Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jan 4 '10
Lieve Karin,

Ik ben mijn vader verloren aan een hartstilstand in 2007 ... en net wat je zegt, het mág gewoon niet, het kán voor je gevoel gewoon niet, mijn vader is mijn rots in de branding en ineens is die rots verdwenen eekHet is een rollercoaster, maar ook heel logisch dat je je in die rollercoaster vasthoudt aan het kleinste puntje wat nog vast te houden valt.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!
Bedankt voor je lieve woorden en indd voor mij was het even teveel dit weekend en vandaag...

-xxx-
Islandlady
Islandlady jan 4 '10
Karin heel veel sterkte meis wat ontzettend naar allemaal.

Ai Jorine, dat is niet leuk! Maar gelukkig alleen 1 blauwe plek. Oef.

AoD Goed zo meisje!!!!!

Larapinta: Ben bij je meis! Je weet.

Vandaag weer aan een nieuw avontuur begonnen. Als ik geen tour heb (kan even niet want zit met voet in het gips) of niet in de info booth zit op de pier, zit ik op kantoor voor sales van iets wat heet Dolce Vita. Het gaat over vakanties, goedkopere vakanties maar dan wel in luxe resorts. Erg Amerikaans maar wie niet waagt die niet wint. We will see smile
Verder nog een weekje hinkepinken of totdat de onderkant van mijn gips helemaal is afgesleten smile

Gisteravond mensen ontmoet die hopenlijk morgenochtend gewoon komen en dan ookgewoon kopen hihi.... dan is mama helemaal blij en is het jaar echt goed begonnen smile

Trusten voor diegene die nog niet slapen en anders tot morgen.

Eruan
Eruan jan 5 '10
Goedemorgen! smile

Laraprinta hoe gaat het nu? Ik hoop dat je oren en de rest gauw weer fijn voelen. Beterschap/sterkte...

Karin ik hoop voor jullie dat het uiteindelijk mee blijkt te vallen. Maar op zo'n moment met kanker is er ook eigenlijk alleen maar hoop. Wonderen bestaan.

Islandlady heb je je enkel gebroken? shockedBeterschap ermee!

Zelf zit ik alweer op school, heb nu 2 tussenuren en moet eigenlijk huiswerk maken, maar op dit moment kan ik me er niet toe zetten.
Soms vraag ik me af hoe zorgeloos mijn leven soms kan zijn. Mijn enige zorg is huiswerk maken, en naar de paarden gaan en voor ze zorgen.
Als ik van andere mensen hoor hoe moeilijk zij het thuis hebben. Of te maken hebben met nare ziektes, familieproblemen zou ik graag een stukje pijn van ze overnemen, even wat zorgen meenemen zodat zij even rust in hun hoofd hebben, kunnen slapen en alles van zich af kunnen zetten.

Heel veel sterkte aan iedereen die het nodig heeft.
Emuca
Emuca jan 5 '10
Het is echt moeilijk om als student zijnde een leuke baan te vinden... *zucht*

Dan maar weer schilderen. smile
Eruan
Eruan jan 5 '10
Wat zoek je dan voor iets Emmy?

Veel plezier met schilderen btw. smile
Emuca
Emuca jan 5 '10
Omdat ik alleen woon, heb ik wel een baantje nodig. Of ik moet op water en brood gaan leven. Haha. Maar er zijn niet veel winkels die mensen zoeken... Ook weinig bedrijven. frown
Eruan
Eruan jan 5 '10
Ja dat snap ik, op water en brood leven gaat ook vervelen naar een tijdje. wink

Maar zijn er geen verzorgingstehuizen(goed betaald en leuk werk), of evt. een supermarkt in de buurt(wordt niet geweldig betaald, maar is iig wel iets) die nog iemand zoeken?

Jammer van die slechte economie, het is te hopen voor alle studenten dat het snel weer een beetje aantrekt.
Emuca
Emuca jan 5 '10
Supermarkt is een optie. Ik heb ook 1,5 jaar bij een supermarkt gewerkt... maar daar ben je op een gegeven moment ook wel klaar mee, snap je? smileVoor de rest weet ik geen verzorgingstehuis in de buurt.. maar ik kan wel eens een keertje gaan zoeken. smileDankje.
Eruan
Eruan jan 5 '10
Ja dat snap ik helemaal, toen ik ging zoeken naar een bijbaantje, heb ik ook niet gekeken bij een supermarkt het leek me namelijk best wel saai...wel zou je natuurlijk ook kunnen kijken of ze in een restaurant, of bakkerij zoals bakker bart nog iemand zoeken.
En anders misschien een callcenter?
admin
admin jan 6 '10
Hoe ik me voel vandaag?? Ach, koortsig en moe van mijn dubbele ooronsteking, maar verder gaat alles gewoon door smileMorgen HET gesprek op mijn werk, zie er als een berg tegenop, maar ook die berg neem ik wel weer!

Mijn zoon is gisteren voor cô geweest van zijn operatie oor, en kno arts was tevreden, nog een weekje een in antibiotica zalf gedrenkte oortampon en dan dinsdag gaat die eruit en krijgt hij een gehoortest.

Mijn dochter geniet van het schoolgaan op de HAVO, scheelt een heel stuk met de druk van het VWO en ze heeft nu ook tijd om regelmatig naar stal te gaan, naar haar verzorgpony Ronya, helemaal gek is ze op haar. Geweldig...

Hoe is het weer bij jullie?? De sneeuw enzo?? Hier sneeuwt het wel wat, maar het is nog niet heel heftig. Hoorde dat het randstad een puinhoop is, zal mien moekie zo eens bellen.

Liefssss
Emuca
Emuca jan 6 '10
*vouwt bootjes met een bloedneus* helemaal prima hier dus!
Cialara
Cialara jan 6 '10
Hoezo bloedneus Emmy?

En de Randstad is vrij groot om overal een puinhoop te zijn winkHier valt het wel mee dus smileHeb net heerlijk over de snelweg gesjeesd.

Vanmiddag moesten we naar de tandarts voor controle, gelukkig was alles goed smile
admin
admin jan 6 '10
Hahaha, ja weet ik lieve Jorine, kom zelf uit NH dus dat bedoelde ik eigenlijk...hahah....

En Emmy, indd hoezo bloedneus??? Wil ie niet stoppen???
Emuca
Emuca jan 6 '10
Ik heb heel vaak spontane bloedneuzen frown
Cialara
Cialara jan 6 '10
Oh mijn zoon heeft daar ook wel vaak last van. Lastig. Sterkte ermee smile
admin
admin jan 6 '10
Heb mijn moeder gebeld, en daar is het behoorlijk viesssss van de giga sneeuwbuien >> dus ze komen er wel aan Jorine wink
Cialara
Cialara jan 6 '10
Ja, het is hier nu ook begonnen... smile
Ik vind het altijd prachtig om te zien
Emuca
Emuca jan 6 '10
Hij is weer over laugh.

Hier sneeuwt het helaas nog niet. frown
gast
gast jan 6 '10
Het is vandaag een shit dag voor mij. De ene illusionaire bubble barst na de ander........geen sneeuw maar wel veel zout water frown
Cialara
Cialara jan 6 '10
Ach meissie, heb je ff een knuffel nodig uit Holland? smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy