Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady jan 10 '10
Nope geen kaaskop meer maar een wereldburger!
admin
admin jan 10 '10
Ach ja, dat is ook wel heel wat waard!!! En zo kom ik ook nog eens ergens...hahahaha
Islandlady
Islandlady jan 10 '10
Ohhhh vertel..................... hihihihi
admin
admin jan 10 '10
Nee lieve schat, als ik dat hier ga vertellen >> dan breek ik mijn vriendschapsgeheim en daar ben ik maar wat zuinig op!!!
Eruan
Eruan jan 12 '10
Goedemorgen!

Goed om te horen dat het weer wat beter gaat met je oren Laraprinta! smile

Een botsplinter van je botje in je voet eraf halen, dat vraagt wel om deskundigheid in ongelukken. Hoe krijg je het voor mekaar. winkGelukkig dat het gips er wel weer af is!

Oeh Jorine! Een ijsbaan in de tuin? Dat wil ik ook!
Gaaf hoor.

Dat mensen zeuren om de sneeuw snap ik ook niet altijd helemaal, de wereld is wit zoveel mooier, rustiger en vrolijker. smile
Ik heb zondag avond tot 9 uur buiten gespeeld als een klein kind, sneeuwballen gooien en een glijbaan van sneeuw gemaakt om met een sleetje vanaf te glijden. Echt super leuk, en gezellig, want zo vaak komt het niet voor.
's middags heb ik ook nog op de schaatsen gestaan. Weer voor het eerst in 4 jaar tijd, en ik ben niet een keer gevallen.
Het enige wat jammer is aan dit weer, is dat ik nu niet kan paardrijden. Het paard poetsen is natuurlijk wel erg leuk, en goed voor de band. Maar ik mis het rijden nu wel een beetje...

Fijne dag allemaal! laugh
admin
admin jan 12 '10
Vandaag? Hoe ik me voel? Moe en belabberd ... vraag me niet waarom, ik weet de reden wel eek
Vanmorgen KNO arts geweest met mijn zoon, zijn oor is weer goedgekeurd! Hij mag weer zwemmen/sporten/voetballen smileTrommelvlies is dicht, geen onsteking ,, over drie maanden terug samen met mij als ik mijn buisje moet laten controleren. Toppie!
Jortje heeft het moeilijk op school, wordt niet begrepen in haar beperkingen, terwijl ze vecht voor een plekje. Wordt vervolgd.

Tis hier koud ... bah. Straks even lekker mijn plaid pakken en dan heerlijk eronder, mss bakkie thee of warme chocomelk...
Eruan
Eruan jan 12 '10
Ai larap(r)inta... Das niet zo heel erg mooi.
Wel heel fijn voor je zoon dat zijn oor in ieder geval goedgekeurd is. smile

Wat naar voor Jorinda, op scholen zijn dit soort dingen altijd erg moeilijk. Ik heb het vorig jaar ook lastig gehad, ook doordat ik vaak afwezig was.
Jongeren zijn hard tegen elkaar, en zelfs leraren reageren soms nog onvolwassen.
Als Jorinda maar weet dat ze absoluut de moeite waard is, en het niet aan haar zelf ligt. Ze is een topmeid. smile

Sterkte met alles.
admin
admin jan 13 '10
Lieve Ann_ik ... voel me wel vaker zo hoor. Dat is nou eenmaal ik.

Goed gesprek op school van Jorinda gehad, gaat helemaal goedkomen! Morgen met Hielke naar de psychiater, kennismaken met een nieuwe, de ander is helaaaaaaas frownweg. En dan in de middag de belangrijkste afspraak van de week >> bedrijfsarts.
Maar nu, eerst maar lekker warm worden, onder mijn plaid op de bank smile

Liefsssssss
Cialara
Cialara jan 13 '10
Oh, ik ben snip en snip verkouden frownheel vermoeiend... dus vanavond maar een keertje niet sporten, geen zin om nu ondersteboven te hangen met mijn hoofd in een of andere ingewikkelde Yoga houding wink

Hoe ging je gesprek met de bedrijsarts Marjan?
Emuca
Emuca jan 13 '10
Hoofdpijnnnnn frown

Morgen assessment.. spannennddddd
Cialara
Cialara jan 13 '10
Succes dan met het Assessment. Neem even je rust als je hoofdpijn hebt Emmy winkIs het nog steeds niet over dan???
Emuca
Emuca jan 13 '10
Nee... helaas niet... Ik hang nu lekker op de bank met de katten..
admin
admin jan 13 '10
De scan van pappa was goed, alleen een klein vlekje op de long (kan een litteken van een longontsteking zijn).
Pap moet onder controle bij de oncoloog, heeft GEEN operatie nodig om de blaas te verwijderen, dus wij zijn HELEMAAL HAPPY!!!!!!!!!

Alle reiki gevers en kaarsenbranders EEENNOOOOOOOORRMM bedankt,

xxxxxxxxxxx

Karin
Islandlady
Islandlady jan 14 '10
Karin Wat een enorm goed nieuws meis! Krijg er helemaal kippenvel van! SUPER!!!!
Islandlady
Islandlady jan 14 '10
@ Ann_ik: expert in ongelukken je zou het haast denken haha. Miste alleen een stom raar treetje bij een trapje naar mijn appartement. Grrrr. Het is nog dik en eigenlijk loop en sta ik er nog teveel op maar het gaat ooit wel een keer over smile

@ Larapinta: Ben bij je hoor meisje. Jammer dat ik je vandaag verder niet gesproken heb maar je slaap heb je zeker nodig voor vandaag! Denk aan je!

@ Emmy: Take it easy hoop dat de hoofdpijn weg is. Succes met de assessment! Je kunt het!

Vreselijk nieuws gisterenmiddag over de aardbeving in Haiti. Iedereen hier op het eiland kent wel iemand die daar familie heeft. De inzamelakties zijn gelijk gestart. Morgenvroeg alle baby kleren die uit sentiment bewaard worden hupla naar het rode kruis. Mijn kast ook maar eens rap doorgaan en in de zak voor Haiti. En dan te bedenken dat we zels een Tsunami waarschuwing hadden. Bovendien kan het hier ook zo maar gebeuren! Dat realiseren we ons niet altijd maar vorig jaar hadden we ook een aardbeving hier. Ik brand kaarsjes voor alle mensen in Haiti!

Het gewone leven gaat natuurlijk ook door! Deze week 3 dagen tour gehad. Morgen en vrijdag ochtend sales.Word gestoord van de telefoon provider hier. Kom niet eens het eiland af. Onmogelijk dus om mijn lief te bereiken. Morgen maar weer proberen.
Natalie1986
Natalie1986 jan 14 '10
Goed om te horen Karin!

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 jan 14 '10
fijn heb weer een luchtwegontsteking!

:S:S
Islandlady
Islandlady jan 14 '10
He jakkie! Beterschap Natalie!!
Even twee warme armen om je heen!
gast
gast jan 14 '10
Ja Haïti is wel erg hoor. Het is al zo'n arm land en nu dit weer. Die tsunami is er gelukkig niet geweest. En ja, hier zijn ook veel mensen van Haïti die hier werken.
Natalie1986
Natalie1986 jan 14 '10
Origineel bericht van: Islandlady
He jakkie! Beterschap Natalie!!
Even twee warme armen om je heen!

Dank je wel !

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela