Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca jan 17 '10
Hallo iedereen!
Mijn assessment is goed gegaan, maar ik was zoooo moe naar die dag. Ik ben 14 uur op stap geweest... Wat wel grappig was, was de yogasessie die we op school gedaan hebben.
admin
admin jan 17 '10
Ik ga denk ik nu heel dom klinken, maar meis, wat is een assessment???
En de yoga is heerlijk!! Kreeg je die onverwachts??
Emuca
Emuca jan 17 '10
Een assessment is bij mij op school een soort competentie beoordeling. Dus of jou ontwikkeling goed genoeg is. smile

De yoga heb ik zelf aangeboden, toen een vriendin en ik het hadden over onze yogales (die ik overigens in een ver verleden heb gehad).. dus behandelde we de houdingen die we nog kenden.
admin
admin jan 18 '10
Hier gaat alles zijn gangetje, en ik wil weer een paar uur aan het werk. Maar dan moeten ze wel telefoon opnemen, terugbellen of wat dan ook. Beetje een offday dus.

Liefsss
Eruan
Eruan jan 18 '10
Dankjewel lieve Marjan. smile
T gaat nu wel wat beter, het lag ook waarschijnlijk doordat ik weer veel straling in/op mijn kamer had... Maar die is nu als het goed is weg.

Super Emmy! Wat fijn dat het goed was! laugh

En marjan weet je al meer? smile
Pegasus
Pegasus jan 18 '10
@Maryssa, gelukkig is die Ibuprofen niet meer nodig. En ik hoop voor jou, heeeeeeeel lang niet meer! Dat die verstandskiezen, maar mooi wegblijven!

Fijn dat je vriend kan blijven op de plek waar hij nu werkt. Geeft wel rust? Is niet echt een gemakkelijke tijd om werk te vinden. Lukt het jou een beetje?

Met mij gaat het goed. Ik heb net een heerlijk weekend achter de rug, met mijn vriend. Ik geniet zo van het samenzijn en het delen. Dingen die ik niet met anderen durfde te delen, kan ik hem gewoon vertellen en alles kan. Het samenzijn is zo liefdevol. Dit weekend ook begonnen met het voorbereiden van de fietsvakantie Ierland. Heb ik heel veel zin in.
Vandaag lekker nagenoten op het werk. De dag was zo om. zo'n lekker go with the flow dag.
Verder houden op dit moment veel dingen mij bezig, met name in de sfeer van beslissingen nemen en keuzes maken (veranderen van werk, samenwonen). Ook heb ik pas een healing gehad en volgt woensdag de 2e. Gebeurdt daardoor ook weer van alles, mooie dingen, maar ook dingen die verwerkt moeten worden. Constateer woede m.b.t. mijn vader bijvoorbeeld. Dacht dat ik dat verwerkt had, maar blijkbaar nog niet.
Er zijn influisteringen of heldere dromen, die laten zien hoe ik met bepaalde zaken omga en hoe dat anders zou kunnen. Heel verfrissend.
En wat me al een tijd bezig houdt, is mijn bestemming. Om de een of andere reden komt deze vraag continu naar boven drijven.
Goed dus, lekker bezig. wink
Pegasus
Pegasus jan 18 '10
@Ann-ik heel veel succes met de essay en school!

@AOD, jij bent volgens mij lekker op dreef. Heerlijk dat je die assessment er op hebt zitten. En dan ook nog eens goed gemaakt. Super!
Maryssa
Maryssa jan 18 '10
Wat fijn dat het zo goed voelt met je vriend. Dat is zo bijzonder als je alles bij elkaar kwijt kunt wat je bezighoudt en zoveel liefde deelt...! Haaaa een maandag die omvliegt whistle, de maandag is best vaak een dag waarop je er weer in moet komen qua werkritme.

Yeah fietsen in Ierland! Dat is volgens mij een prachtig land, bijzondere natuur en krachtplaatsen. Verliefderig fietsen samen en genieten van alles in en om jullie heen! Ga je in de zomer fietsen of binnenkort? Goed vooruitzicht hoor!

Is dus enerverend de tijd die je beschrijft nu met alles wat er in je bovenkomt. Fijn dat jouw dromen en ingevingen je genoeg steun kunnen geven om het te verwerken. Die helpen je wel een handje daar boven denk ik. winkGO Pegasus!

Hier gaat het goed. Deze maand al best veel sollicitaties verstuurd. Ik reageer ook op functies van minder uur met het doel om dan de periode van recht op WW uitkering wat uit te rekken. Verder minder kritisch aan het worden het is al heel wat als je in deze tijden een baan vindt inderdaad. Dus dat gaat goed. Mijn vriend heeft vandaag te horen gekregen dat ie waarschijnlijk door een val tijdens de gladheid niet alleen zn ribben en pols heeft gekneusd en scheurtje in zn schouderblad heeft maar ook een wervel heeft gebroken! Morgen gaat ie een rontgenfoto laten maken weten we het zeker. Heb wel met hem te doen hij heeft pijn maar werkt gewoon door.
admin
admin jan 18 '10
Quote:
En marjan weet je al meer?

Ik heb besloten niet naar de therapie in Beatrixoord te gaan. Ik heb vandaag telefoon gehad van mijn werk en met betreffende leidinggevende [die mijn leidinggevende tijdelijk vervangt] afspraken gemaakt. Ik ga therapie volgen op mijn werk. M.a.w. ik ga therapeutisch aan de slag voor 2x p/w op di+do van 9-12u. Lichte zorg en dossiers. Daar heb ik meer aan dan de therapie in het revalidatiecentrum. Heb er lang over nagedacht dit weekend en ik voel me hier het beste bij. En dit m.i.v. donderdag.
Heel moeilijk, zie er als een berg tegenop, maar ik ga ervoor!!!
Bergen zijn er om genomen te worden en ik geloof in mezelf.
Dank je voor je vraag meis.

@ Maryssa, joh wat rot voor je vriend !!! Pfff.... En heeft dat consequenties voor zijn werk?? Pas maar goed op hem hoor!!!

Liefsssssss
Pegasus
Pegasus jan 18 '10
@Maryssa, In juli gaat het feest beginnen. Een maand lang genieten in Ierland. Waar we willen kunnen we stoppen en een tijdje blijven en daarna fietsen we weer lekker verder. Is zo leuk!
Ja, ik ben ze dankbaar daarboven voor alle hulp!

Ja, een baan vinden is nu een kunst. Maar zo te lezen, je bent hartstikke goed bezig. En dat lot uit de loterij dat gaat een keer vallen. En dan komt misschien wel onverwachts die baan op je pad, die bij je past. wink

Jeetje, wat balen voor je vriend! Dat is hard gegaan. Goed dat hij een foto laat maken om te zien wat er precies aan de hand is. Ik kan niet inschatten wat het betekent om een wervel te breken. Wat heb je dan nodig? Rust?
Het lijkt me in ieder geval nogal pijnlijk en dan heb ik het nog niet over de kneuzingen. Dapper dat hij blijft werken, maar op tijd pas op de plaats is misschien ook niet verkeerd.
Pegasus
Pegasus jan 18 '10
@Larapinta, dat klinkt als een weloverwogen beslissing. Wens je heeeeeeel veeeel succes!
Maryssa
Maryssa jan 18 '10
@ Pegasus: Ohooooooo een maand dat is lekker lang! Dat wordt genieten! Lijkt me heel leuk zo van te voren een route uitstippelen! Dan vliegen die maanden zo om en voor je het weet zit je op de fiets met je lover. Heerlijk!

Het lijkt wel alsof sinds het 2010 is ik weer de goede sollicitatievibe te pakken heb. Ben nu echt super gemotiveerd en weiger in de bijstand terecht te komen. Ja mijn vriend is een tijger haha die gaat gewoon door ook als ie beter even rustig aan kan doen. Eigenwijs hè winkEen gebroken wervel betekent een steuncorset van de orthopedie (yep daar maken we nu al grapjes over met een kantrandje enzo hihi)en rust houden kan wel 10-12 weken duren voor het geheeld is. Ik probeer hem nog wel reiki te geven.

@ Larapinta ik hou hem in de gaten en hij krijgt veel TLC (Tender Love & Care) grinHij heeft pas per 01 febr een contract dus als ie zich nu als uitzendkracht ziek meldt krijgt ie geen geld. Zal voor hem wel blij zijn als het 01 februari is kan ie zich ziekmelden indien nodig.
admin
admin jan 18 '10
Origineel bericht van: Pegasus
@Larapinta, dat klinkt als een weloverwogen beslissing. Wens je heeeeeeel veeeel succes!

Dank je wel, en een weloverwogen beslissing is het gewoon weer eens sinds maanden. Voel me er goed bij. Dank je!
Pegasus
Pegasus jan 19 '10
Allemaal een hele fijne dag!
admin
admin jan 19 '10
Ja allemaal een fijne dag, Kaat gaat onder de wol.
Door de stress van de afgelopen weken ben ik flink afgevallen en ik ben al geen dikkerd, dan is een flinke keelontsteking zo gevangen smilede kids vinden het wel lekker rustig.. wink
Helma
Helma jan 19 '10
Jeetje Kaat! Van harte beterschap! heb je waterijsjes in huis? zal ik er wat opsturen, hihihi...
admin
admin jan 19 '10
Ha ha, nou ik vind die hese stem wel zwoel klinken... wink
Helma
Helma jan 19 '10
Als je vandaag zou moeten werken, en met die zwoele stem de vuilnismannen te woord moet staan... wow, dan hebben ze de dag van hun leven, hwhaahahh...
admin
admin jan 19 '10
06...bel me.....LOLOLOLOLOLOLOL
admin
admin jan 19 '10
@ Karin - beterschappies!!

Hier een rustige dag, morgen ook en overmorgen voor drie uurtjes even bij de bewoners kijken hoe het met ze gaat ....
Straks even de puzzel weer uitleggen, ook alweer eventjes geleden, maar de bank zit zo heerlijk smile

Fijne dag verder !!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420