar lopen jullie dan heel de dag te balen? laugh

Ja want mam moet werken, en dan is het niet leuk als je twaalfjarig meisje alleen thuis is, daarin ben ik nogal kloekerig smile
Zelf was ik vorige week ziek, toen kon ik dus met recht thuis blijven.
Maar als mamma beter is zal ze toch weer aan de slag moeten, en dan is het balen als je kind ziek thuis is.
Daarbij is het natuurlijk nooit leuk als je kids beroerd zijn, maar wel een goede reden voor wat extra aandacht wink

Arach krijgt rontgenfoto's Belle, het gaat niet zo goed met zijn teentjes, nu ligt hij heerlijk op de bank met dochterlief te wii'en, krijgt ook hondenkoekjes, zijn ze samen ziekjes laugh
admin
admin jan 28 '10
Beterschappies voor je dochter hoor!! Ik ben dan ook een kloek ... hihihi ...

Zo sneu voor Arach, vind het super dat je hem wilt helpen hoor! Want pijn voor Arach is net zo erg als voor ons, ja toch?

-xxx-
admin
admin jan 28 '10
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~
Met mij vandaag?? Niet zo lekker, maar ga geen klaagzang houden ... Ben gewoon in twijfel, wat is wijsheid en daar zal ik zelf [hopelijk met een klein beetje ondersteuning en steun] een weg in vinden.

Verder geen bijzonderheden ... geloof ik, genoeg aan mezelf, hebben jullie dat ook wel eens? Vast wel ... smirk

Natuurlijk niet.... eek

Tuurlijk wel, ik twijfel genoeg aan mezelf en help me dan te herinneren dat ik niet zo moet twijfelen, soms helpt het smile
Kleine stapjes, een voor een, iedere overwinning is er 1 tje toch?
admin
admin jan 28 '10
Maar als 2x in de week werken niet lukt ... mag ik dan toegeven aan het gevoel dat ik moet aangeven dat het 1x per week zou moeten in het begin?? Iedereen denkt dat het beter is als ik weer aan het werk ben, maar ik merk dat ik achteruitga nu ik weer werk eek

-xxx-
admin
admin jan 28 '10
Slaap lekker .... >> ik heb mijn keus gemaakt. Ik ga voor mijn gezondheid en geef de therapie een kans.

Tot morgen lieve mensen!

-xxx-
Islandlady
Islandlady jan 28 '10
@ Larapinta: Goede beslissing heb zo veel aan je gedacht vandaag!

@ Karin: Sterkte met de beide zieken!
admin
admin jan 29 '10
Met Arach niet goed met de teentjes? ohhh, vind ik zo sneu!
en veel sterkte voor de ziekenden!!

Larapinta : goed en strak plan, lieverd!!!
Pegasus
Pegasus jan 29 '10
Voor de mensen in de ziekenboeg, veeeeeel gezondheid!

@Larapintha, pas goed op jezelf.

Vandaag ben ik lekker een dagje thuis. Mmmm.
De moeheid van de afgelopen 2 weken komt eruit. Erg veel gewerkt en het effect van eenheidshealing. Dit laatste zet nogal wat in gang. Dadelijk lekker muziek je op en dan relaxed aan de poets.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki