Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara jan 7 '10
Leuk Emmy, en een heel mooi cijfer laugh
gast
gast jan 7 '10
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~
Ja, weet je, door dat buisje valt de pijn op zich wel mee. Alleen dit keer was het een dubbele oorontsteking, zowel de buitengehoorgang als het binnenoor waren ontstoken. Maar de kuur helpt wel hoor, en de druppels ook smile

Dat is niet fijn. Maar zeker wel een geluk dat je trommelvlies niet de druk te verwerken krijgt door je buisjes. Dan had het nog pijnlijker geweest denk ik.
Beterschap.
PS. heb je al eens gekeken naar wat het mogelijker wijs op een ander niveau kan betekenen?
gast
gast jan 7 '10
Gefeliciteerd Emmy met je mooie cijfer. Mijn tekenleraar zij altijd; het is geen kunst om het na te doen maar wel kunst om er op te komen om het te doen.
Cialara
Cialara jan 8 '10
De berichten voor het weer zijn niet best geloof ik... Maar vanmiddag gaat er lekker geschaatst worden achter ons huis op de sloot. Gisteren hebben de jongens er een prachig baantje op geveegd, een grote 8. En vanmiddag als ze uit school komen zal het dan wel in gebruik worden genomen.

Mijn taak voor vandaag is in ieder geval alle voorraden aanvullen van koek en zopie winkEn misschien nog wel meer...

Dat wordt weer ouderwets gezellig in de achtertuin laugh
Cialara
Cialara jan 9 '10
Zo ik kom net van het ijs, heb even een half uurtje geschaatst. Wat is het koud! Brrrrrrr...

Wel heerlijk zo achter je huis op een slootje stappen en even krabbelen wink
admin
admin jan 9 '10
Het is hier kouddddd in huis. Hielke verveelt zich wat, die zou eigenlijk vandaag treinen spotten op het station Groningen, maar door de snijdende kou hebben we dat afgehouden. En ja, teleurstelling, da's logisch.
Jorinda zou gaan werken vandaag [[voor het eerst bij Bakker Bart Veendam]], maar ze werd afgebeld, ivm het weer was het niet zeker of ze wel terug zou kunnen komen vanmiddag. Nu ziet het er hier redelijk uit, alleen kouddd, maar goed, dat was ook niet zeker vanmorgen. Nu is ze opgehaald door haar maatjes van stal en is ze vanmiddag op stal bij haar verzorgpony [[ze zou ook foto's maken!!]] en daarna gaan ze samen eten bij het stel wat de stal runt. Gezellig hoor. Die zien we dus pas later vanavond terug.
Stephanie heeft al gewerkt, is weer thuis, gedouched en is heerlijk op haar kamer.
En Ron en ik ... heerlijk ons eigen ding. Ik heb even gekletst met mien moekie via de webcam, en nu lekker schaatsen op de achtergrond en verder heerlijk hier rondstruinen, op hyves, op twitter en misschien nog even PaintShopPro. Zie wel.

Liefssss en hou je warm!!! smile
Cialara
Cialara jan 9 '10
En hoe is het met je oor nu Marjan? Gaat dat alweer een beetje beter?
admin
admin jan 9 '10
Ja, gelukkig wel. Druppelen doe ik al niet meer = goed teken, want het loopt niet meer en dan vergeet ik dus te druppelen. Maar de kuur vanavond nog en morgen, en dan heb ik dat ook weer eventjes gehad. En ik hoop dat het nu wel een heel stuk langer wegblijft hoor crazy
Cialara
Cialara jan 9 '10
Weet je, ik heb ook een jaar lang iedere maand weer een zelfde klacht gehad, toen met blaasontsteking. Dat was heel vervelend dat het steeds weer terugkwam.

Voor mij was het achteraf toch een soort van negatief gevoel over mezelf dat dit veroorzaakte. En toen ik een aantal dingen in mijn leven veranderde en me daar beter bij voelde en beter over mezelf dacht, kreeg ik steeds minder last van die specifieke kwaal... Misschien dat er ook zoiets bij jou speelt, dat het te maken heeft met acceptatie van jezelf, of je gedachten over jezelf.

Ik zeg niet dat het bij jou zo is hoor Marjan, maar bij mij was het wel zo...

Ik ben wel blij voor je dat het weer beter gaat. Want oorpijn vind ik echt heel naar.

Liefs Jorine
admin
admin jan 10 '10
Hey lieve Jorine,

Het zou best heel goed kunnen, zit zelf nu in een heel proces, maar het komt wel goed... Heb er alle vertrouwen in, in mezelf.

Hier veel sneeuw, wind en kou. Allemaal thuis, verwarming toch wat hoger om het warm te houden. Het lokt niet vandaag om naar buiten te gaan met die wind.

Hoe is het weer bij jullie??

Liefssss
Islandlady
Islandlady jan 10 '10
Origineel bericht van: Ann_ik
Goedemorgen! smile

Islandlady heb je je enkel gebroken? shockedBeterschap ermee!

Dank je wel meis Inmiddels al weer 5 dagen later dat ik reageer. pfff.
Ik had botje in mijn voet een splinter los. Hoe krijg ik het weer voor elkaar smile. Donderdag is het gips eraf gegaan. Moet wel voorzichtig doen maar alles beter dan gips zeker hier!.
Verder gaat het goed.

We zijn afgelopen donderdag ook nog aangereden door een 40ft container. Dat was wel heel angstig. Gelukkig goed afgelopen behalve dan de schade aan de auto maar dat wordt gemaakt. We zaten net niet onder de container gelukkig. Ook weer gehad!
Verder gaat het dus goed. Mag morgen weer werken maar veel gaat het niet worden deze maand. We will see.

Hier niet zo koud als in Nederland hoor hahahaha

Groetjes
Cialara
Cialara jan 10 '10
Oei wat vertel je ons nou? Wat een ellende allemaal Bea! En wat snel is dat gips er dan al af, na 5 dagen??? En dan dat ongeluk... Het zit je dus niet mee. Sterkte dan de komende tijd.

Wij hebben vanmiddag heerlijk door bos en duin gewandeld met 2 slees en vier kinderen smileGenieten in de sneeuw want het sneeuwde behoorlijk. Maar dikke pret natuurlijk met sneeuwballen gevechten en lekker duintjes om vanaf te sleeën laugh

Daarna weer snel naar huis gegaan naar de warme choco en lekkere koek...
Islandlady
Islandlady jan 10 '10
Jorine lieverd. Ik was al ergens 15 december door mijn voet gegaan. pas op 22 december in het gips en 7 januari eraf. Valt dus best wel mee smileIk reageerde pas na 5 dagen op het berichtje van Ann-ik hahaha.
Zal wel ergens goed voor geweest zijn denk ik.

Lekker door het bos wandelen en de sneeuwpret. Nu er zoveel sneeuw ligt in NL mis ik het stiekem wel een beetje hoor smile
Ben in ieder geval op de hoogte gehouden door Marjan Pelleboer over de weersomstandigheden in Groningen en omstreken laugh

Liefs
Cialara
Cialara jan 10 '10
Oh joh sorry blushHet was me even ontgaan. Ik had het ook zo druk in die periode. Shame on me....

Ja, het is ongekend eigenlijk die sneeuw. Wij wonen aan de kust en ik kan me niet eens herinneren dat er ooit een maand lang sneeuw en ijs was...
Islandlady
Islandlady jan 10 '10
Nee joh geeft toch niet. Ik heb ook weinig tot niet gepost meis.
Prachtig hoor die sneeuw maar wel lastig voor de mensen die de weg op moeten. Kennelijk kunnen ze het niet zo goed aan in Nederland al die sneeuw. Ach weer ijsvrij voor de kinderen is ook wel een keer leuk smile
admin
admin jan 10 '10
Hahahaha, maar je wilde toch graag weten wat nou in hemelsnaam sneeuwjachten zijn en sneeuwduinen. Kan ik je toch moeilijk informatie onthouden laugh
Maar mijn kids gaan morgen dus niet naar school ... ben benieuwd wanneer het allemaal weer normaal begaanbaar is!!!

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=88127
admin
admin jan 10 '10
Ja, maar ik herinner me nog wel deze winters vroeger hoor!!! En dan de warme zomers.....geweldig!!! Ik vind het prima zo. Ik geniet van de witte wereld, en ook van een warme zonnige dag in augustus. Maar ook van de heerlijke geuren van de lente en de kleurenpracht in de herfst. Ok ... ok ... ikke ben geloof ik een echte nederlandse. Hahaha, hoewel mijn bloed anders geen 100 % nederlands is!!
Cialara
Cialara jan 10 '10
Bij ons zijn de wegen nog goed begaanbaar hoor, geen centje pijn gehad vanmiddag, dus dat ijsvrij zal er bij ons niet inzitten...

En ik moet soms wel lachen om de mensen. Jaren lang zeuren om een witte kerst, en als ie er dan eindelijk is, is het weer niet goed winkIs er ineens te veel maagdelijk wit om ons heen ha ha ha.
Islandlady
Islandlady jan 10 '10
ROFL ik weet heus wel wat sneeuwjachten en -duinen zijn hoor. Oit upstate New York tot over mn knieen in de sneeuw gezeten en dat best veel. Ben 1m80cm en best lange benen hahahahaha.
Normaal begaanbaar? Tegen eind april misschien als het zo doorgaat ......
admin
admin jan 10 '10
hahaha, maar die sneeuwduinen zijn bij ons dus nu ook zoals in de States. Jij bent echt geen kaaskoppie meer hoor hiehiehie....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki