@Maryssa, gelukkig is die Ibuprofen niet meer nodig. En ik hoop voor jou, heeeeeeeel lang niet meer! Dat die verstandskiezen, maar mooi wegblijven!
Fijn dat je vriend kan blijven op de plek waar hij nu werkt. Geeft wel rust? Is niet echt een gemakkelijke tijd om werk te vinden. Lukt het jou een beetje?
Met mij gaat het goed. Ik heb net een heerlijk weekend achter de rug, met mijn vriend. Ik geniet zo van het samenzijn en het delen. Dingen die ik niet met anderen durfde te delen, kan ik hem gewoon vertellen en alles kan. Het samenzijn is zo liefdevol. Dit weekend ook begonnen met het voorbereiden van de fietsvakantie Ierland. Heb ik heel veel zin in.
Vandaag lekker nagenoten op het werk. De dag was zo om. zo'n lekker go with the flow dag.
Verder houden op dit moment veel dingen mij bezig, met name in de sfeer van beslissingen nemen en keuzes maken (veranderen van werk, samenwonen). Ook heb ik pas een healing gehad en volgt woensdag de 2e. Gebeurdt daardoor ook weer van alles, mooie dingen, maar ook dingen die verwerkt moeten worden. Constateer woede m.b.t. mijn vader bijvoorbeeld. Dacht dat ik dat verwerkt had, maar blijkbaar nog niet.
Er zijn influisteringen of heldere dromen, die laten zien hoe ik met bepaalde zaken omga en hoe dat anders zou kunnen. Heel verfrissend.
En wat me al een tijd bezig houdt, is mijn bestemming. Om de een of andere reden komt deze vraag continu naar boven drijven.
Goed dus, lekker bezig.