Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jan 22 '10
@ Bea, Helma, Maryssa, Karin >> wat doen jullie woorden me goed! Precies zoals ik het voelde dat me gisteren meteen zoveel druk opgelegd werd, het voelde zo niet goed. Maar ik ga maandag contact leggen met de bedrijfsarts, én ik blijf zo dicht mogelijk bij mezelf, en zeker de eerste dagen is 9 uur echt al een hele prestatie voor mij. Jullie kennen me zó goed al smileIk dank jullie voor jullie lieve steun. En ook de andere lieve mensen hier hoor, allemaal toppers !!!

Vandaag weer tot laat op bed gelegen, daarna mijn dochter opgehaald van school [hopelijk gaat het niet teveel sneeuwen dit weekend, ze wil zo graag op de brommer], daarna de post rondgebracht en dus nu gewoon energieloos en uitgeput héérlijk op mijn bank en de rest van het weekend niets bijzonders.
Hielke gaat morgen treinspotten in Utrecht. We hebben nog een kruidvatkaartje. Vind het altijd weer "eng" als hij alleen onderweg is met de trein, maar het gaat altijd goed, dus ook nu vertrouwen mama ... wink

Liefsssss
admin
admin jan 22 '10
@ Jasper ... aangenomen en dan naar Nieuw Zeeland?? Vertel, waar ben je voor aangenomen dan en wat ga je voor spannends/leuks doen in Nieuw Zeeland??

-xxx-
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Ik ben net gestopt met mijn studie (1e jaar) Pedagogische wetenschappen. Dit heb ik gedaan omdat ik een wereldreis wel maken, dit wil ik namelijk echt, had ik eigenlijk al eerder willen doen maar toch gebleven om mijn exvriendin. Nu echter zit ik nergens aan vast. Dus nu ga ik een tijdje bij van der Valk hotel in Assen werken, om vervolgens te gaan backpacken in Nieuw Zeeland, en van daaruit naar Australie, Indonesie, Thailand, India etc. etc. Ik weet niet wanneer ik terug kom, maar ik verwacht dat ik wel een hele tijd (paar jaar) weg blijf. Ik zal ook een blog bij gaan houden, die post ik nog wel voordat ik weg ga!

xx
admin
admin jan 22 '10
Okee, Jasper, dat klinkt wel gaaf!! En niet voordat je weggaat hoor, je houdt ons wel op de hoogte toch?? smile
Assen ... ik kán eens bedenken daar eens langs te komen als je werkt, zal ik je een extra fooi geven laugh
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Ik woonde vorige maand nog in Groningen wink. Nog dichter bij dus! haha, ik woonde op de Herestraat op 8 m2 tongue. Maar nu weer thuis thuis in het mooie Appelscha.
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
En ik hou jullie zeker op de hoogt! Er zal ook een fototoestel meegaan, en zal jullie mee laten genieten van dat prachtige land!
admin
admin jan 22 '10
geniet!! en kom terug... met innerlijke rijkdom, klaar voor je missie op deze wereld!!

Ben heel erg blij dat je Merudi nog hebt gevonden.
admin
admin jan 22 '10
Quote:
Ben heel erg blij dat je Merudi nog hebt gevonden.

Hihihi, het wordt eng, Bellefleur..... je schrijft mijn gedachten op!!!

Liefs en go for it Jasper! Wij volgen je graag op je missie!!
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Toch vraag ik me af hoe ik hier terecht ben gekomen:P, of dat onderbewust is gegaan ofzo, ik zat zo te googlen. Aja, ik was aan het zoeken over numerologie, en deze pagina (Merudi) stond pas in de vijfde zoekpagina ofzo, en toch klikte ik hier op, terwijl er niet eens zo bijster veel nieuwe informatie voor mij op stond. En van het één kwam het ander, ik registreerde mij, en nu 2 dagen verder heb ik al 57 posts tongue. Zal deze site wel hebben aangetrokken. Wat denken jullie, lot of toeval?

En bedankt allemaal :), ik ga zeker alles bijhouden, wil veel gaan schrijven wat ik meemaak enzo, alles goed bijhouden, als ik de kans krijg om daar genoeg op internet te komen in ieder geval smile.

xx

Jasper
admin
admin jan 22 '10
Toeval? Nee hoor, we hadden je nodig winkJe hoort hier thuis op het forum denk ik?

-xxx-
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
haha :), het is zeker een interessante plek vol interssante mensen dit forum. laugh

xx
Cialara
Cialara jan 22 '10
Hey Jasper Toeval bestaat niet hè wink
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Haha, weet ik wel, maar toch blijf ik gefascineerd op de manier waarop je in contact komt met dingen. Het universum zit ingewikeld in elkaar:P. Juist als je echt op zoek gaat naar dingen vind je ze niet, terwijl als je niet zoekt er wel van alles op je pad komt smile.
Cialara
Cialara jan 22 '10
Helemaal mee eens wink

Gewoon vertrouwen hebben dat het komt en dat het universum er voor zal zorgen dat datgene gebeurt wat goed is voor jou.

ps dat valt niet altijd mee hoor laugh
admin
admin jan 22 '10
Maar je moet ook juist genieten van wat er op je pad komt, vandaar dat jouw reis/missie straks geweldig zal zijn!! En dat wij daarbij mogen zijn op onze manier is toch alleen maar een zéér toegevoegde waarde!! Voor mij althans smile
Helma
Helma jan 23 '10
Mensen, het is weer zover dit weekend. De nationale tuinvogeltelling! Ga een half uurtje achterin de woonkamer zitten, met evt. je verrekijker en tel een half uur alle vogels die voorbij komen, en zorg dat je niet gestoord wordt.

Op www.tuinvogeltelling.nl kun je je resultaten doorgeven.
Ik kies er altijd voor om zowel op de zaterdag als op de zondag te tellen: de dag met de beste resultaten geef ik dan door! Gewoon doen, voor de fun!

Fijne dag allen,

liefs, Helma.
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
Wat leuk Helma. Mogen de Nederlandse Antillen ook meedoen?
Heb honderden Hummingbirds in de tuin en als ik bakje met suiker neerzet nog meer.
Ga nu eerst maar even slapen geloof ik. Al 5:18 hier pff
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
Origineel bericht van: Jasper123
En ik hou jullie zeker op de hoogt! Er zal ook een fototoestel meegaan, en zal jullie mee laten genieten van dat prachtige land!

Zo Dushi dat doe je goed! Geniet met volle teugen met wat je gaat doen. Er zullen zoveel mooie dingen op je pad komen.
Helma
Helma jan 23 '10
Oei, dat weet ik niet! maar ik vermoed van niet...
Wat lijkt me dat geweldig, die kleurrijke vogels in zo grote getale!
Deze zomer gaan we misschien een weekje naar Frankrijk: ik hoop daar ook veel moois aan te treffen. Mijn verrekijker staat bovenaan het lijstje van spullen die mee moeten!
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
In principe heb ik eigenlijk niet zoveel met vogels maar die hummingbirds of suikerdiefjes zijn zo schattig daar kan ik dus uren naar kijken smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki