Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jan 14 '10
Beterschap Natalie!!!

Karin!!! Wat ben ik blij voor je!!! Kippevel en een mooi warm gevoel stroomt door me heen!!!

Hier gaat het allemaal ... zal bij mijn topic me/cvs een kort verslagje zetten van het bezoek bedrijfsarts van vanmiddag.

Liefsssssss
Eruan
Eruan jan 15 '10
Jeah Karin wat fijn! Super!

Hoe is de assesment gegaan emmy?

Natalie heel veel beterschap, lijkt me geen pretje...

Gelukkig dat het goed gaat komen met Jorinda. smile

Ik zelf ben weer eens ziek. Oververmoeid en weer last van mijn bijholtes voor de tweede keer dit jaar. Ben nu voor de derde dag thuis, even bijkomen.
Pegasus
Pegasus jan 15 '10
Karin, wat een bijzonder goed nieuws! Dat zal een hele opluchting zijn en wat een blijdschap!
Ik vind het super!
Pegasus
Pegasus jan 15 '10
Nathalie, Jorine en Ann-ik, allemaal heel veel beterschap!

En Larapintha hoop dat je bezoek aan de bedrijfsarts fijn is verlopen.

Maryssa, hoe gaat het met jou? Al weer een stuk beter, nu de kies eruit is? En al nieuws over het vervolg?
Maryssa
Maryssa jan 15 '10
Thx Pegasus. Met mij gaat het weer ok. Had nog een keer een fikse ontsteking confusedna het trekken van mn verstandskies. Heel naar als Brufen 600 gewoon niet helpt. Pijn doet rare dingen met je; ik wilde niet meer normaal eten dus werd er wat slapjes van. De scan volgt pas als die andere verstandskiezen door zijn; zijn ze nu nog niet.

Verder gaat alles wel zn gangetje; nog steeds druk met sollicitatiebrieven sturen; administratie en huis op orde brengen. Mijn vriend heeft na veel er om heen draaien van zijn werkgever te horen gekregen dat hij per februari een contract krijgt en dat is wel heel fijn. Gaan we lekker vieren morgenavond in bruine kroeg met live muziek!

Hoe is het met jou Pegasus?
admin
admin jan 15 '10
Helleuh ...

Vandaag een offday, maar kan niet slapen frownMaar geen nood, komt straks vast wel weer!!!
Gelukkig Maryssa, dat de ontsteking nu op de terugweg is!!!
Beterschap, Ann_ik!!

En een knuff voor wie het nodig heeft ...

Liefssssss
Eruan
Eruan jan 16 '10
Maryssa gefeliciteerd met het contract van je vriend! smileOok heel mooi dat je ontstekingen goed gaan, dus dubbel gefeliciteerd wink
Moet je waarschijnlijk de anderen ook laten trekken?

Heb je uiteindelijk vannacht wel geslapen larapinta?

Dankjullie pegasus en larapinta!

T gaat vandaag wel weer iets beter, de holtes doen me niet zeer meer, maar heb vannacht wel erg slecht geslapen, moet de wallen onder mn ogen even goed wegpoetsen en eigenlijk even weer wat paardenlucht opsnuiven. smile
Ik moet maar eens even zien of mijn ouders me weg laten gaan vandaag.
Islandlady
Islandlady jan 16 '10
Maryssa en Ann_ik beterschap!!
Larapinta!!! Gewoon slapen als je voelt dathet moet.
Jorine al weer een beetje opgeknapt meis?

Ik? Over excited zal ik maar zeggen en ik kan ook niet slapen haha. Mag zo een tour gaan doen en morgen weer!
Inmiddels dus de zolder leeggetrokken met kleding.
Druppel op de gloeiende plaat maar alle beetjes helpen.
Bevriende Haitianen zijn familieleden verloren of nog steeds kwijt. Het is te erg! En de verslaggeving vanuit Haiti door de weoke tv zender dan ook, die daar dan wel mogen komen. Tja wat zal ik zeggen. Eerlijk gezegd vind ik het meer op ramptoeristme lijken. Hier breken we ons hoofd, samen met de haven mensen vanHaiti van de haven hoe we de containers bij hen kunnen krijgen.
De wederopbouw zal, net als hier na 1995 zeker een jaar of 5 nodig hebben.
admin
admin jan 16 '10
Goedemiddag smile

Wat is het hier rustig ... iedereen druk met zijn/haar zaterdagse ding? Hier ook hoor, Hielke is op de logeer dit weekend, Jorinda is voor het eerst werken bij Bakker Bart in Veendam, onze hond is ziek [buikgriep], Ron is boodschappen, Stef is aan het rommelen [ze gaat trouwens weer terugverhuizen naar haar moeder binnenkort] en ikke ... niks bijzonders. De troep opgeruimd [toch wel met Liefde hoor] van de hond wat ze allemaal niet had op kunnen houden, wat hier en daar op het net en straks Jorinda halen.

Iedereen een fijn weekend, een warme knuffel en liefsssssss
Maryssa
Maryssa jan 16 '10
@ Ann_ik: Hey heel goed dat het beter gaat! Dat is naar voorhoofdsholte ontsteking. Ken het; dan stoom je je suf om het een beetje open te krijgen. Zou leuk zijn als je de paardjes nog even kunt zien vandaag! Gooi die wallen over je schouders naar achteren en gaan hihi. Waarom zouden je ouders je niet laten gaan? Het contract van mn vriend is erg fijn hij zat behoorlijk in spanning. Gaan we vieren dat dat voor elkaar is. Ach ja die verstandskiezen moeten eruit als ze doorkomen maar dat is nog niet zo, dus ik heb nog even om moed te verzamelen voor nog 2 sessies bij ome kaaksjaak.

@ Islandlady: Hey thx maar gaat weer goed hier hoor.Hoe was je tour? Dat is super om kleding te doneren voor Haïti hopelijk komt de verdeling van goederen nu beter op gang zodat het aankomt bij de mensen. Ik vind de beelden ook moeilijk om naar te kijken. Er moet verslag gelegd worden maar ik vind het ergens ook raar om zo’n cameraman daar rond te zien lopen met zn camera terwijl ik dan denk ..en ik kan er niets aan doen; kom op, camera weg en help die mensen! Heel veel sterkte voor jouw vrienden B.

@ Larapinta: Aah die arme hond, buikgriep. Vertroetel hem /haar maar lekker, veel knuffels en troost. Hoe was het gesprek afgelopen donderdag? Ik hoop dat het goed is gegaan en dat je hebt kunnen zeggen wat nodig was.

@ Gast; Hoe is het nu met je rug? Iets beter?

Ik ben vandaag gaan koffieleuten met een oud collega in een knus café. Even bijkletsen. Ook nog even de SALE ingedoken. Nu weer lekker thuis heerlijk, de sneeuw is weg maar koud is het nog steeds brrrr.
admin
admin jan 16 '10
@ Maryssa, ik zou indd nog op het andere topic mijn belevenissen hiervan hebben geschreven. Het is niet helemaal prettig verlopen, maar ik heb me staande gehouden!
Ik zal het alsnog plaatsen.
En de hond slaapt op dit moment,, hopelijk doet ze weer Krachten op.

Liefssssssss
Eruan
Eruan jan 16 '10
Dankje Bea!
Het lijkt me erg erg om zo dicht bij een rampgebied te wonen en vooral omdat er zoveel mensen zijn die familie hebben verloren.
Jee en 5 jaar, wat veel! Het is natuurlijk ook wel heel wat wat verwoest is...

Oeh, beterschap met de hond larapinta!
Je hebt het dus even lekker rustig thuis, op de hond na natuurlijk.

@ Maryssa: Veel plezier met het vieren. smile
Ik zou niet mogen omdat ik ziek was, en tja, aangezien ik geen 18 ben, heb ik nog niet alles zelf te zeggen en om er weer meer last van te krijgen is ook niet de bedoeling.
Mijn ouders proberen me te beschermen voor mijn eigen enthousiasme, en daar ben ik ze ook dankbaar voor, want meestal hebben zij het bij het rechte eind. smile

Ik ben daarnet even bij de paardjes geweest, lekker borstelen en uitmesten. Paardenlucht ten top, even samen met mijn paardenvriendjes. smileEven kijken in die mooie grote wijze amandelvormige ogen. Even in mijn eigen wereldje, met een groot dier met zoveel liefde.
Maryssa
Maryssa jan 16 '10
Quote:
Larapinta: ik zou indd nog op het andere topic mijn belevenissen hiervan hebben geschreven. Het is niet helemaal prettig verlopen, maar ik heb me staande gehouden!
Ik zal het alsnog plaatsen.

Wat naar Larapinta!! Maar heel goed dat je je er doorheen hebt geslagen. Brr wat kunnen dat soort gesprekken er toch inhakken soms. Ik ga je even lezen in jouw andere topic.

xxx
gast
gast jan 16 '10
Origineel bericht van: Maryssa
@ Gast; Hoe is het nu met je rug? Iets beter?

Het gaat nu weer een stuk beter. Alleen als ik te lang op bed lig krijg ik er last van.

Jij en je vriend ook nog gefeliciteerd hè. In deze crisistijd zal het niet mee vallen om een contract te krijgen. Is het voor onbepaalde tijd?

Ann_Ik; heerlijk hè die paardelucht. Soms mis ik het wel een beetje hoor. Geniet er maar flink van smile

Islandlady; het is echt vreselijk wat er gebeurd is op Haïti. De marine van hier is ook sinds gisteren met een boot onderweg en de vliegtuigen halen zoveel mogelijk slachtoffers op. Helaas zijn dit wel de buitenlanders en niet de lokale bevolking die op deze manier geholpen wordt. Dat je hoort dat er mensen zijn die hulptroepen blokeren en overvallen kan ik goed begrijpen; het is nu gewoon een kwestie van overleven en servival of the fittest and de smartest. Ik veroordeel die mensen dus niet, wij zouden in die situatie precies hetzelfde doen.
Ik zal eens informeren of er van hier ook kleding gestuurd wordt. Heb genoeg liggen dat wel weg kan.
Eruan
Eruan jan 16 '10
Heb je in ieder geval een reden om eruit te gaan. wink
Ik moet zeggen dat het me beter lijkt dat je uit bed moet tegen de pijn, dan erin voor de pijn.

Genieten doe ik zeker, elke minuut wanneer ik er ben, of eigenlijk elke seconde ben ik me bewust van de aanwezigheid.
(wil je best wel een pluk manen met geur eraan sturen hoor ;))
gast
gast jan 16 '10
Haha, die heb ik hier nog ergens liggen. Staart haar welliswaar wink
Eruan
Eruan jan 16 '10
Staarthaar ruikt het best... ghehe tongue
Als het niet gewassen is dan. xD
gast
gast jan 16 '10
Nee het was niet die dag gewassen. Het komt van de merrie die ik als laatste verzorgt heb. Heb een deel van haar staart afgeknipt toen ze naar de slacht ging (lang verhaal).
Eruan
Eruan jan 17 '10
Oei jee, dat is een wat minder iets.
Wel fijn dat je een stukje staart nog hebt als herinnering. smile
Van Sug hebben we geen stukje staart of iets meer omdat het zo onverwacht kwam, maar gelukkig zijn er nog een aantal nakomelingen. smile

Ik ben nu heel hard aan het strijden voor school, heb nog een essay af te maken, maar ik kan mijn aandacht er niet bijhouden, zit de hele tijd met mijn hoofd bij andere dingen. Zelfs de paarden hebben dit keer niet geholpen om alles los te laten, nouja daar was ik vol met mijn hoofd bij de beestjes, maar thuis, oeh wat is mijn hoofd vol en druk...

Een hele fijne avond nog voor iedereen! laugh

Liefs
admin
admin jan 17 '10
Quote:
maar thuis, oeh wat is mijn hoofd vol en druk...

Sterkte meisje, klinkt niet prettig!

-xxx-

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske