Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jan 23 '10
Ik heb geweldig veel met vogels ... gerelateerd aan mijn vader smileMaar er zijn hier niet veel vogels, had trouwens nog nooit van de tuinvogeltelling gehoord !! Super initiatief laugh

Hoe is het hier verder ... rustig.
Mijn pleegdochter gaat dit weekend verhuizen. Ze gaat terug naar haar moeder, daar heeft ze een eigen zolderkamer. Hier deelt ze een kamer met Jorinda, en de meiden missen allebei een stukje ruimte.
Hielke is treinenspotten in Utrecht. Hij lijkt zo op mijn vader! Treinen, fietsen, wandelen, natuur ... Hij heeft ook sinds eergisteren weer in zijn msn-naam staan: opa ik mis je zo wrm ben je nu weg ... En dat terwijl hij veel contact heeft met zijn opa op spiritueel niveau. Het grijpt me zo aan dat hij mijn vader zo mist...
Jorinda is werken, tot twee uur, ze werkt elke zaterdag 4 uurtjes in een bakkerij. Brommer wilde niet starten vanmorgen, dus Ron heeft haar gebracht, straks weer ophalen.

Verder rustig weekend voor de boeg, energie opdoen voor dinsdag weer eek

Liefssssss
admin
admin jan 23 '10
Ow dapper Helma, ik bibber nu zo met dit weer, ik zou het niet volhouden smile

Mocht je adressen nodig hebben Jasper, ik ken aardig wat mensen in Australie, en mocht je het nodig hebben ook in Taiwan.
Ik heb zelf heeeeeel lang geleden rondgezworven in Australie, mijn ouders ook (pa heeft er zelfs een boek over geschreven) en mijn oudste zoon is vorig jaar een paar maanden geweest.

Gil maar als je interesse hebt.
Jammer dat je voor je vriendin bleef ( al begrijp ik je wel hoor), aan de andere kant keigoed van je dat je nu deze wens toch voor jezelf laat uitkomen.
Mijn oudste twijfelde vorig jaar ook zo vanwege zijn vriendin, gelukkig heeft hij naar zijn hart geluisterd en is hij gegaan, hij is enorm blij dat hij het toch heeft gedaan!
Helma
Helma jan 23 '10
Vogeltjes tellen doe je binnen lieverd.
Dat heb ik vandaag inmiddels gedaan, maar was ook buiten: blad geharkt, auto gewassen, en zometeen de schuur in, houten rekken beitsen voor op mijn dochter's slaapkamer: kan ze eindelijk eens posters ophangen!
Drie wassen gedraaid en opgehangen, en vanavond voorbereiden om morgen weer een vracht kaarsen te maken. Vol weekend, heeeerlijk! Vannacht sneeuw, morgen dus lekker genieten achter glas van de witte wereld.

Ik hou van het leven. Kan er emo van worden.
admin
admin jan 23 '10
Ja, ze zeggen dat het inderdaad gaat sneeuwen eekBen heel benieuwd, ik woon natuurlijk in het NO waar het als eerste in sneeuw moet gaan vallen, maar het is hier nog droog hoor smile
Helma
Helma jan 23 '10
Eén rek geschilderd, maar het lijkt wel paars i.p.v. bruin confused
Waarschijnlijk te koud om te beitsen nu. En dat vinden mijn voetjes ook! Ik blijf nu lekker binnen, en ga alvast lonten plakken in de pringle bussen. De vorige keer lieten er heel veel lonten los, dus moet een manier bedenken dat ze blijven zitten op de bodem.

Maar nu eerst een wijntje laugh
admin
admin jan 23 '10
proost!!!!
admin
admin jan 23 '10
Oh yes lekker! Ik doe met je mee, jahaa natuurlijk kan dat binnen, stom van mij.

Hier sneeuwt het al lichtjes...
De oudste gaat morgen naar Spanje (naar mijn zieke pappa) ik denk dat het slim is als hij iets eerder gaat, beter te vroeg dan glibberen en glijden in alle haast.
Cialara
Cialara jan 23 '10
Bij ons is het meer regen frown

Wij gaan straks met de jongens naar de film Avatar. Heb er echt zin in... laugh

Fijne avond allemaal.

Liefs Jorine
admin
admin jan 23 '10
@Jorine, hoop dat je het naar je zin hebt, heb begrepen dat het geweldig moet zijn smile

Hier nog geen regenval of sneeuwval gezien. Komt in de nacht misschien nog. Het is wel flink koud, zeker een graad of 6/7 onder nul.

Heerlijk op de bank, muziek luisteren, computeren, net geslapen voor een uurtje ofzo, zálige relaxte zaterdagavond smile
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
geniet maar van je Zaterdag avond hier moet hij nog beginnen die avond smileMag weer taxi spelen maar ga ook nog even naar een verjaardag.
admin
admin jan 23 '10
En na die verjaardag dan, ben je dan dé BOB of mag je dan wel een neutje??

Ennuh, ik weet het dat we soms wat moeten schipperen, maar het lukt ons toch wel aardig, of niet dan??? wink
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
Nee schat ik moet rijden anders kom ik er niet heen en ook niet terug confused. Dus nada wijntjes meer voor mama!
admin
admin jan 23 '10
Nee, dan niet meer drinken winkIk neem zo wel een portje, gewoon proosten op de heerlijk rustige zaterdagavond smile
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
Proost schat!
Eruan
Eruan jan 24 '10
Goedemiddag! smile

Hoe is het hier?

Hier is het helemaal goed, heb vanochtend weer lekker gewerkt, heerlijk met die mensen, kan er heel goed mijn energie in kwijt. smile
Gisteren ben ik de hele dag op stal geweest en heb vet veel stallen gemest, lekker bezig zijn in de open lucht met de beestjes. smile(Alweer)

Laraprinta, ik vind het mooi voor je dat je weer een beetje meer kan gaan werken. Maar waarom moet je dan eigenlijk om 8 uur al beginnen? Ik hoop dat het opbouwen in ieder geval voorspoedig zal gaan.

Jasper, wat gaaf zeg een reis naar Nieuw-Zeeland! Beviel Pedagogische Wetenschappen niet zo? (Zit er zelf ook nog over te twijfelen of ik dat als tweede keus ga doen of niet. ;))
Op Merudi komen veel mensen niet zomaar...

Helma, Heb je erg veel vogels in je tuin gevonden? Hier bij ons is het niet zo druk in de tuin. frown

Jorine was het gezellig in de bios? Ik vraag me trouwens af of er veel meiden zijn die naar die film gaan. Het lijkt mij ook een prachtige film, maar moet dan toch iemand mee zien te lokken. wink

Karin hoe is het met je vader? Gaat hij vooruit?

Allemaal in ieder geval een hele fijne middag!

Liefs
nibel
nibel jan 24 '10
hoe ik me voel ?triest, blij ,voor andere ,Door naar het nieuws te kijken of luisteren misschien? adoptie is voor mij jaren terug mijn droom geweest ,dus hoorde ik dat er kinderen uit het zo getroffen land vroeger kwamen , voor die mensen was ik blij veel geluk kinderen
Eruan
Eruan jan 24 '10
Nibel, wat naar voor je. Zulk nieuws kan hard aankomen. Vooral als het iets is waar je lang van hebt gedroomd.

Gemengde gevoelens zijn moeilijk om mee om te gaan, en ik vind het lief van je dat je blij bent voor die mensen. Je bent een goed mens. smile

Sterkte!
admin
admin jan 24 '10
Wat ik ook zeg, je verdriet zal er niet minder door worden, maar ik voel met je mee Nibel xx en inderdaad wat heerlijk voor die kindjes en de mensen wiens verlangen wel werd vervuld, hopelijk hebben ze niet teveel schade opgelopen door al het natuurgeweld en de plotselinge veranderingen.
admin
admin jan 24 '10
@ Ann_ik ; tja, het is allemaal nog erg afwachten hoor, hoe het gaat verlopen. Jullie steunen me, en ik hoop daar voldoende aan te hebben. Maar een opbouwschema kan ik nu nog niet aan. Dus morgen de bedrijfsarts bellen.
@ Nibel ; even twee virtuele armen om je heen!!

Liefssss
admin
admin jan 25 '10
Bedrijfsarts gesproken, vervanging locatiemanager op mijn werk gesproken, het moet helemaal goedkomen. En ik ga toch Beatrixoord bellen voor graded therapy en cogn.gedr.therapie. Morgen weer naar het werk en ik doe wat ik kan, meer wordt en mag er niet van me verwacht worden. Mijn bedrijfsarts noemde degene met wie ik donderdag een gesprek had ... twee mutsen winken dat voelde toch wel als erkenning.

Vandaag rustig dagje, gisteren (te) veel gedaan. Lekker douchen zo en verder niet veel.

-xxx-

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420