Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Pegasus
Pegasus jan 6 '10
Of twee laugh
Emuca
Emuca jan 6 '10
Of nog veeeel meer? :3
gast
gast jan 6 '10
Nou.....het is shit maar ook wel weer eens goed om de boel weer een beetje op te ruimen.
Bedankt voor de knuffels, die verzachten wel een beetje.
admin
admin jan 7 '10
Vandaag zou ik een gesprek hebben op het werk, maar de loc.manager is zelf ziek. Afwachten wanneer ik nu word benaderd door haar. Verder gaat mijn oor langzaamaan weer wat beter. Vandaag wel een dag waarin ik niet bruis van energie.

@gast *knuffelhug*
@jorine hoe is de sneeuw verder verlopen bij jullie gisteren??
Cialara
Cialara jan 7 '10
Nou er is voor ons doen behoorlijk wat gevallen, wel 1 centimeter winkha ha ha, het viel reuze mee dus laugh

Balen dat je weer last van je oor hebt Larapinta! Die klacht heb je wel vaak geloof ik...
admin
admin jan 7 '10
Nou, het is op dit moment wel héél erg vaak hoor, dit is de vierde keer in tweeën een halve maand tijd ... crazyHoop toch werkelijk dat het dit keer dan ook wel weer even de laatste keer is voor een hele poos hoor!! Heb er een buisje in zitten sinds 2000 en dan heb je snel een "loopoor".
Komt wel weer goed hoor, heb dit keer alleen van de HA ook een kuur gekregen [[omdat het de vierder keer al is in korte tijd]], want anders kreeg ik alleen oordruppels. En nu beide.

-xxx-
Cialara
Cialara jan 7 '10
Een kuur helpt vaak wel goed smileIk heb het ook wel een paar keer gehad frownPijnlijk. Sterkte ermee hoor.

Liefs Jorine
admin
admin jan 7 '10
Ja, weet je, door dat buisje valt de pijn op zich wel mee. Alleen dit keer was het een dubbele oorontsteking, zowel de buitengehoorgang als het binnenoor waren ontstoken. Maar de kuur helpt wel hoor, en de druppels ook smile
Cialara
Cialara jan 7 '10
Achter ons huis ligt een slootje, en er is ijs maar er ligt sneeuw op frown

Dus vandaag voor het eerst zijn mijn jongens heel voorzichtig op dat ijs gestapt. Voet je voor voetje, beetje duwen, dan voorzichtig springen... En YES het houdt!

Nu zijn ze lekker een baantje aan het vegen op de sloot en dan maar hopen dat we er morgen met zijn allen op kunnen schaatsen laughNog één nachtje vriezen en dan is het heerlijk om achter je huis te kunnen schaatsen smile

En daarna dus lekker thuis warme choco en kruidkoek grin
Pegasus
Pegasus jan 7 '10
That's the spirit!
Yoehoe!
Pegasus
Pegasus jan 7 '10
Larapintha, beterschap en sterkte met je oor!
Emuca
Emuca jan 7 '10
Zo! Ik heb vandaag ballonnen de wereld in gestuurd voor school! En daar een dikke 7 voor gekregen! laugh
Pegasus
Pegasus jan 7 '10
Hoe de ballonnen de wereld in gestuurd?
Ik krijg daar allemaal mooie beelden bij.
Daar een dikke 7 voo krijgen feeeest!
Emuca
Emuca jan 7 '10
Ik wilde ze eerst oplaten, maar dat was duur, en de winkel was opeens dicht. Dus nu heb ik ze in het water gelaten. smileWas ook heel mooi.
Pegasus
Pegasus jan 7 '10
Jaaaaaa, leuk!
En lekker creatief. Laat die ballonnen maar lekker kabbelen.
Fijn in het water laugh
Emuca
Emuca jan 7 '10
Het zag er heel mooi uit.. en ik kreeg allemaal vragen.
Pegasus
Pegasus jan 7 '10
Wat voor vragen?
Emuca
Emuca jan 7 '10
Wie er jarig was... En wat die ballonnen bij ons deden. En of we op de foto mochten. smile

admin
admin jan 7 '10
Leuk zeg! En een mooi cijfer gehaald! Gefeliciteerd! Top!
Emuca
Emuca jan 7 '10
Dankje...

Zo.. eigenlijk heb ik bizar vreemde filmpjes op mijn youtubekanaal staan.. haha.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki